Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
rolf BerichtGeplaatst: 28 Sep 2007 22:39    Onderwerp: Gears of War movie Reageren met citaat

ik heb iets gelezen over een gears of war movie... weet iemand daar meer over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
rolf BerichtGeplaatst: 01 Okt 2007 18:06    Onderwerp: Reageren met citaat

joehoe!
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 01 Okt 2007 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

On March 20, 2007, it was announced that New Line Cinema had purchased the rights to make a Gears of War film, with Stuart Beattie writing the script along with Marty Bowen and Wyck Godfrey, who will be producing it. The film is scheduled to be released in 2009.[58] Producer Wyck Godfrey said of the film adaptation, "I'm not a gamer, but what blew me away about Gears was how it captures the mythology of a war mission and how high the stakes are."[59] It has been announced in the May 2007 issue of Game Informer that Cliff Bleszinski (lead designer of the game) will be the executive producer of the film.[citation needed] On August 3, 2007, AICN.com reported that Len Wiseman was to direct the movie adaption of Gears of War.[citation needed]
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 04 Okt 2007 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Tegen de tijd het half 2009 is ben ik allang vergeten dat er ooit nog een Gears of War film komt.

Misschien een Gears of War 2 op dezelfde dag.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 06 Okt 2007 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Hopelijk gebeurt met deze film niet hetzelfde al met de Halo movie...
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 07 Okt 2007 10:21    Onderwerp: Reageren met citaat

idd het lijkt me echt vet! kan ook niet w8en tot gears 2. hopenlijk ziet het er NOG beter uit!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: