Is Heavenly Sword echt zo 'heavenly'? |
Ja |
|
34% |
[ 8 ] |
Nee |
|
30% |
[ 7 ] |
De demo is te kort om hierop te kunnen antwoorden |
|
34% |
[ 8 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 23 |
|
Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Devilly |
Geplaatst: 26 Jul 2007 09:26 Onderwerp: Heavenly Sword..echt hemels?
| |
![]()
|
Nou mensen, voor zover ik weet (lees: heb gehoord) komt vandaag de Heavenly Sword demo uit. Nu ben ik heel erg benieuwd. Maakt het spel zijn beloften waar? Is het (grafisch) een pareltje? En speelt het lekker?
En om maar even terug te komen op de allereerste vergelijking die aan deze game werd meegegeven...is het echt een Goddess of War?
Ik hoor het wel (hopelijk)!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Urkie |
Geplaatst: 26 Jul 2007 09:39 Onderwerp:
| |

|
Tuurlijk is hij best kort maar dan mag hij nog wel hemels zijn  |
|
Terug naar boven |
|
|
impulse |
Geplaatst: 26 Jul 2007 13:22 Onderwerp:
| |

|
ik hoop het maar
en is dit game nu 12+
want het game kreeg toch een 18+ omdat je er een gest in 2 kon slaan..
en de makers hebben die daarna weg gelaten omdat ze ook op een jongere doelgroep mikte |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 26 Jul 2007 21:18 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Mijn eerste ervaring met de game is ietwat wisselvallig. Toen ik erin stapte had ik nog weinig het idee dat ik daadwerkelijk wist wat ik aan het doen was, het was iets meer knoppen rammen en kijken wat eruit kwam. Gelukkig ging dit na een paar potjes al beter, dus het is gewoon een kwestie van gewenning en oefening.
Het afweersysteem is iets waar ik nog niet zo tevreden over ben. Ze weert automatisch af, en dat is in gevechten met tien mannetjes om je heen soms iets te onoverzichtelijk. Het gebeurde me ook iets te vaak dat ze mannetje 1 afweerde, om door mannetje 2 in de rug aangevallen te worden zonder dat je hier iets aan kunt doen.
Al met al een leuke demo, maar natuurlijk veel te kort voor een goede indruk. Ze gooien je een beetje in het diepe en daar mag je vijf minuutjes raggen, dat is te weinig om te kijken of de game iets is.
(De Nederlandse stemmen zijn trouwens afschuwelijk, maar dat terzijde ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 26 Jul 2007 21:34 Onderwerp:
| |

|
De demo is wel wat kort maja
de graphics zijn gwnweg ongeloofelijk
op een gewone tv de
animaties zijn vet bv bij het breken van een lichaamsdeel
wat me opvalt demo is bijna 1gb en je hebt deze al op bijna 10 min uit dan vraag ik mij wel af hoe groot de game gaat zijn
Wat ik ook erg positief vind is de nederlandse taaloptie, je kan de game volledig in het nederlands spelen of in het engels met nederlandse ondertitels
mijn voorkeur gaat uit naar de tweede optie, en is dan ook erg leuk voor jongere gamers |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 27 Jul 2007 03:00 Onderwerp:
| |

|
Mickaël
De game zal niet zolang duren als deze demo 1gig is,en dat er 50gig op blu-ray kan,maar voor de rest geweldig |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 27 Jul 2007 07:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
Citaat: | Het afweersysteem is iets waar ik nog niet zo tevreden over ben. Ze weert automatisch af, en dat is in gevechten met tien mannetjes om je heen soms iets te onoverzichtelijk. Het gebeurde me ook iets te vaak dat ze mannetje 1 afweerde, om door mannetje 2 in de rug aangevallen te worden zonder dat je hier iets aan kunt doen. |
Dat vind ik dus helemaal niks. Eén van de dingen die belangrijk zijn bij deze games is juist het verdedigen, dat moet je dan ook zelf doen, vind ik.
-------------------------------
Voor de rest zijn de reacties behoorlijk positief. Ik ben wel benieuwd hoe dat met de volledige game wordt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 27 Jul 2007 11:08 Onderwerp:
| |

|
Devilly heeft helemaal gelijk. Afweren van aanvallen is juist iets meesterlijk als je het zelf doet, dan heb je dat ownage gevoel. Dat was ook het mooie in God of War 2.
Erg jammer dat het voor 12+ mensen is gebouwd, het was volgens mij veel vetter geweest als het 17+ had ofzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Limitbreaker |
Geplaatst: 27 Jul 2007 12:47 Onderwerp:
| |

|
Het afweersysteem is idd een beetje ruk.
Zal wel wennen, maar persoonlijk heb ik ook liever een afweer-knop.
Het is ook wennen als je net NG hebt gespeeld. Heb al weet ik hoe vaak geprobeerd een Flying Swallow te lanceren . |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 28 Jul 2007 15:46 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de demo nu al zo'n 15 keer gespeeld (een beetje overdreven I know ) en nu pas ontdek ik hoe geweldig het gevechtssysteem eigenlijk wel niet is.
Zo kan je door L1 ingedrukt te houden en op andere knoppen te drukken met kettingen slaan (een beetje zoals in GoW), door R1 ingedrukt te houden met andere knoppen pak je een groot en zwaar zwaard waarmee je dan erg veel verschillende combo's kunt doen
Als je L1 en het driehoekje indrukt en je slaagt tegen een vijand dan slaagt Nariko deze de lucht in, als je dan je SIXAXIS omhoog beweegt dan springt Nariko deze achterna en kan je nog wat vette combo's in de lucht doen.
Je hebt nog een combobalkje dat in deze demo drie verschillende niveaus heeft, hoe meer dat balkje gevuld is hoe een vettere move je maakt die leidt tot instant kill. Zo vind ik de move op het tweede niveau echt erg cool, dan stampt ze haar vijand tegen de grond, gooit ze de kettingen rond zijn benen en doet ze zijn benen open met deze kettingen, de vijand begint dan keihard te roepen angst en Nariko maakt haar vijand af met een welgemikte zwaardslag in zijn kruis, echt geweldig om te zien.
En dat van dat automatisch snap ik het probleem niet, deze keer moet je stilstaan en blokt ze automatisch in andere games doe je juist hetzelfde maar moet je ook nog op een knopje drukken. Als de vijand je dan aanvalt moet je op het juiste moment met driehoekje counteren, zo heb ik hiermee al een nek gebroken op drie verchillende manieren, een arm op twee verschillende manieren en een been op één verschillende manieren.
Ik snap dus echt niet wat jullie klagen je moet er gewoon een beetje tijd insteken en dan zie je pas hoe goed deze game wel is.
@limitbreaker: wat is NG? |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 28 Jul 2007 21:17 Onderwerp:
| |
![]()
|
Citaat: | @limitbreaker: wat is NG? |
NG is datgene wat wij normaal Ninja Gaiden noemen.
-----------------------------------
Zoals Michaël_ dit trouwens allemaal vertelt klinkt het wel ontzettend goed. Wel mooi trouwens dat je nog wel gewoon kunt counteren. Ik moet toch maar even iemand met een PS3 opzoeken om de demo te spelen. Morgen maar eens kijken of ik iemand met een PS3 ken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 28 Jul 2007 21:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Het blocken is trouwens semi-automatisch, je moet in de game tussen speed en ranged stance wisselen afhankelijk van wat de vijand gaat doen om te blocken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 29 Jul 2007 12:22 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de demo nu nog een paar keer gespeeld en wat is mij nog opgevallen dat ik vorige keer niet is gezegd
zo kun je met de X-button elk voorwerp oppakken (schild, zwaard, stoelen, tonnen) of elke vijand. En doordan op L1 in te houden en terug op x te drukken gooit nariko dit voorwerp of deze persoon naar de dichtsbijzijnde vijand. Dingen zoals tafels die te zwaar zijn voor nariko kan je naar vijanden toe stampen. Het is erg leuk om te zien hoe je een zwaard recht in iemand zijn borstkas gooit en als je met een schild gooit lijkt het beetje op een frisbee deze botst tegen alle kanten een tijdje totdat die iets raakt.
De graphics zijn fenomenaal en het is erg leuk dat lijken altijd blijven liggen en niet verdwijnen. De dingen in omgeving is vrij destructief alles kan kapot. Het is echt goddelijk om te zien hoe nariko een vijand tussen haar benen neemt en dan zijn nek breekt met haar heupen.
en joni dat wisselen hoe doe je dat juist |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Jul 2007 12:25 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | Ik heb de demo nu nog een paar keer gespeeld en wat is mij nog opgevallen dat ik vorige keer niet is gezegd
zo kun je met de X-button elk voorwerp oppakken (schild, zwaard, stoelen, tonnen) of elke vijand. En doordan op L1 in te houden en terug op x te drukken gooit nariko dit voorwerp of deze persoon naar de dichtsbijzijnde vijand. Dingen zoals tafels die te zwaar zijn voor nariko kan je naar vijanden toe stampen. Het is erg leuk om te zien hoe je een zwaard recht in iemand zijn borstkas gooit en als je met een schild gooit lijkt het beetje op een frisbee deze botst tegen alle kanten een tijdje totdat die iets raakt.
De graphics zijn fenomenaal en het is erg leuk dat lijken altijd blijven liggen en niet verdwijnen. De dingen in omgeving is vrij destructief alles kan kapot. Het is echt goddelijk om te zien hoe nariko een vijand tussen haar benen neemt en dan zijn nek breekt met haar heupen.
leik met dat schild,ben er nog geen tegengekomen.
wel kan je ook een vijand als 'schild' gebruiken |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 29 Jul 2007 12:30 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | Michaël_ schreef: | Ik heb de demo nu nog een paar keer gespeeld en wat is mij nog opgevallen dat ik vorige keer niet is gezegd
Sommige vijanden hebben ook een schild, als deze doodgaan laten ze die vallen, vooral op het tweede platform is die leuk. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Jul 2007 12:31 Onderwerp:
| |

|
Michaël_ schreef: | dnarbeis schreef: | Michaël_ schreef: | Ik heb de demo nu nog een paar keer gespeeld en wat is mij nog opgevallen dat ik vorige keer niet is gezegd
Sommige vijanden hebben ook een schild, als deze doodgaan laten ze die vallen, vooral op het tweede platform is die leuk. |
toch eens proberen |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Jul 2007 16:06 Onderwerp:
| |

|
en devilly heb je de demo nu al gespeeld?
en dnarbeis heb je het nu al geprobeerd? |
|
Terug naar boven |
|
|
Devilly |
Geplaatst: 30 Jul 2007 16:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
Michaël_ schreef: | en devilly heb je de demo nu al gespeeld?
en dnarbeis heb je het nu al geprobeerd? |
Het is ongelofelijk, maar volgens mij ken ik zo niemand die een PS3 heeft.
Iedereen die al een new-gen console heeft, heeft een Wii of 360. Echt flink balen, want ik wil die demo toch verdomd graag spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Jul 2007 16:29 Onderwerp:
| |

|
ik heb get nog niet gedaan,ik kan ook niet,ben bij men neef,en men PS3 staat bij men vader en ben bij men moeder deze week dus het kan sowieso niet  |
|
Terug naar boven |
|
|
Kingsora |
Geplaatst: 30 Jul 2007 17:44 Onderwerp:
| |

|
Wel dat is dan toch wel pech devilly, mss moet je dan maar zelf een ps3 gaan halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
wa |
Geplaatst: 25 Sep 2007 11:40 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik heb um ook gespeeld echt top . Hij speelt gewoon lekker hij is alleen kort. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 25 Sep 2007 13:34 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Vandaag gaan huren, straks testen |
|
Terug naar boven |
|
|
wa |
Geplaatst: 25 Sep 2007 13:41 Onderwerp:
| |
![]()
|
het nadeel aan het spel is dat hij maar 6 uur a gameplay bied dus alsje wil kan je hem in 1 dag uitspelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Sep 2007 20:28 Onderwerp:
| |

|
Zou ik hem kopen ?
Ik wil hem wel ,maar ik denk dat die te kort is? |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 29 Sep 2007 20:54 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | Zou ik hem kopen ?
Ik wil hem wel ,maar ik denk dat die te kort is? |
Als je games kunt huren zou ik daarvoor gaan, even een dag (of twee) door halen en je hebt de game uitgespeeld. Het is een tof spel, maar wel errug kort. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |