Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
marino BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 18:22    Onderwerp: Wii Polsbandje fout Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2006
Berichten: 16777215

Ik heb net een wii beschermhoes formulier op www.wii.nintendo.nl ingevuld en dat lukte gewoon vloeiend, maar toen ik een paar polsbandjes wilde bestellen gaf de site dit aan:
Citaat:
Serienummerfout
Het serienummer dat je hebt ingevuld is ofwel onjuist of is reeds gebruikt.
Controleer of je het juiste serienummer hebt ingevoerd of klik hier om contact
op te nemen met onze klantenservice.

Betekent dit dat een of andere klootzak mij voor is geweest ofzo? of is het gewoon een fout bij nintendo?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cor BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 25 Sep 2006
Berichten: 2039

Kan het niet betekenen dat jouw Wii al geleverd werd met de nieuwe polsbandjes?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nintendo Power BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jun 2007
Berichten: 219

das onmogelijk ik had hjet vormulier geleik bij de update ingefult en vorige week met dezewlfde serial number,hoe kan het bij jou nou zeggen dat het al gebruikt is en bij mij niet,nou ja,dan heb ik geluk denk ik hihi ,maar wel balen voor jou,je mag mijn serial number gebruiken en kijken of het werkt,want ik deet het 2 kewer en het had nix gezecht,kan zijn dat mijn serial number een speciale number is.of niet maar goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Edelachtbare BerichtGeplaatst: 14 Nov 2007 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Nov 2007
Berichten: 3

een collega van mij had dat ook en gelijk naar nintendo gemaild. ze mailden terug dat om onverklaarbare redenen sommige serienummers niet kunnen worden geregistreerd en er even geduld wordt gevraagd. als ik jou was zou ik even maile naar contact@nintendo.nl (?) en dit ff aangeven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group