Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 28 Jun 2007 22:59 Onderwerp: PS3 versie verschil met Xbox 360 Versie ''The Darkness''
| |

|
hoi beste mensen ,
Ik zat onlangs(2minuten gelden) op Gamerankings(Site die reviews van sites en magazines optelt zodat je weet wat een spel waard is)
en ik zag dat The Darkness ,op de Xbox360 een score van 80,6% had,wat een zeer mooi cijfer is.
Wat me opviel was dat de Ps3 versie maar liefst 87% had,7procent meer,
is er dan degelijk zoveel verschil tussen de 2 versies?
want normaal gezien moet het toch hetzelfde ongeveer zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Xian |
Geplaatst: 28 Jun 2007 23:18 Onderwerp:
| |

|
Raar, want IGN en Gamespot geven de X360-versie altijd iets meer. Wat ik niet eerlijk vind omdat ze denk ik nog altijd tè veel letten op de details omdat de eerste PS3-games er iets minder gedetailleerd uit zagen dan de X360-versie's ... Vooral Gamespot is hier niet soepel en dus niet echt eerlijk in. Ze gaven BV de X360-versie van 'Pirates of The Carabian 3' 1 punt meer op graphics dan de PS3-versie en ik heb trouwens de beide versie's gespeeld en ik heb echt géén enkel verschil gezien. Wat ik enorm teleurstellend vind ... |
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 29 Jun 2007 00:35 Onderwerp:
| |

|
Gamespot.com gaat de laatste tijd erg achteruit met kwaliteit in reviews. Het lijkt wel alsof ze te lui worden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Jun 2007 00:51 Onderwerp:
| |

|
PS3: minder concurrentie binnen het genre, minder sites die de game reviewen etc.
Overigens schijnt er weinig verschil te zijn tussen de twee versies van The Darkness. De PS3 versie loopt ietsjes achter kwa framerate en het kleurenpallet is (zoals bij alle multiplatform games) net ff wat anders.
@Xian: Er is wél veel verschil tussen de twee versies van Pirates, alleen de framerate bijvoorbeeld al. T heeft verder ook niet veel met de PS3 te maken, tis gewoon het porten dat nooit optimaal gaat. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Jun 2007 02:18 Onderwerp:
| |

|
roderick als je tegoei kijkt zegen ze dat de ps3 versie een betere sfeer heeft,enu de reviews komen van dezelfde bronen |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 29 Jun 2007 06:57 Onderwerp:
| |

|
dnarbeis schreef: | roderick als je tegoei kijkt zegen ze dat de ps3 versie een betere sfeer heeft,enu de reviews komen van dezelfde bronen |
Dit bedoel je?
Citaat: | The Darkness is available on both the Xbox 360 and the PlayStation 3, and the differences between the two versions are pretty minimal. The PlayStation 3 version seems to have slightly better color than the 360 version, but the 360 version looks a bit sharper. Also, the Xbox 360 version has achievements, and the PlayStation 3 version gives you the same tasks, but calls them accomplishments. Regardless of what you call them, they're evenly spread, with a few that come from winning more multiplayer matches than you'll probably be willing to endure. Overall, both versions are equally recommendable. |
Als ik op Gamespot kijk krijgen ze alletwee een nette 8.5 en (voor zover ik kan zien) dezelfde review(er).
Volgens mij hangt het gewoon van de reviewer af. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Jun 2007 07:30 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Zaten er in de PS3 versie niet meer filmpjes om naar te kijken op die televisies? Meer waarde voor hetzelfde geld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Jun 2007 09:56 Onderwerp:
| |

|
Zaten er in de Xbox 360 versie geen achievements? Meer waarde voor je geld.
Wie gaat er ingame nou naar popeye afleveringen kijken, serieus. In de 360 versie zitten x afleveringen, in de PS3 versie x afleveringen plus een complete film. Wie gaat er nu een hele film ingame kijken? :') |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 29 Jun 2007 10:09 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Roderick schreef: | Zaten er in de Xbox 360 versie geen achievements? Meer waarde voor je geld.
) | Die zitten ook in de PS3 versie  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 29 Jun 2007 10:17 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Roderick schreef: | Zaten er in de Xbox 360 versie geen achievements? Meer waarde voor je geld.
) | Die zitten ook in de PS3 versie  |
Niet gebonden aan je gamerscore. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 29 Jun 2007 13:07 Onderwerp:
| |
|
heeft de ps3 archivements dan??? |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 29 Jun 2007 13:10 Onderwerp:
| |

|
rolf schreef: | heeft de ps3 archivements dan??? |
ik weet dat je in de komende HOME,een tentoonstelling in je huis kan zetten waar de andere je achievements kunnen zien. |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 29 Jun 2007 15:19 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | The Darkness is available on both the Xbox 360 and the PlayStation 3, and the differences between the two versions are pretty minimal. The PlayStation 3 version seems to have slightly better color than the 360 version, but the 360 version looks a bit sharper. Also, the Xbox 360 version has achievements, and the PlayStation 3 version gives you the same tasks, but calls them accomplishments. Regardless of what you call them, they're evenly spread, with a few that come from winning more multiplayer matches than you'll probably be willing to endure. Overall, both versions are equally recommendable. |
Komt van Tarantino  |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 29 Jun 2007 17:13 Onderwerp:
| |

|
im2duvi schreef: | Citaat: | The Darkness is available on both the Xbox 360 and the PlayStation 3, and the differences between the two versions are pretty minimal. The PlayStation 3 version seems to have slightly better color than the 360 version, but the 360 version looks a bit sharper. Also, the Xbox 360 version has achievements, and the PlayStation 3 version gives you the same tasks, but calls them accomplishments. Regardless of what you call them, they're evenly spread, with a few that come from winning more multiplayer matches than you'll probably be willing to endure. Overall, both versions are equally recommendable. |
Komt van Tarantino  |
En ik heb het van Gamespot uiteraard  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 29 Jun 2007 17:41 Onderwerp:
| |

|
Kwestie van de schuld door te geven als het fout is  |
|
Terug naar boven |
|
|
Dassassin |
Geplaatst: 30 Jun 2007 10:50 Onderwerp:
| |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Dassassin |
Geplaatst: 30 Jun 2007 10:54 Onderwerp:
| |
|
Roderick schreef: | PS3: minder concurrentie binnen het genre, minder sites die de game reviewen etc.
Overigens schijnt er weinig verschil te zijn tussen de twee versies van The Darkness. De PS3 versie loopt ietsjes achter kwa framerate en het kleurenpallet is (zoals bij alle multiplatform games) net ff wat anders.
@Xian: Er is wél veel verschil tussen de twee versies van Pirates, alleen de framerate bijvoorbeeld al. T heeft verder ook niet veel met de PS3 te maken, tis gewoon het porten dat nooit optimaal gaat. |
hoezo lachwekkend je woorden. zonder ook maar iets te waarnemen van de beelden.
ik denk eerder dat de xbox versie achterloopt kwa kleur. kijk zelf maar de vergelijking op gametrailers. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 30 Jun 2007 10:57 Onderwerp:
| |

|
PS3 versie heeft betere kleuren idd. Xbox 360 versie is scherper.
Overigens heeft het geen zin om zo aggressief te beargumenteren zonder dat je weet of ik beelden heb gezien of niet, zeker niet tegen mij. Daarnaast mag je vrolijk leren hoe je de Edit knop gebruikt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dassassin |
Geplaatst: 30 Jun 2007 11:25 Onderwerp:
| |
|
ik denk dat jij het eerder kan leren aangezien je onzin hebt uitgekraamt zonder wat te zien.
daarme bedoel ik de zin waar je zegt dat de 360 een beter kleurpallet heeft  |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 30 Jun 2007 11:31 Onderwerp:
| |

|
Leer alsjeblieft lezen zeg. Ik zeg dat het kleurenpallet "net iets anders is" en specificeer niet bij welk platform de kleuren beter zijn. Ik zie dus niet wat er fout is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Jun 2007 20:28 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 30 Jun 2007 20:58 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
dnarbeis schreef: | http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=4946
hier vind ik ook ps3 ook mooier. |
Goh, een verwijzing naar hetzelfde filmpje, raar dat je mening dan niet wijzigt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Dnarbeis |
Geplaatst: 30 Jun 2007 23:06 Onderwerp:
| |

|
oei,khad niet gezien dat die eerder was gepost |
|
Terug naar boven |
|
|
Zuigertje |
Geplaatst: 07 Jul 2007 04:47 Onderwerp:
| |

|
De meeste mensen gissen hier maar wat, en baseren alles van low res comparison vids.
Kheb the darkness uitgespeeld op de 360, en laatst zag ik de PS3 versie van the darkness.
Ik keek ernaar, en d8:" tis gewoon zelfde als de 360 versie, alleen ietsjes meer kartels".
Totdat ik de controller vastpakte en in het spel om me heen draaide...
Omg... dit spel heeft geen motion blur, dat was juist supervet in bij de 360 versie. Het gaf je nog meer het gevoel alsof je in een film zat. + zonder motion blur is de actie ook minder intens... je ziet tijdens het bewegen alles veel te scherp (tja, geen wonder dat het motion blur heet).
dus de PS3 versie heeft geen:
- AA, dus meer kartels. Kan ermee leven
- motionblur... lol.. just lol...
PS3 zou betere kleuren hebben... maar dat weegt niet echt op tegen no motionblur en no AA. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 10 Jul 2007 13:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Als je trouwens je color profile in het begin van het spel aanpast dan ben je ook meteen van die vage gele tint af...
Ik was 3/4 door het spel heen toen ik het merkte dat et zo'n verschil maakt. Met de één zie zelfs nog goed in het duister zonder Darkness geactiveerd en de ander profile is het pikzwart... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |