Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
EdwardElric BerichtGeplaatst: 21 Nov 2007 15:02    Onderwerp: Heb hulp nodig met YDL. Reageren met citaat

Kan iemand me a.u.b helpen. Ik heb onlangs yellow dog linux voor de ps3 gedownload. al gebrand op een DVD+RW en geprobeerd op mn ps3 te installen. Ik heb de bootloader al geinstalleerd, ps3 geformatteerd etc. maar bij de daadwerkelijke linux installatie... wilt die niet starten. Dan zegt hij ''
The package openoffice.org-impress-2.0.2.9.ydl.1-5.16.2ppc.rpm cannot be opened. This is due to a missing file or perhaps a corrupt package. If you are installing from CD media this usuall means the CD media is corrupt or the CD drive is unable to read the media. Press "retry" to try again (reboot) or (retry)''

Dat laatste lijkt me niet, met geen enkele cd of dvd of zelfs bluray heb ik geen problemen mee.
kan iemand mij helpen wat ik moet doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 21 Nov 2007 15:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Is er geen andere manier om het te installeren zoals bijv. een netwerkje trekken met je PC?

Misschien ligt het aan het installatiepakket. Misschien dat het echt ergens een foutje heeft (Eens downloaden/vergelijken met een andere bron of server).

Je kan ook een andere CD-R gebruiken (ander merk & type bijv.). Vroeger was het wel eens dat een bepaalde CD van merk X ofzo niet altijd even duidelijk gelezen kon worden.

Linux is altijd wel wat gezooi om te installeren...

Veel geluk Hagame-no-renkinjitsu
Terug naar boven
EdwardElric BerichtGeplaatst: 21 Nov 2007 15:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Dus wat moet ik doen? Moet ik een andere DVD gebruiken? Hij doet het wel, want mijn PC vind hem. Ik heb deze stappen gedaan: http://www.pspparty.nl/forum/showthread.php?threadid=49023.
Heb de Bootloader ook daar gedownload samen met Linux. Btw, telkens als ik mijn PS3 aandoe, dan gaat Linux weer opnieuw met de installatie. niet bij de officiele proces (want daar krijg ik steeds die error) maar wel met laden e.d. Dus ik kan op dit moment niet op de PS3 XMB .. Dus als ik daar nooit meer op kan, moet ik per se een andere HDD kopen..
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: