Auteur |
Bericht |
|
Rene Groen |
Geplaatst: 09 Sep 2007 21:00 Onderwerp: Bioschock achievement SPOILER
| |
Eindredacteur

|
Als je net als ik een achievement hoer bent baal je er vreselijk van als je enkele achievements mist die je simpel had kunnen voorkomen, zo ook bij Bioshock.
What's the deal?
Als je Sander Cohens meesterwerk compleet hebt gemaakt is je eerste reactie waarschijnlijk om hem te vermoorden, mede omdat je een achievement krijgt als je zijn dode lichaam fotografeert. Doe dit echter niet! Ik zal je uitleggen waarom.
In een later level zie je een danspaar (splicers) in een kamer waar een afgesloten deur zit. Vermoord het danspaar en wacht tot Sander Cochen de kamer binnen komt en de besproken geheime deur opent. Nu kun je hem doden (fotografeer zijn dode lichaam) voor achievement 1, de geheime kamer in die hij zojuist geopend heeft voor achievement 2 en kom je een wapen upgrade station tegen voor, uiteindelijk, achievement 3.
Hopelijk helpt het jullie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Master Killer |
Geplaatst: 09 Sep 2007 22:36 Onderwerp:
| |
|
Dat klinkt als een eng horror verhaal.  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 10 Sep 2007 07:29 Onderwerp:
| |

|
Bedoel je die geheime kamer in Fort Frolic? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Sep 2007 09:30 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Geheime kamer? Fort Frolic? Damn
Allersinds is het het deeltje met alle appartementen. Je vindt de dansende splicers in Sander Cohen's kamer (zijn naam staat op of langs de deur).
Ik had deze van de eerste keer, het was niet in me opgekomen om Sander neer te schieten ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 10 Sep 2007 12:39 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Sasuke schreef: | Geheime kamer? Fort Frolic? Damn
Allersinds is het het deeltje met alle appartementen. Je vindt de dansende splicers in Sander Cohen's kamer (zijn naam staat op of langs de deur).
Ik had deze van de eerste keer, het was niet in me opgekomen om Sander neer te schieten ^^ |
Precies, durf even uit m'n hoofd niet te zeggen of het Fort Frolic is, maar het is idd dat level met al die trappen en kamers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Martijn Steinpatz |
Geplaatst: 10 Sep 2007 18:02 Onderwerp:
| |

|
Olympus Heights. Ik geloof dat zijn apartement op de begane grond zit. Oh, en haal Insect Swarm 2. De kleine etters kunnen zelfs Houdine Splicers (zoals Cohen) belagen zodat je zelfs kan zien als ze onzichtbaar zijn.  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 11 Sep 2007 07:22 Onderwerp:
| |

|
En waar haal je insect swarm 2? Gewoon in een gatherer's garden? |
|
Terug naar boven |
|