Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 Volgende
|
Kingsora |
Geplaatst: 01 Aug 2007 10:21 Onderwerp: [PS3] Metal Gear Solid 4
| |

|
GENRE: Action Adventure
PLATFORM: PLAYSTATION 3
ONTWIKKELAAR: Kojima Studios
UITGEVER: Konami
RELEASE: 12-06-2008
ONLINE: Ja
GAMED PROFILE: http://gamed.nl/products/1137
INFO
Snake is door het kloonproces al sterk verouderd en lang zal hij het niet meer rekken, onze held heeft te horen gekregen dat hij nog maar een half jaar te leven heeft. Intussen is zijn eeuwige rivaal, Liquid Snake, bezig om in het Midden-Oosten een gigantisch leger uit de grond te stampen. Uiteraard is de enige die hem kan stoppen Solid Snake. Deze game brengt je naar allerlei locaties over de wereld en moet een einde breien aan de Metal Gear Solid saga. Daarom komen alle geliefde personages uit de vorige delen, zoals Raiden, terug.
SCREENSHOTS

Laatst aangepast door Kingsora op 20 Mei 2008 13:32; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 01 Aug 2007 10:25 Onderwerp: Re: Metal Gear Solid 4
| |

|
Michaël_ schreef: |
Dus vinden jullie deze game zijn hype waard? ja
Wat zijn jullie verwachtingen voor deze game? veel |
Answers given. T wordt gewoon een geweldige game Mooie graphics, creatieve gameplay en het filmische wat we gewend zijn aan MGS: it's all there. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 01 Aug 2007 12:25 Onderwerp:
| |

|
ik hoop alenszines dat die goed meevalt,ik heb nog nooit een MGS gespeeld ,schandalig eh! |
|
Terug naar boven |
|
|
Xant1 |
Geplaatst: 01 Aug 2007 14:54 Onderwerp:
| |

|
Ik was eerst van plan om een nieuwe pc te gaan kopen, maar mede door het gameplay filmpje van MGS:4 ga ik toch voor de PS3 . Dus ja en veel zijn de antwoorden . Overigens vind ik de mensen die zeggen dat sommige dingen onrealistisch zijn (denk aan de ton ) zielig, want het hoeft niet in elke game om realisme te draaien. De game heeft gewoon erg goede gameplay elementen en dat kan niemand ontkennen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 01 Aug 2007 17:16 Onderwerp:
| |
![]()
|
Die ton vind ik juist fantastisch, echt humor. Al hadden ze wel op de één of andere manier mogen reageren op die ton, al was het maar omkijken net voordat ze werden geraakt.
Verder ga ik mee met de rest:
Citaat: | Michaël_ schreef:
Dus vinden jullie deze game zijn hype waard? ja
Wat zijn jullie verwachtingen voor deze game? veel |
PS: komt die compilatie van Metal Gear nou eigenlijk naar Europa, of is dat nog niet bekend? Volgens mij is alleen Japan aangekondigd, toch? |
|
Terug naar boven |
|
|
justjer |
Geplaatst: 01 Aug 2007 18:06 Onderwerp:
| |

|
ik krijg kriebels van de game
meer wil ik er niet over zeggen
wil hem spelen |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 01 Aug 2007 18:35 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij wordt dit DE game voor ps3, dit pareltje gaat een nooit geziene verkoopstimulans geven. Het ziet er dan ook allemaal prachtig uit en het is leuk om te zien de SIXAXIS wordt gebruikt. Ook vind ik de nieuwe camouflagetechniek meesterlijk, kijk maar naar de demo waarin snake een standbeeld lijkt, echt fantastisch
Er zijn voor mij 2 goden en dat zijn tetsuya nomura en Hideo Kojima
en devilly die kans bestaat wel, zo zou die ook verschijnen in Amerika waardoor een europese release niet ver mee lijkt
en ohw ja heeft iemand de demonstratie van mgs4 gedownload uit de amerikaanse playstation store gedownload want ik zou graag willen weten hoe lang die duurt en of dat die moeite waard is voor 640mb |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 01 Aug 2007 19:19 Onderwerp:
| |
![]()
|
Citaat: | en devilly die kans bestaat wel, zo zou die ook verschijnen in Amerika waardoor een europese release niet ver mee lijkt |
Dan ga ik vanaf nu elke avond daarvoor bidden.  |
|
Terug naar boven |
|
|
wackyprofessor |
Geplaatst: 01 Aug 2007 23:41 Onderwerp:
| |

|
''Dus vinden jullie deze game zijn hype waard?''
Deze game heeft geen hype nodig.
''Wat zijn jullie verwachtingen voor deze game?''
Zoals je zegt Hideo Koijima is net een god voor je, geldt voor meerdere mensen. Kortgezegd heb ik me PS3 blind gekocht voor FF XIII en MGS4
@Devilly
Ik bid met je mee, die collector's edition ziet er strak uit + ik heb MGS PO nog niet, |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 02 Aug 2007 00:09 Onderwerp:
| |

|
Ik zou MGS PO niet kopen maar wachten op portable ops + met old snake enzo
trouwens wat zit er allemaal in die box? |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 02 Aug 2007 09:08 Onderwerp:
| |
![]()
|
Citaat: | Konami kondigde namelijk een heuze Metal Gear 20th Anniversary Collection aan, bestaande uit het originele Metal Gear, Metal Gear 2: Solid Snake, Metal Gear Solid, Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty, Metal Gear Solid 3: Snake Eater, Metal Gear Solid: Portable Ops en de DVD's Metal Gear Saga en The Document of Metal Gear Solid 2. |
Alstu, dit dus allemaal. Is toch heel mooi voor de prijs van één spel. Beter zul je het niet vaak tegenkomen.
***Edit***
Citaat: | Ik zou MGS PO niet kopen maar wachten op portable ops + met old snake enzo |
Als je dat spel toch bij deze compilatie krijgt, is er niets ergs aan. Kun je achteraf de '+ versie' altijd nog halen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 02 Aug 2007 09:56 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Tja, aangezien mijn eigen collectie uitgebreider is dan dat (ik ontbreek enkel Subsistence en MGS Po, dus ik heb ook games die niet in die verzameling zitten.) komt die niet bij mij binnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 02 Aug 2007 14:03 Onderwerp:
| |
![]()
|
Trouwens jammer dat van MGS 3 niet de nieuwere (en betere) Subsistance erin zit. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Aug 2007 21:10 Onderwerp:
| |

|
Tja maakt niet veel uit he die is voor online te spelen, en de servers in amerika zijn al gesloten
en wat vinden jullie van het nieuwe gerucht? Bullshit of waarheid |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 05 Aug 2007 22:17 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | Tja maakt niet veel uit he die is voor online te spelen, en de servers in amerika zijn al gesloten
en wat vinden jullie van het nieuwe gerucht? Bullshit of waarheid |
hopelijk bs |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 05 Aug 2007 23:10 Onderwerp:
| |

|
Er zijn 2 mogelijkheden: MGS 4 is timed exclusive voor de ps3 of het is een marketingtruc. Ik hoop op het eerste  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 05 Aug 2007 23:22 Onderwerp:
| |

|
Ik denk dat die wel ps3-exclusive blijft, sony heeft die game echt hard nodig.
Moest het toch zo zijn dat die ook naar 360 komt, dan zal dat ongetwijfeld pas bekendgemaakt worden na de release van mgs4 zodat die aankondinging de ps3 verkopen niet negatief kan beïnvloeden
Dat denk ik toch  |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 05 Aug 2007 23:48 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik denk dat we een port kunnen verwachten, maar dat deze nog wel een tijdje op zich laat wachten. Het spel is gewoon te duur om alleen op de PS3 te komen, terwijl deze momenteel nog niet zulke denderende verkoopcijfers kent.
Maar, zoals mijn nieuwe motto luidt (al heb ik het hier al een paar keer gezegd): de tijd zal het leren!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 06 Aug 2007 01:10 Onderwerp:
| |

|
im2duvi schreef: | Er zijn 2 mogelijkheden: MGS 4 is timed exclusive voor de ps3 of het is een marketingtruc. Ik hoop op het eerste  |
of gewoon exclusive
ot: de kans bestaat ntrlk dt die nr x360 gt,maar dan word die nie gemaakt dr kojima en zuigt die versie
btw ,zt op men psp dus vergf men tlgebruik |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 06 Aug 2007 10:11 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | im2duvi schreef: | Er zijn 2 mogelijkheden: MGS 4 is timed exclusive voor de ps3 of het is een marketingtruc. Ik hoop op het eerste  |
of gewoon exclusive  |
Met die marketingtruc bedoel ik dan ook dat het gewoon verzonnen is en dat ie gewoon exclusive blijft  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 06 Aug 2007 10:22 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zulke winkels zijn hit or miss, de helft van de tijd verraden ze een game en de andere helft van de tijd zijn het idioten. Hier gok ik op het laatste. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Aug 2007 22:16 Onderwerp:
| |

|
Is ondertussen al beken dat ze fout waren, en als je erover nadenkt dan kan MGS4 niet op de 360 komen, geen SIXAXIS besturing anyone? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 06 Aug 2007 23:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Michaël_ schreef: | Is ondertussen al beken dat ze fout waren, en als je erover nadenkt dan kan MGS4 niet op de 360 komen, geen SIXAXIS besturing anyone? |
Een argument van niets natuurlijk, er zijn nu ook al multiplatform games die je op de PS3 met Sixaxis bestuurt en op de Xbox 360 traditioneel. Daarmee wil ik overigens niet zeggen dat MGS 4 dus naar de Xbox 360 komt, ik gok nog steeds op een exclusive die enkel naar de Xbox 360 zal komen als de PS3 versie beneden verwachting verkoopt. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 06 Aug 2007 23:30 Onderwerp:
| |

|
Miss bedoelt hij de besturing van dat robotje waarbij Snake een SIXAXIS vasthoudt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 06 Aug 2007 23:57 Onderwerp:
| |

|
Idd en ik zeg natuurlijk niet dat het niet kan, maar de ervaring zal ongetwijfeld helemaal anders zijn.
Als die naar 360 komt ben ik trouwens wel benieuwd of ze het op één DVD krijgen, wat volgens kojima nooit zou lukken  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13 Volgende |