Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
marino BerichtGeplaatst: 06 Nov 2007 23:42    Onderwerp: Tekken: Dark ressurrection Reageren met citaat

Ik heb tekken dark ressurection voor de ps3
en ik vroeg me af, hoe je bij de character selection scherm een ander pakje aan kan doen... want je kan wel nieuwe spulletjes kopen maar ik zie nergens een mogelijkheid om bijvoorbeeld yoshimitsu een andere verschijning te geven
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ProGamer BerichtGeplaatst: 07 Nov 2007 07:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb hem zelf niet, maar bij de vorige delen moest je hem met een andere knop kiezen met driehoekje bijvoorbeeld
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 17:18    Onderwerp: Reageren met citaat

dankjewel het klopte, ik moest hem met vierkantje selecteren.

tekken dark ressurrection online is nog niet uit maar hij hoort vandaag te komen
Terug naar boven
marino BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Yesss ik heb hem maar ik merk dat de verbinding echt barslecht is ik word telkens verslagen omdat de game zware lag heeft. ik denk niet dat dit aan mijn verbinding ligt... komt dit omdat er massaal mensen van playstation gaan downloaden ?
Terug naar boven
Bats BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 18:44    Onderwerp: Reageren met citaat

dit heeft niets met tekken ofzo te maken, maar ik word ook om het half uur vanzelf uitgelogd van het Playstation Network, dan zegt ie dat er een fout is opgetreden en dat je uitgelogd bent, nogal onhandig als je midden in een potje warhawk zit
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: