Auteur |
Bericht |
|
Tom_V |
Geplaatst: 10 Aug 2007 09:04 Onderwerp: Het Anton Corbijn wannabe topic
| |

|
We leven in een wereld van digitale fototoestellen. Een wereld waarin alles en iedereen gefotografeerd moet worden en een wereld waarin zelfs de grootste klunzen bijna professionele resultaten kunnen halen.
Dit topic is voor de amateur-fotografen onder ons, die al eens zo'n toestel in handen nemen. Een show-off topic van je favoriete, zelfgemaakte foto's.
Als je iets post, hotlink ze dan naar imageshack.us of zorg dat ze niet al te veel buiten proportie vallen
Een beetje uitleg over wat we zien en wanneer je de foto genomen hebt is altijd welkom. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 10 Aug 2007 09:10 Onderwerp:
| |

|
Een foto genomen gisteren op de namiddag-training van Club Brugge in de gietende regen.
We zien uiteraard François Sterchele, topscorer van het afgelopen seizoen en een tweetal weken geleden door Club binnengehaald als grote verlosser na een kakseizoen.
Ben zelf wel behoorlijk trots op deze foto omdat ik de immer lachende Sterchele in een serieus moment kon vastleggen. Dankzij de regen wellicht  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 10 Aug 2007 13:52 Onderwerp:
| |

|
even off-topic woont ge in brugge?? |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 10 Aug 2007 17:06 Onderwerp:
| |
|
Prachtige close up. En nee ik ben het niet zelf. |
|
Terug naar boven |
|
|
Fiercy Dragon |
Geplaatst: 10 Aug 2007 23:26 Onderwerp:
| |

|
verveeld me een dagje op mn vakantie en dus deed ik dit in 1 vloeiende beweging , niet slecht voor een keertje proberen  |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 12 Aug 2007 21:31 Onderwerp:
| |
|
Respect voor de Grolsch kaarten  |
|
Terug naar boven |
|