Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende
|
dark lars |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:25 Onderwerp: [Chipstopic] Waar is de Lays Bolognese chips??
| |

|
Ik heb een dilemma, en hopelijk ben ik niet alleen. De lays bolognese chips is niet meer in grote zak (100-200 gram ofzo) verkrijgbaar in de super markt, alleen in kleine zakjes die dan in een mega zak gebundelt zitten. Mijn vraag is of iemand weet wattefak er met de lay's bolognese is gebeurd. ik kan het nergens vinden. Hopelijk zijn er meer mensen die ik aanspreek met dit verschrikkelijke nieuws..
rip bolognese. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:31 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gister met een maat van me de fabrikant gegijzeld en alles opgeëist.  |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:36 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Ik heb gister met een maat van me de fabrikant gegijzeld en alles opgeëist.  |
eerlijk zullen wij alles delen
haha maar foh real, jij geen idee dus? |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:37 Onderwerp:
| |

|
Op de website van lays en PEPSICO is er niks over te vinden.
Ik denk dat de mensen in jouw buurt gewoon minder dol zijn op Bolognese en daarom uit het assortiment is gehaald. Deze maakt dan plaats voor de vele nieuwe soorten. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 05 Mei 2010 01:39 Onderwerp:
| |

|
Nickdhnick schreef: | Op de website van lays en PEPSICO is er niks over te vinden.
Ik denk dat de mensen in jouw buurt gewoon minder dol zijn op Bolognese en daarom uit het assortiment is gehaald. Deze maakt dan plaats voor de vele nieuwe soorten. |
oke dankjewel voor je reactie! ik hoopte al dat het iets te maken zou hebben met die nieuwe smaken zoals pepperoni smaak en rotti etc. hopelijk ligt het daaraan, en anders kom ik een doos in een andere stad kopen, waarom niet.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 05 Mei 2010 02:22 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Als het echt weg is zou ik gewoon in plaats daarvan Pizza Pepperoni nemen, want die lijkt er heel erg op en is dan ook heel lekker
Maar ik zou het verder niet weten. Als hij weg zou zijn, zou hij niet meer op deze pagina staan: http://lays.nl/Lays_Chips.aspx
Wat ik hier trouwens lees: " Speciaal voor de Belgische consumenten zijn er ook de smaken Heinz Tomato Ketchup en Pickles en Pepperoni Limited Edition."
Pickles? PICKLES? This is MADNESS! |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 05 Mei 2010 02:27 Onderwerp:
| |

|
Wees juist blij, een goede reden te stoppen met inname van mononatriumglutamaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
brend5 |
Geplaatst: 05 Mei 2010 03:33 Onderwerp:
| |

|
@ GekooktEi
de smaak heinz tomato ketchup kan ik hier ook gewoon kopen in nederland  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 05 Mei 2010 06:13 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Pickles is toch één van de oersmaken voor chips? |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 05 Mei 2010 08:08 Onderwerp:
| |

|
Nee, want een oersmaak zou namelijk een redelijk algemene smaak hebben, terwijl de pickels best wel een uitgesproken smaak heeft.
Btw, de sour cream and herbs LE is ook goed te doen! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 05 Mei 2010 09:47 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Wees juist blij, een goede reden te stoppen met inname van mononatriumglutamaat. |
Dat is gewoon gezoute gluten-smaak versterker !?!?!?  |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 05 Mei 2010 10:25 Onderwerp:
| |

|
Zoals Eitje al zegt, neem gewoon Pizza Pepperoni. Smaakt net zo lekker  |
|
Terug naar boven |
|
|
Donux |
Geplaatst: 05 Mei 2010 10:31 Onderwerp:
| |

|
Pepperoni deed me ook al heel erg denken aan Bolognese, maar is toch iets pittiger (Pep. dan).
Hier is Bolognese in de normale zak ook nog gewoon te verkrijgen. Heinz Tomate Ketchup dan weer héél slecht(vind die echt heerlijk) en Pickles ook nog nooit van gehoord.. :p
Misschien kun je 's met Lays bellen?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Jonezy |
Geplaatst: 05 Mei 2010 11:29 Onderwerp:
| |

|
Ik was laatst met school in België en heb die Pickles geproefd, vond hem best wel lekker. De Bolognese heb ik al heel lang niet gezien, maar ik neem tegenwoordig altijd de Pepperoni Pizza. Die lijkt er totaal niet op, maar is wel hèèrlijk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Mei 2010 11:38 Onderwerp:
| |

|
Ik heb gister de Japanse Tariyaki gekocht. Die is ook zo lekker (A). Waarom heeft Lays toch zo veel lekkere smaken. |
|
Terug naar boven |
|
|
dark lars |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:24 Onderwerp:
| |

|
Donux schreef: | Pepperoni deed me ook al heel erg denken aan Bolognese, maar is toch iets pittiger (Pep. dan).
Hier is Bolognese in de normale zak ook nog gewoon te verkrijgen. Heinz Tomate Ketchup dan weer héél slecht(vind die echt heerlijk) en Pickles ook nog nooit van gehoord.. :p
Misschien kun je 's met Lays bellen?  |
neig er wel naar ja :p ik koop nu al 2 weken van die verzamelzakken met allemaal mini zakjes erin zodat ik 3 zakjes bolognese heb. Ik probeer eerst die pepperoni wel en anders ga ik ze in een andere stad zoeken |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:50 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | D: schreef: | Wees juist blij, een goede reden te stoppen met inname van mononatriumglutamaat. |
Het is ve-tsin, veroorzaker van het chinees restaurant syndroom en zit sinds kort (pak em beet een paar jaar) in alle chips op een paar uitzonderingen na. Tevens is het een verslavings (zoals nicotine in sigaretten) middel en een obesitas trigger. |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:54 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | Mafusto schreef: | D: schreef: | Wees juist blij, een goede reden te stoppen met inname van mononatriumglutamaat. |
Het is ve-tsin, veroorzaker van het chinees restaurant syndroom en zit sinds kort (pak em beet een paar jaar) in alle chips op een paar uitzonderingen na. Tevens is het een verslavings (zoals nicotine in sigaretten) middel en een obesitas trigger. |
D:, wat ben je toch weer eens lekker aan het overdrijven. dat spul komt ook natuurlijk voor, en zit in allerlei producten, waaronder je geliefde koeienmelk. niet zeuren dus.... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Mei 2010 13:58 Onderwerp:
| |

|
Kortom, we gaan er niet dood van dus niet zeuren en lekker blijven eten ^^. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 05 Mei 2010 14:46 Onderwerp:
| |

|
BeWario schreef: |
D:, wat ben je toch weer eens lekker aan het overdrijven. dat spul komt ook natuurlijk voor, en zit in allerlei producten, waaronder je geliefde koeienmelk. niet zeuren dus.... |
Als je enig verstand ervan zou hebben, ja het komt inderdaad overal voor maar niet natuurlijk. Het is een 'additief' en word bewust toegevoegd aan alle hartige producten met uitzondering daargelaten.
Maar ga rustig door met die 'lekkere' chips eten :')
p.s. je gaat er wel dood aan want het hecht zich aan het lichaam, met andere woorden je raakt die stof niet meer kwijt en hoe meer je ervan binnen krijgt hoe meer problemen het veroorzaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nickdhnick |
Geplaatst: 05 Mei 2010 14:54 Onderwerp:
| |

|
Dan had ik al dood moeten zijn. Ik eet elke week ongeveer 4 zakken chips leeg. En dat doe ik ook al een jaartje  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 05 Mei 2010 14:55 Onderwerp:
| |

|
Door D: ze gezeik krijg ik zin in chips... |
|
Terug naar boven |
|
|
chimnino |
Geplaatst: 05 Mei 2010 15:05 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | BeWario schreef: |
Als je enig verstand ervan zou hebben, ja het komt inderdaad overal voor maar niet natuurlijk. Het is een 'additief' en word bewust toegevoegd aan alle hartige producten met uitzondering daargelaten.
p.s. je gaat er wel dood aan want het hecht zich aan het lichaam, met andere woorden je raakt die stof niet meer kwijt en hoe meer je ervan binnen krijgt hoe meer problemen het veroorzaakt. |
HET IS EEN WATER OPLOSBAAR ZOUT LULHANNES! Je raakt het wel kwijt. Het dissocieerd (breekt op) in Natrium ionen en glutamaat ionen. Glutamaat is een anion (negatief geladen deel) van glutaminezuur wat een normaal (maar niet belangrijk voor de mens) aminozuur is en zit verdomme gewoon in je hersenschors. Now get a fucking life!
Laatst aangepast door chimnino op 05 Mei 2010 15:07; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Sutefuu |
Geplaatst: 05 Mei 2010 15:05 Onderwerp:
| |

|
nah, ik ben meer van Lays Oven baked paprika, die is echt heerlijk, of bugles, vind ik ook lekker.
lays chips is wel binnen te houden ofc, maar ik ahd laatst die pizza peperoni, was gewoon bolognese  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 05 Mei 2010 15:55 Onderwerp:
| |

|
D: schreef: | BeWario schreef: |
zo, om het even te bewijzen heb ik in de winkel op verschillende verpakkingen chips gekeken en er bevatte er maar een van alle zakken een "smaakversterker"... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4 Volgende |