Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Sep 2007 21:00    Onderwerp: Bioschock achievement SPOILER Reageren met citaat
Eindredacteur

Als je net als ik een achievement hoer bent baal je er vreselijk van als je enkele achievements mist die je simpel had kunnen voorkomen, zo ook bij Bioshock.

What's the deal?

Als je Sander Cohens meesterwerk compleet hebt gemaakt is je eerste reactie waarschijnlijk om hem te vermoorden, mede omdat je een achievement krijgt als je zijn dode lichaam fotografeert. Doe dit echter niet! Ik zal je uitleggen waarom.

In een later level zie je een danspaar (splicers) in een kamer waar een afgesloten deur zit. Vermoord het danspaar en wacht tot Sander Cochen de kamer binnen komt en de besproken geheime deur opent. Nu kun je hem doden (fotografeer zijn dode lichaam) voor achievement 1, de geheime kamer in die hij zojuist geopend heeft voor achievement 2 en kom je een wapen upgrade station tegen voor, uiteindelijk, achievement 3.

Hopelijk helpt het jullie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Master Killer BerichtGeplaatst: 09 Sep 2007 22:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat klinkt als een eng horror verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 07:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedoel je die geheime kamer in Fort Frolic?
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Geheime kamer? Fort Frolic? Damn

Allersinds is het het deeltje met alle appartementen. Je vindt de dansende splicers in Sander Cohen's kamer (zijn naam staat op of langs de deur).

Ik had deze van de eerste keer, het was niet in me opgekomen om Sander neer te schieten ^^
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sasuke schreef:
Geheime kamer? Fort Frolic? Damn

Allersinds is het het deeltje met alle appartementen. Je vindt de dansende splicers in Sander Cohen's kamer (zijn naam staat op of langs de deur).

Ik had deze van de eerste keer, het was niet in me opgekomen om Sander neer te schieten ^^

Precies, durf even uit m'n hoofd niet te zeggen of het Fort Frolic is, maar het is idd dat level met al die trappen en kamers.
Terug naar boven
Martijn Steinpatz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 18:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Olympus Heights. Ik geloof dat zijn apartement op de begane grond zit. Oh, en haal Insect Swarm 2. De kleine etters kunnen zelfs Houdine Splicers (zoals Cohen) belagen zodat je zelfs kan zien als ze onzichtbaar zijn.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 11 Sep 2007 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat

En waar haal je insect swarm 2? Gewoon in een gatherer's garden?
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 11 Sep 2007 08:19    Onderwerp: Reageren met citaat

ja
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: