Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
fighterpilot BerichtGeplaatst: 02 Okt 2007 17:12    Onderwerp: PS3 - pc monitor Reageren met citaat

Hey,

ik overweeg om me binnekort een PS3 aan te schaffen, maar ik heb jammer genoeg geen HD tv, das dus best jammer..
Maar ik hoorde dat het ook mogelijk is om je ps3 op je pc monitor aan te sluiten en dat deze ook HD beelden kan weergeven ( als ie nieuw genoeg is tenminste )

Ik heb 4 maanden geleden een 20'' Acer AL2016W gekocht, weet er iemand of deze monitor geschikt is ?

Alvast bedankt

WouterG.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 02 Okt 2007 17:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Welke aansluitingen heeft deze monitor? Het is namelijk mogelijk om een HDMI convertkabel te kopen, hiermee zet je het signaal om naar een aansluiting die op je monitor past. Enige probleem wat ik zelf ervaren heb is dat veel monitoren niet goed met het signaal om kunnen gaan, waardoor deze zwak is of het zelfs helemaal niet doet, maar dit is uiteraard iets wat je zelf kunt testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
fighterpilot BerichtGeplaatst: 02 Okt 2007 18:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Hij heeft gewoon zo'n blauwe kabel, VGA heet dat ding, niet ? ( sorry, mijn pc kennis is zéér beperkt )
Terug naar boven
fighterpilot BerichtGeplaatst: 05 Okt 2007 18:38    Onderwerp: Reageren met citaat

Is er echt niemand die me hier mee kan helpen ?
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 00:07    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zal ff een poging wagen

de 931c is 19 samsung scherm die op de WCG word gebruikt bij diverse 360 games het heeft een dvi aansluiting en er zijn hdmi-dvi kabels verkrijgbaar

de 931c schijnt enorm snel te zijn en even scherp beeld als een normale hdtv
is zo'n 249,- op tweakers

hoop dat het heeft geholpen

katers
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Je Acer 20" scherm is niet geschikt. Wat je nodig hebt voor je PS3 is een monitor met een HDCP compatible (Vista Compatible) DVI aansluiting of een monitor met HDMI aansluiting.

In Nederland is de meest bekende monitorlijn met HDCP over DVI de 2x6BW lijn. Deze kun je in 20' en 22' krijgen volgens mij.

Een monitor met VGA voldoet nooit bij de PS3, evenals een monitor zonder HDCP compatible DVI.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
fighterpilot BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat

ok, das best jammer, maarja..ik had m'n ps3 graag bij m'n pc gezet zodat ik de internetkabel makkelijk zou kunnen aansluiten op m'n ps3, maar dat zal dus niet gaan..
Bedankt voor de reacties :-)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: