Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Heb jij een goede PC voor games
Jip een HEEEEELE GOEDE!
46%
 46%  [ 6 ]
MWAAA.....Beetje
46%
 46%  [ 6 ]
Loopt veel varst
7%
 7%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 13

Auteur Bericht   
Shadowfluf BerichtGeplaatst: 30 Sep 2007 11:40    Onderwerp: Ik wil een goede PC voor games welke heb jij? Reageren met citaat

ik wil graaaaaaaaaaaa.........g een nieuwe pc een leuke mooie en een goede pc voor games maaarr ik vraag me af welke soort raden jullie aan of welke heb jij daarmee kan ik een beetje voorstellen welke goed zijn om te gamen

ps zeg ook welke slecht zijn....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 30 Sep 2007 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Deze even verplaatst
Terug naar boven
Niels BerichtGeplaatst: 30 Sep 2007 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb nu een heel goede PC om te gamen. Hij moet gewoon 2 gig RAM hebben en een goede grafische kaart enzo. Normaal is elke nieuwe PC hiervoor geschikt. Ik heb de mijne voor 900€ op de kop kunnen tikken tijdens een actie.
Terug naar boven
phantom BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Een goede c2d,2 gig ram,en een 8800/2900 serie kaart.
Terug naar boven
angienl BerichtGeplaatst: 04 Nov 2007 11:53    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja als je echt voor de top wilt gaan qua grafisch dan zou ik voor de GeForce 8800 GTX gaan. Maar een wat goedkopere zou ik voor de 8600 GTS gaan ( Heb ik namelijk zelf ook omdat 8800 te duur was voor mij )
Verder natuurlijk 2 GB Ram DDR2. Duo2Core Intel 2.4 of 3.0 ( Ik zou niet voor een quad gaan want die heeft soms problemen (Heb ervaring mee ) ) Verder zou ik Windows XP erop laten zetten. Als je DirectX wilt gaan gebruiken dan moet je voor Windows Vista gaan.

Nou voor de rest maakt het niet veel uit denk ik. Ik heb 250 GB aan opslagruimte is voldoende. in iedergeval als je alleen gamed.
Verder heb ik zelf 1 CD/DVD Speler en 1 Brander. Is vooral fijn wanneer je nog als switch tussen games die je met CD/DVD moet spelen.

En verder kijk maar wat je nodig hebt qua extra's Zoals behuizing, Muis , Toetsenboard, Geluid
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: