Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Ga jij Uncharted halen
Ja en zo snel mogelijk
48%
 48%  [ 12 ]
Ja, maar later eerst nog een PS3
36%
 36%  [ 9 ]
Nee, niet mijn ding
16%
 16%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Heeft er nu iemand eigenlijk de demo gespeeld van het PSN, en zoja hoe was die?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maniatz BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 19:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 25

Ja en dit is mijn persoonlijke samenvatting

Voor te beginnen zijn de graphics echt fantastisch! De omgevingen zijn gewoon zeer realistisch, fris en gedetailleerd net als het hoofdpersonage Nate waarmee je speelt. Hij heeft echt zoveel animaties en maakt zoveel verschillende bewegingen. De gameplay is in dit level wat rondlopen en daarna schietpartijen. De AI van de vijanden is van een hoog niveau en pittig en uitdagend. Zo zal de game zelfs op makkelijk eigenlijk nooit echt simpel zijn want vijanen maken gebruik van elk voorwerp in het level, net als jij natuurlijk. Je kan zowat overal tegen leunen, bukken, overspringen. Het schieten vergt wel wat oefening als je het voor de eerste keer speelt, maar je wordt het snel gewoon en bovendien kun je het gevoeligheidsniveau elk moment aanpassen zodat het wat makkelijker is. Net zoals je de moeilijkheidsgraad op elk moment kunt veranderen in de game. Normaal is gewoon uitdagend, makkelijk is eigenlijk niet zo simpel als het zou moeten zijn. Vijanden sterven gewoon sneller maar ze zijn nog altijd even slim. En moeilijk is gewoon voor degene die echt een grote uitdaging willen. Meer vijanden en moeilijker te doden, en je sterft zelf geloof ik sneller. Als je wordt beschoten en je dus levens verliest wordt het scherm steeds kleurlozer en uiteindelijk als je echt op het puntje staat van de dood, is het scherm helemaal zwart wit en hoor je het hart van Nate kloppen terwijl je ook aan zijn gezicht en z'n animaties ziet dat hij niet meer kan. Gewoon even niets doen en uitrusten en je bent er zo weer bovenop. Heel tof gedaan. Overigens nog even over de effecten, als je BV. door water loopt (wat zeer realistisch oogt) zie je daarachter precies hoe hoog je in het water heb gestaan of als je onder een watervalletje stond, zal je helemaal doordrenkt zijn. Wel mooi gedaan. Het achtergrond geluid lekker avontuurlijk en jungleachtig wanneer je gewoon aan het lopen of ontdekken bent. Wanneer er gevaar dreigt gaat de muziek vanzelfspreken opgefokter worden en spannender. Verder is het gewoon allemaal heel leuk om te doen en wordt dit imo een echte klassieker !
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 11 Nov 2007 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Wow op de manier dat je het hier verteld heb ik er wel zin in. Maar hoe zit het met de vijanden, zijn dat allemaal verschillende personages of lijken ze allemaal op elkaar? En blijven lijken liggen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Maniatz BerichtGeplaatst: 12 Nov 2007 21:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 25

Ze zijn over het algemeen, allemaal verschillend tijdens een level. Maar je gaat heus wel meerdere keren dezelfde piraat zien hoor. Overigens blijven vijanden nog even liggen ja, nadat je ze hebt doodgeknald maar volgens mij verdwijnen ze daarna dan ook ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Nov 2007 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Ze verdwijnen na lange tijd. Als je over je vijanden loopt, dan bewegen hun armen fzo echt goed gedaan.

Ik heb de demo op moeilijk uitgespeeld, was best hard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
daxter1991 BerichtGeplaatst: 15 Nov 2007 01:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Nov 2007
Berichten: 1

hij word bij somigen site veelste zwaar afgebrand op dingen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Vanavond komt die in de EU store, ik ben benieuwd.

IGN noemt het trouwens de mooiste consolegame ooit gemaakt. En volgens veel reviews is dit de eerste game die echt in de buurt van een film komt en is de replaywaarde ongeloofelijk.

Klinkt goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Michaël_ schreef:
Vanavond komt die in de EU store, ik ben benieuwd.

IGN noemt het trouwens de mooiste consolegame ooit gemaakt. En volgens veel reviews is dit de eerste game die echt in de buurt van een film komt en is de replaywaarde ongeloofelijk.

Klinkt goed


Dat klinkt zeker heel goed

Vooral dat de replaywaarde ongeloofelijk is maakt me heel nieuwsgierig. Ik wist sowieso al dat het een dijk van een goede game ging zijn.

Mja: Eerst een PS3 en dan Uncharted en dat kan nog wel een tijdje duren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Michaël_ schreef:
Vanavond komt die in de EU store, ik ben benieuwd.

IGN noemt het trouwens de mooiste consolegame ooit gemaakt. En volgens veel reviews is dit de eerste game die echt in de buurt van een film komt en is de replaywaarde ongeloofelijk.

Klinkt goed

Is natuurlijk subjectief. Ik zie niet in waarom de replaywaarde van een adventure die enorm tilt op het verhaal zo groot moet zijn. IGN overdrijft daarin stevig aangezien zo'n game bij elke playthrough zo goed als hetzelfde is. Nee, dan volg ik me toch meer in de argumenten van andere sites: leuk gejat, goed uitgewerkt en verder steengoed zo lang het duurt. Precies wat ikzelf ook verwacht van de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Nov 2007 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Hoge replaywaarde is tock leuk.

En het is gwn leuk de game nog is uit te spelen doordat je bepaalde dingen hebt verzameld of een bepaalde opdracht hebt bereikt (bv 100 headshots, alle schatten vinden, ..) krijg je extra dingen: nog een hogere moeilijkheidsgraad, unlimited ammo, nieuwe kostuums, extra speelbaar personage, enz.

Ik ben iig benieuwd en kga morgen zeker de demo downen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Michaël_ schreef:
Hoge replaywaarde is tock leuk.

En het is gwn leuk de game nog is uit te spelen doordat je bepaalde dingen hebt verzameld of een bepaalde opdracht hebt bereikt (bv 100 headshots, alle schatten vinden, ..) krijg je extra dingen: nog een hogere moeilijkheidsgraad, unlimited ammo, nieuwe kostuums, extra speelbaar personage, enz.

Ik ben iig benieuwd en kga morgen zeker de demo downen


Dat is geen replaywaarde, dat is standaard in elke prulgame zo'n beetje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Onna76 BerichtGeplaatst: 23 Nov 2007 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Ben niet best in het spel, aangezien ik niet zo veel van dit soort spellen speel. Ik heb de US demo, maar het spel is humoristisch, sfeervol en natuurlijk erg mooi. Die sound zeg man.. komt daar een keer een soundtrack van?

Denk dat ik het spel ook een keer ga kopen, eerst de demo maar es uitgespeeld krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 26 Nov 2007 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Ik heb de demo nu al even gespeeld en damn wat een game. Ongetwijfeld de mooiste game die ik al heb gespeeld.

De shoot outs werken lekker en het springen gaat vloeiend. Alleen de explosies vind ik niet zo mooi. Maar voor de rest echt fantastische game die zeker onder de kerstboom zal liggen.

De gameplay is trouwens erg leuk, alleen is de game wel erg pittig. ik heb er meer dan een uur over gedaan om de demo op hard uit te spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Eenmaal toen ik in Easy de smaak te pakken kreeg, speel zelden dit soort spellen, vond ik in Hard het wel gemakkelijk. Ik ga op zeker dit spel spelen, Amerikaanse versie, vind m super
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 27 Nov 2007 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Hard gemakkelijk??? Voor mij toch niet.

En Onna met een third person shooter, wow
En wrr in Amerika en niet gwn bij ons.

Iig wel jammer dat jij geen bloed kan zien dat is niet alleen realistischer maar ook functioneel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Eh ja, omdat de demo klaarblijkelijk ook omgezet is naar de Japanse en die is simpeler. Maar heb nu de demo wel met bloed, gut, gut, wat bloody zeg... not... Niet vermakelijker maar wel functioneel inderdaad. Demo is ineens moeilijker dan op de Japanse PS3. Zojuist op Easy uitgespeeld was ook erg simpel, dus nu op Normal en dan op Hard proberen.

Ehm waarom ik m in Amerika koop? Omdat me dat meer dan 20 Euro scheelt,... bijvoorbeeld Mijn contacten staan via de US PSN store, dus dan is het makkelijker om daar vandaan te downloaden, mits ik niet in de JP PSN store ben.

Ha ha FPS? Nou zo'n FPS game is het niet, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

De demo op de EU PS3 volledig gespeeld, wel wat moeilijker inderdaad, maar hard had ik over het algemeen wel snel gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 28 Nov 2007 21:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Third person shooter zoals Uncharted is toch ook veel schieten.
Wat is het volgende? Onna goes Resistance ofzo

En als je hem gaat importeren dan kan je hem nu al hebben, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 08 Dec 2007 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Heeft iemand de game nu al?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 08 Dec 2007 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Ja ik, US versie, zit enkel nog steeds op de bestelde HDMI kabel te wachten

Oh ennuh, om je bovenstaande vraag te beantwoorden, Resistance? I do not think so Demo even gedownload maar bij het zien van het begin filmpje vond ik het al niks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
tomke123 BerichtGeplaatst: 10 Dec 2007 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Nov 2007
Berichten: 164

lijkt me wel een vet spel spel k heb ook eem demo op de ps3:p
is wel een vet spel k ga hem denk ik kopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Onna76 BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 231

Ben ik nou de enige wie last heeft van die irritante frame rate drops van tijd? Ik zag het al in de demo en ergerde er al aan. Het verpest van tijd mijn hele game plezier en daar baal ik verschrikkelijk van, want het spel is verder gewoon " super top".
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bats BerichtGeplaatst: 13 Dec 2007 16:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Aug 2007
Berichten: 1838

Onna76 schreef:
Ben ik nou de enige wie last heeft van die irritante frame rate drops van tijd? Ik zag het al in de demo en ergerde er al aan. Het verpest van tijd mijn hele game plezier en daar baal ik verschrikkelijk van, want het spel is verder gewoon " super top".


in de demo heb ik geen last gehad van drops, en ik heb het volledige spel niet dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 14 Dec 2007 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Hahah, weet je nog de EU lock op de demo?


http://uk.gamespot.com/ps3/action/uncharteddrakesfortune/video_player.html?id=cnA3ljur5bwMuTHY
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Dec 2007 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Heb de game ook eindelijk even een uurtje kunnen spelen en ik moet zeggen: mooi werk. Het klimmen is super, de graphics zijn goed (R&C en Gears houden em echter nog op grote afstand imo), de cutscenes zijn fantastisch en de sfeer is goed.

Alleen de shootouts.....mwah. De besturing is niet lekker genoeg, de combat is vrij traag. De AI is om te janken (ooit iemand opgevallen dat ze steeds hetzelfde doen?) en de scenes zijn al na 5 shootouts eentonig: laagjes met max 5-10 vijanden die van verschillende kanten komen. Heb je 2 lagen verslagen...komt er nog 1....dat had spannender gekund.

M'n verwachtingen waren denk ik iets te hoog, maar waar deze game niet geheel mn verwachtingen vervulde deed R&C dat des te meer: wat een game, wat een graphics, wat een fun!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group