Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Gideon BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 16:52    Onderwerp: Netwerk printer Reageren met citaat

Heren,

ik heb een printer (HP All-in-One 2500 serie) en die wil ik als netwerkprinter instellen, zodat elke PC op het netwerk gewoon kan printen, zonder dat er een bepaalde 'hoofd pc' aan moet staan. De printer is aangesloten op de router (USRobotics model 8054) en aan de router hangen ook twee PC's (bedraad). Als ik een printer wil toevoegen en ik ik laat zoeken naar een netwerkprinter wordt er echter niets gevonden. Ik snap hier niets van, aangezien de printer het wel ooit heeft gedaan en ook gewoon aanstaat en naar mijn idee goed is aangesloten. Iemand enige ervaring hiermee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 10 Sep 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Probeer het IP-adres van je printer te achterhalen (en eventueel vast te zetten).

Daarna kan je dit IP-adres gebruiken om de printer handmatig te vinden.

Als het IP-adres niet aanvaard wordt, moet je eens pingen naar het netwerkadres van de printer. Als deze ping niet succesvol is kan het evenwel een verbindingsprobleem zijn.

Er zijn zoveel mogelijke oplossingen, maar dit is één van de eerste dingen die ik zou doen: Zeker zijn dat de printer te vinden is in het netwerk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 12 Sep 2007 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Gezien het niet reageren ga ik uit van volgende situaties:

1) Je printer werkt, je pinkt een traantje weg als het A4-tje mooi uit de lade rolt.

2) Je printer werkt niet, je haar valt spontaan uit en de gedachte van een printer installeren op Vista brengt je duistere nachtmerries.

3) Je printer werkt niet maar je was toch niet zo gebrand om te kunnen af te drukken want wie print nou dingen als je BioShock, HS, Lair etc. kan spelen?

Veel succes en geluk (in de woorden van Microsoft: Plug'n Pray)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 12 Sep 2007 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Antwoord ligt in het midden

Idd redelijk druk, morgen ga ik er mee aan de slag weer In ieder geval bedankt alvast!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: