Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Een live-action film van Dragonball? Dat klinkt...
fantastisch!
18%
 18%  [ 8 ]
wel leuk.
9%
 9%  [ 4 ]
als een tweede-rangs film.
72%
 72%  [ 32 ]
Totaal aantal stemmen : 44

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
pizzarulez BerichtGeplaatst: 12 Mei 2008 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2006
Berichten: 740

Tja als ze het haar etc goed krijgen lijkt et me wel vet.

die dbz van jou plaatje heb ik al gezien is wel matig.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2008 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

pizzarulez schreef:
die dbz van jou plaatje heb ik al gezien is wel matig.
dat is de originele live-action DBZ film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nash BerichtGeplaatst: 12 Mei 2008 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2006
Berichten: 761

Joni Philips schreef:
pizzarulez schreef:
die dbz van jou plaatje heb ik al gezien is wel matig.
dat is de originele live-action DBZ film.


De oude ja. Die tweede screen is onlangs vrijgegeven en is van de nieuwe film. ik verwacht er niet te veel van. Ik ga dus zonder verwachtingen naar de premiere volgend jaar zodat ik niet teleurgesteld naar buiten kan komen. Volgend jaar ook TF2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891















Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

What the f*ck is dat voor een Piccolo.. Dit is gewoon een schande voor de de anime en manga. In de oude Dragonball film was die Master Roshi echt humor, hier mist die zelfs ze baard en zonnebril.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Zo zo hé...

Mijn verwachtingen staan nu wel op het laagste latje. Super zal de film niet zijn, maar in ieder geval weet ik waar ik me aan kan verwachten

Piccolo ziet er wel weird uit, mja tis nu eenmaal een Alien en een gewone kale gast met een ultra-groene huid zou nu eenmaal niet aanslaan als slecht personage >_<

Je kan niet verwachten dat elk personage precies hetzelfde als in de reeks zal uitzien, dat is gewoon onmogelijk tenzij je je film totaal met digitale effecten maakt (acteurs inclusief).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Dat begrijp ik maar het moest toch niet moeilijk zijn om hem op zijn minst groen te maken, dat die attenes op ze voorhoofd niet kunnen kan ik nog begrijpen maar nu lijkt die gewoon op een oudere versie van Smeagol..

Dit zijn volgens mij ook screens van de aankomende trailer waar ik eerder iets over las. Toch raar dat Krillin er niet inzit, hij heeft misschien in Dragonball niet zo grote rol maar wie zorgde ervoor dat iedereen Senzu Beans kreeg. En wanneer zien we Tien ik wil zijn derde oog zien.
Van mij mogen ze deze film wel uitbrengen 9 dagen eerder, oftewel 1 April 2009 dan kan ik er nog wel om lachen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dark lars BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 912

boycotten dit wat een sgande
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wat zou de bedenker van DB wel niet zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

"Woohoo. Money. I'm dancing in money."
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Joni Philips schreef:
"Woohoo. Money. I'm dancing in money."


Truth.

Overigens is de film gebaseerd op de tekenfilm en niet een complete port ofzo. Dus niet zo vreemd dat de chars er niet als een kopie uitzien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

James Marsters ziet er tof uit, maar ik ben het ermee eens dat dat niet oogt als de Piccolo die wij allemaal kennen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Niels BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 21:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Aug 2007
Berichten: 292

MarcianoNL schreef:
Dat begrijp ik maar het moest toch niet moeilijk zijn om hem op zijn minst groen te maken, dat die attenes op ze voorhoofd niet kunnen kan ik nog begrijpen


En waarom geen antennes?? Piccelo ziet er zo uit:


En zo wil ik ook dat ie eruit ziet!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CengizMan BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 10 Aug 2007
Berichten: 534

Nee.Nee.Nee. Neeeeeeeee!!!!

Failure, ze wilden de personages toch waarschijnlijk zo realastisch mogelijk houden.

FAILURE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 03 Sep 2008 21:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Het had erger gekund:


of:
http://www.chaotic-soul.com/depot/piccolo.jpg

Ik zoek efe een nep plaatje van Piccolo die uitkwam net na de aankondiging, daarop zag Piccolo er wel enorm goed uit.

EDIT:
Piccolo in dit filmpje ziet er een stuk beter uit dan hoe die in de film is:
http://nl.youtube.com/watch?v=MQyxZlOLRxQ
En deze ziet er ook een stuk beter uit dan hoe het in de film wordt gedaan:
http://farm4.static.flickr.com/3218/2673705471_319cd15eba.jpg?v=0

Ben trouwens ook niet echt te spreken over Piccolo's Batman kostuum in de film.

Update:
Stukje interview met ene Emi(nieuw personage) uit de film:

Citaat:
Our friends over at Live Action Anime had the opportunity to speak with Shavon Kirksey (Emi) about her role in Dragonball among other things. You can read what she said about Dragonball below and the full interview here.

LAA: How did you get involved with Dragonball? Was there an audition process or were you called in?

Shavon: Yes, I got a call from my agency telling me to check my email because I have an audition for the Dragonball live action movie. So first I read on tape with the casting director, John Papsidera, then went to callbacks. The very next day my agent and manager called me telling me I booked it and that I am leaving for Mexico soon! I was so excited!! This is my first role in a film and I got to film out of the country! How fun is that?

LAA: Sounds like a lot! In the movie you play a character named Emi. Fans have been curious about this character as she is new to the Dragonball universe. What can you tell us about her role in the film and about her character in general?

Shavon: Well, my character was made up for the film. Emi and Chi Chi are best friends in the movie. We are the “it” girls on our high school campus, and we only like to hang out with other popular kids and the football players, so we can maintain our popular image(. Everyone wants to be in our circle but emi wont allow it unless she thinks your cool enough [laughs]. But emi is a cool down to earth girl and she’s very smart, but she just wants everyone to see her as the perfect popular girl.

LAA: I’ve heard from several that there was a pretty quick shooting schedule? Did it feel that way to you?

Shavon: No actually, I didn’t feel rushed at all. The only thing that seemed quick was when I booked the part and left out of the country like a week and a half later to film. [laughs]

LAA: So what was it like filming down there in Durango?

Shavon: Actually my scenes were filmed in Mexico City. We were there for two weeks and after Christmas break production moved on to Durango. Mexico city was definitely an interesting experience, but we all had fun! My castmates were awesome! Which made this a great experience for me!

LAA: What was your wardrobe like in the film? We’ve seen pictures of some pretty interesting costumes. Did you get to wear anything cool?

Shavon: I loved my wardrobe! Im not gonna tell you exactly what I wore [laughs], but everyone looked really good, and we all had very cool and unique styles.
Let vooral op het stukje dat ik onderstreept hebt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 08:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

Niels schreef:


En zo wil ik ook dat ie eruit ziet!!!


Boehoe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 04 Sep 2008 09:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Mijn idee over hoe het verhaal zou gaan:
Het begint allemaal in een rustig afgelegen huisje waar een jongen woont bij zijn mentor Master Roshi. Maar dan komt de dag dat Master Roshi vind dat Goku naar school moet gaan en daar nieuwe mensen moet leren kennen.

Hij ontmoet daar Yamcha en de 2 kunnen het aardig goed met elkaar vinden, maar dan op een plotseling moment ziet Goku daar zijn liefde op het eerste gezicht Chi-Chi lopen. Goku doet er dan ook alles aan om contact te maken met Chi-Chi wat niet wilt lukken omdat Chi-Chi het populairste meisje van school is en een relatie heeft met een grote brede Footballer(daar is Chatwin natuurlijk bang voor ).

Goku wordt vervolgens gepest door de Footballlers terwijl Chi-Chi Goku stiekem ook wel leuk vind. Chi-Chi is hele goede vriendinnen met Emi die ook 1 van de populaire meisjes op de school is, en heel verwaand kan reageren tegen mensen die ze niet kent. Op een dag hoort iedereen van een toernooi genaamd de: Tenkaichi Budokai en iedereen besluit er aan mee te doen. Wat Goku ook hoorde is dat de legendarische Piccolo op dat toernooi zou zijn maar wat Goku niet weet is dat hij (vermomd is als een gele goblin ) zich voordoet als Ma Junior.

Chi-Chi merkt dat haar vriendin Emi ook op het toernooi is en van plan is iedereen te verslaan zodat het geld voor haar is, ze wisten echter niet van elkaar dat ze alle 2 goed waren in vechtsport en dit loopt uit tot een ruzie tussen de 2. Yamcha wordt al snel uit het toernooi gegooid en Chi-Chi vecht tegen Emi en wint, dan komt er een gevecht tussen Goku en Chi-Chi welke Goku won. In de finale krijgt Goku te maken met een persoon die zich Ma Junior noemt, ze vechten voor een kwartier lang tot Ma Junior een KI-aanval doet tegen het publiek en ervan door gaat.

De boze en bezorgde Goku pikt dit natuurlijk niet en vraagt wat hij moet doen volgens Master Roshi, Hij zei: Wanneer je alle 7 Dragonballs hebt gevonden kun je een Legendarische draak genaamd: Shen-Ron oproepen en 1 wens voltooien, vraag aan hem of die alle mensen die overleden zijn op Aarde weer tot leven te wekken.

Dus Goku gaat op pad samen met Yamcha,Chi-Chi en Master Roshi tijdens deze reis ontmoet Yamcha Bulma de liefde van zijn leven. Bulma gaat met de club mee die nu veel sneller reizen kan door Bulma's Capsule's . Wanneer ze 6 van de 7 Dragonballs hebben gevonden moeten ze volgens Bulma's Dragonball tracker een oud verlaten kasteel in diep in de woestijn waar ook Ma Junior zou wonen. Ze besluiten met ze alle naar binnen te gaan waarna Bulma,Yamcha en Chi-Chi probeerden wanhopig een gevecht aan te gaan met de grote Piccolo maar falen al tegen zijn handlangers. Wanneer ook Master Roshi wordt doodgeslagen gaan alle stoppen los bij Goku en komt er een nieuw gevecht tegen Piccolo waarna Goku hem verslaat met zijn machtige Kamehameha. Hij wenst iedereen alle dooien weer terug op aarde en blijft bij Master Roshi trainen om the ultimate warrior te worden. Hij koopt een huis diep in de bossen waar hij samen met Chi-Chi gaat wonen.

Na de credits zie je nog een kort filmpje waarin je Goku met een kind van 3(?) ziet spelen tot er opeens een man verschijnt met lange pruik op die zich Radditz noemt...

Damn er zaten veel spelfouten in, nog steeds overigens maar ben te lui om ze te bewerken.


Laatst aangepast door MarcianoNL op 17 Sep 2008 15:37; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ja dubbelpost,sorry maar anders kan ik blijven wachten tot iemand post hier

Brain Tyler over de muziek in de Dragonball film:
http://www.youtube.com/watch?v=GSJUajJ8TAM&eurl=http://dbthemovie.com/

Ik weet trouwens niet wat voor anime hij gezien heeft want hij noemt Dragonball een mix tussen Transformers en Harry Potter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

MarcianoNL schreef:
mix tussen Transformers en Harry Potter


Ik zie enkel Optimus prime met een gewaad en toverstokje o.o'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 15:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

MarcianoNL schreef:
Mijn idee over hoe het verhaal zou gaan:
Het begint allemaal in een rustig afgelegen huisje waar een jongen woont bij zijn mentor Master Roshi, Maar dan komt de dag dat Master Roshi vind dat Goku naar school moet gaan en daar nieuwe mensen moet leren kennen. Hij ontmoet daar Yamcha en de 2 kunnen het aardig goed met elkaar vinden, maar dan op een plotseling moment ziet Goku daar zijn liefde op het eerste gezicht Chi-Chi lopen. Goku doet er dan ook alles aan om contact te maken met Chi-Chi wat niet wilt lukken omdat Chi-Chi het populairste meisje op school is en een relatie heeft met een Footballer. Goku wordt vervolgens gepest door de Footballlers terwijl Chi-Chi Goku stiekem ook wel leuk vind. Chi-Chi is hele goede vriendinnen met Emi die ook 1 van de populaire meisjes op de school is, en heel verwaand kan reageren tegen mensen die ze niet kent. Op een dag hoort iedereen van een toernooi genaamd de: Tenkaichi Budokai en belsuiten eraan mee te doen. Wat Goku ook hoorde is dat de legendarische Piccolo op dat toernooi zou zijn maar wat Goku niet weet is dat hij (vermomd is als een gele goblin ) zich voordoet als Ma Junior. Chi-Chi merkt dat haar vriendin Emi ook op het toernooi is en van plan is iedereen te verslaan zodat het geld voor haar is, Ze wisten echter niet van elkaar dat ze alle 2 goed waren in vechtsport en dit loopt uit tot een ruzie tussen de 2. Yamcha wordt al snel uit het toernooi gegooid en Chi-Chi vecht tegen Emi en wint, dan komt er een gevecht tussen Goku en Chi-Chi welke Goku gaat winnen. In de finale krijgt Goku te maken met een persoon die zich Ma Junior noemt, ze vechten voor een kwartier lang tot Ma Junior een KI-aanval doet tegen het publiek en ervan door gaat. De boze en bezorgde Goku pikt dit natuurlijk niet en vraat wat hij moet doen volgens Master Roshi, Hij zei: Wanneer je alle 7 Dragonballs hebt gevonden kun je een Legendarische draak genaamd: Shen-Ron oproepen en 1 wens voltooien, vraag aan hem of die alle mensen die overleden zijn op Aarde weer tot leven te wekken. Dus Goku gaat op pad samen met Yamcha,Chi-Chi en Master Roshi tijdens deze reis ontmoet Yamcha Bulma de liefde van zijn leven. Bulma gaat met de club mee die nu veel sneller reizen kan door Bulma's Capsule's . Waneer ze 6 van de 7 Dragonballs hebben gevonden moeten ze volgens Bulma's Dragonball tracken een oud verlaten kasteel in diep in de woestijn waar ook Ma Junior zou wonen. Ze besluiten met ze alle naar binnen te gaan waarna Bulma,Yamcha en Chi-Chi probeerden wanhopig een gevecht aan te gaan met de grote Piccolo maar falen al tegen zijn handlangers. Waneer ook Master Roshi wordt doodgeslagen gaan alle stoppen los bij Goku en komt er een nieuw gevecht tegen Piccolo waarna Goku hem verslaat met zijn machtige Kamehameha. Hij wenst iedereen alle dooien weer terug op aarde en blijft bij Master Roshi wonen en hij heeft een relatie met Chi-Chi gekregen. THE END


Hoe lang ben je bezig geweest met het schrijven van dat verhaal? Verder vind ik dat sommige stukjes van je verhaal wel zouden kunnen kloppen en knap zijn bedacht, maar sommige stukken zijn misschien te vergezocht. Je zit wel aardig in de buurt, denk ik. Als de film is uitgekomen, komen we hierop terug. EDIT: om te kijken, of je ongeveer gelijk had.


Laatst aangepast door Goof op 17 Sep 2008 15:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Er mag nu al op teruggekomen worden imho...

Maar dan om er paragrafen in te zetten want aan zo'n blok tekst heb ik een grondige hekel >_<

Met een paar entertjes ertussen is het geheel beter leesbaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Sep 2008 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ik zal het wel efe iets overzichtelijker maken

Deed er misschien tien minuutjes over want moest me wel haasten aangezien ik al 10 minuten te laat was die dag voor school. ik ergerde me zo erg aan de filmscreens dat ik maar ging bedenken hoe de film zal gaan.

Ondertussen al aangepast, het ziet er in ieder geval beter uit maar mocht het nog steeds teveel aan elkaar zijn kan ik dat natuurlijk nog veranderen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

interviewtje met Bulma uit de film

Citaat:
With shooting completed for the live-action adaptation of popular anime/manga series “Dragonball,” actress Emmy Rossum told MTV News that she’s finally washed the blue coloring out of her hair and returned to a life sans catsuit and cartoon weaponry — but with a few new skills in her repertoire.

“In it, [I'm] riding a motorcyle in a leather catsuit, so that’s always fun — and I have five guns that spin all around,” said Rossum of her role as Bulma, the sometimes-partner to the film’s hero, Goku (played by Justin Chatwin). “I had never ridden a motorcycle before. I think I was more concerned about the safety of the people in the crew because sometimes I would lose control and veer randomly off into people.”

As for her character’s fondness for gunplay, Rossum said she’d never fired — or even held — a gun before “Dragonball,” but feels more than confident about pulling off her character’s trigger-happy habits thanks to some training with local Marines.

That calm-under-fire training will probably come in handy for the “Phantom of the Opera” actress, considering the level of scrutiny an adaptation of one of the anime and manga worlds’ most popular properties brings with it. According to Rossum, fans should be pleasantly surprised with the way the property has been translated to a live-action project.

“When I signed on to the project, I was a big fan of the anime and knew [Bulma] as the iconic blue, bobbed character and wanted to stay true to that — but we also wanted to make it realistic,” explained Rossum. “So in keeping with the director and what the studio really wanted, we adapted her look to be a little more realistic and human, and little bit more believable for contemporary day. She’s pretty bad-ass, but still quirky and fun, and kind of ridiculous in the way she is in the anime.”

That doesn’t mean the legions of “Dragonball” faithful aren’t far from her mind, though. Rossum said her first encounter with “Dragonball” was the Saturday morning cartoon, only to realize that “it’s really so much more than that — from the comic to [the cartoon] to the whole franchise and brand, so many people feel such a closeness to these characters.”

“So, it’s a little bit stressful to play a character that so many people hold close to their hearts,” she admitted, “but you just hope you do it justice and they like it.”

Rossum also hinted at a few aspects of the film that should have fans guessing, telling MTV News that she’s “seen some wax molds” for potential action figures, and cautiously acknowledged that a video game based on the film was “a possibility.”

Possibly the most interesting tease she offered up was her anticipation of not only seeing “Buffy the Vampire Slayer” alum James Marsters appear on screen in his role as Lord Piccolo, but also “an incredible monster that I can’t talk about that is very, very tall.”

“It’s actually a very tall man — an 8-foot man,” she added. “It’s based on something else from the… You know, I can’t really say anything else.”

Motorcycle incidents and catsuits aside, Rossum said she’d be up for a return to the role in a “Dragonball” sequel, and vehemently denied rumors that the project was in danger of being cancelled or otherwise shut down.

“Oh, no. I really doubt that’s possible,” said Rossum. “That’s not going to happen.”


Serieus ik zou nooit een DBZ game halen met de personage's uit deze film. Zie je het al voor je een DBZ vechtgame in de stijl van Budokai waarmee je met echte mensen speelt..
3 gedachten bij de 8 foot tall man:
1. Garlic JR
2. Android 8
3. Oozaru(8FT maar?)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2008 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

De persoon in kwestie moet maar 2,4 meter zijn, dan denk ik aan Android #8. Garlic Jr. is Dragon Ball Z en filler. Voor een Oozaru is het te klein.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group