Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
sega gaga BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 17:58    Onderwerp: SEGA Rally Reageren met citaat

Game: SEGA Rally
Genre: Rally / Offroad Racing
Publisher: SEGA
Developer: SEGA Driving Std.
Release Date: 28-09-2007
Number of Players: 1-2
Number of Online Players:
Available On: Xbox 360,PC,PS3 & PSP

Game info

SEGA Rally achievements
http://www.xbox360achievements.org/achievements.php?gameID=321

Screenshots

Filmpjes

Review cijfers
IGN 8,8 / 10
Eurogamer 9 / 10
Games Radar 9 / 10
360 Gamer 9 / 10

Xbox 360 Demo impressie
De Besturing van SEGA Rally is echt goed, als je met een stuurtje speelt dan is als of de arcade kast bij je thuis in huis staat en dat is geweldig. Als je met de controller speelt is de D-pad het beste om het oude gameplay gevoel van SEGA Rally op de Saturn en SEGA Rally 2 op de Dreamcast terug te krijgen.
De Graphics zijn gewoon goed en als je de motorkap view neemt is het echt vet.
Het grootste minpunt van de demo is voor mij is dat de cpu auto's veel te traag zijn.
SEGA Rally is een echte love it or hate it game, Ik heb SEGA Rally op de Saturn en SEGA Rally 2 op de Dreamcast en deze koop ik ook .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 19 Sep 2007 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Oeeeh, wat een goeie tip van je om even mijn stuur erbij te pakken. Normaal ben ik daar niet zo happig op bij arcaderacers maar hier kan het echt te gek zijn.

Ik vind zelf de besturing ook super, het is wel even wennen met al dat geglij maar als je er eenmaal inzit geeft elke bocht een voldaan gevoel. Top gedaan. Overigens is het verschil tussen de hood cam en de outside cam nogal groot: beide sturen heeel ander en toch beide erg leuk.

Moeilijkheidsgraad ligt wat te laag inderdaad, hopelijk is er een hardcore optie oid in de volledige versie. Verder vind ik naast dat Track deformation ook de ondergronden zelf heel tof: vooral het moddergedeelte in de jungle. Framerate is ook ok, meestal vloeiend met een heeeeel sporadische drop.

Ik ben zeer aangenaam verrast door de game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
sega gaga BerichtGeplaatst: 20 Sep 2007 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:

Moeilijkheidsgraad ligt wat te laag inderdaad, hopelijk is er een hardcore optie oid in de volledige versie.

Als ik bij de achievements kijk dan zie ik Amateur League, Professional League en Expert League en als dat niet hoog genoeg is kan je nog online racen.

Citaat:
Ik ben zeer aangenaam verrast door de game

Ik ook, voor mij is het de grootste verrassing van 2007.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: