Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Niels BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 21:58    Onderwerp: God of War III Reageren met citaat

het is eindelijk zover, God of War III is officieel bevestigd door Sony. Voor de niet-gelovers gewoon effe googelen. Graag hieronder jullie reacties op dit heuglijke nieuws.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Nov 2007 22:24    Onderwerp: Reageren met citaat

Mja fijn al vind ik de aankondiging slecht gedaan, deze moest met wat screens en een vette trailer worden gedaan, niet zo.
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 13:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik wou ook niet echt een heuse aankondiging lanceren, dat is het werk van Sony Ik denk trouwens niet dat er al een trailer of iets dergelijks is. ze hebben het pas bevestigd dus zal de game zelf maar voor 2008-2009 zijn.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 09 Nov 2007 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Niels schreef:
Ik wou ook niet echt een heuse aankondiging lanceren, dat is het werk van Sony Ik denk trouwens niet dat er al een trailer of iets dergelijks is. ze hebben het pas bevestigd dus zal de game zelf maar voor 2008-2009 zijn.

Hij bedoelde waarschijnlijk dat Sony de aankondiging anders had moeten aanpakken.

------------------------------

Over het spel: ik hoop op een terugkeer naar deel 1. Deel 2 vond ik toch echt wat minder op bepaalde vlakken. Het beste zou zijn de kwaliteit van deel 1 met het gevoel van grootte van deel 2. Maar we zullen zien. Ze zijn nu wel de belangrijkste personen van de eerste twee delen kwijt, dus ik ben benieuwd hoe de volgende het zal doen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: