Auteur |
Bericht |
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 25 Okt 2007 23:08 Onderwerp: Maffia
| |

|
Hoi piepeloi,
Ik heb Maffia voor 10 euro op de PS2 gekocht, met de gedachte dat die ook op PS3 speelbaar is.
Maar niets is minder waar.
Nu, ik kan hem niet spelen, maar zou het kunnen dat na een FW update hij wel gaat? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2007 12:06 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mits Sony nog de moeite neemt om de backwards compatibility te blijven uitbreiden: Ja.
Is er niet ergens een lijst beschikbaar van games die wel of niet draaien via BC? Voor de 360 was dit zo en dan kijk ik liefst eerst of de game daadwerkelijk BC is voor ik hem koop.
Ik denk niet dat enkel een firmware update volstaat tenzij er expliciet bij zou staan dat game X of Y nou wel BCompatible is ofdat de BC uitgebreid werd.
Sowieso, als ik Mafia zou willen kopen, zou ik voor de PC versie gaan (maar aangezien ik the Godfather heb is Mafia totaal overbodig). |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 26 Okt 2007 12:58 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Een paar tellen googlen (had jij dus ook kunnen doen) levert deze link op van Sony zelf: http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm
Zoals je ziet staat Mafia er niet op.
Waar slaat je titel trouwens op?
@Sasuke: mijns inziens zijn The Godfather en Mafia niet echt te vergelijken. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 26 Okt 2007 13:09 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Mja heb je wel een punt...
Tis een Lineaire shooter (min of meer) vs een free-roam game.
Ik kijk gewoon naar de dosis maffia-feel die de game me geeft.
Daarbij vond ik dat me met The Godfather toch meer een bendelid voelde dan mafia. Sommige punten zoals bijv. de manier waarop auto's kapot geschoten konden worden in mafia vind ik dan wel weer beter (in The Godfather zie je niet eens de inzittenden).
Gewoon enorm moeilijke vergelijking want ik vind ze beide wel goed, zal ik het daarbij houden ^_^ |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|