Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boombastic BerichtGeplaatst: 14 Aug 2007 22:21    Onderwerp: [Gezocht][Broadband adapter nintendo gamecube] Reageren met citaat

Wie heeft er een mooie Broadband adapter voor de GC liggen?!
Ik wil hem heel graag overkopen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Killer BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Je moet wel opletten want je hebt een twee verschillende gamecube adapters. Een op internet te gaan (Modem 56k)en 1 om te lannen (twee gamecubes aan elkaar koppelen).

De modem 56k adapter zal ik niet aanraden deze sluit je aan op je telefoonlijn. Om op internet te gaan met phantasy online.

Je kan het beste de breedband adapter nemen. Deze klik je onder je gamecube. Doe je een ethernet kabel in die ook in je pc zit. En als je twee gamecubes hebt en twee adapters kunnen je deze twee verbinden met elkaar met behulp van een ethernet kabel en kun je lannen.

The breedband adapter is hier te koop voor 4,41 + 4 euro verzendkosten:

http://cgi.ebay.nl/Nintendo-Gamecube-Broadband-Adapter-DOL-015_W0QQitemZ170141018201QQihZ007QQcategoryZ20389QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

Je moet wel weten dat deze adapters zeer zeldzaam zijn. De modem 56k zijn niet eens aan de straatstenen kwijt te raken.
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou aanraden em zowiso niet te kopen want ik denk niet dat er mensen online zijn...
Terug naar boven
Boombastic BerichtGeplaatst: 25 Aug 2007 00:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor je uitleg Master Killer, maar ik heb er niet om gevraagt ik ben niet iemand die zomaar iets wilt kopen zonder te weten wat ik koop.

Er zijn meer mensen op Phantasy star online dan je denkt rolf, niet super veel maar genoeg IMO.

Deze topic kan dicht, ik heb mijn adapter al .
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: