Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Welke pressconferentie vond jij het best?
Die van Sony(killzone2,msg4,home en neiuwe psp)
40%
 40%  [ 10 ]
Die van Microsoft(halo3,halo wars en Call of duty4)
40%
 40%  [ 10 ]
Die van Nintendo(mario bros ,mario kart en Super Mario Galaxy, )
20%
 20%  [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 25

Auteur Bericht   
onno BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 01:50    Onderwerp: Welke pressconferentie vond jij het best? Reageren met citaat

Stemmen maar

de worden tussen de haakjes zijn de hoofdpunten die aanbod kwamen tijdens de conferentie.

Wat een van de hoogte punten was(vind ik zelf)Dat phill net een heleboel games had laten zien op de ps3 en wegliep en jack tegen hem zei(via home) Phill didn't you forgot something? uuh ohyea lady's and gentleman this is all in-game
Toen kwam die gewelidige Killzone 2 trailer met gameplay...

een diepte punt was denk toch wel die lelijke groene Xbox360 die bij halo werd gepresenteerd niet dat ik Xbox haat maar volgens mij vond iedereen het maar niks en het publiek was ook stil
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 08:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Da's een moeilijke vraag. Ik heb geen conferenties gezien, dus lees ik de overzichten van persconferenties en de daarbij horende berichten. Wat mij daaruit is bijgebleven...

Nintendo: lijkt me een verhaal van veel geblaat en weinig wol. Wat ik vooral noteer is dat ze een nieuw kanaal openen waar je je eigen Mii kan laten raten door anderen... een http://www.hotornot.com/ op Nintendo-maat. Dat ze een fitness game aankondigen en daarmee op een nog breder publiek mikken. En dat ze uitleggen hoe succesvol ze wel zijn.

Microsoft: presenteerde de gebruiker wat ze in 2007 nog mogen verwachten. Kondigde dus vooral veel games aan en legde het accent op hun eigen exclusives. De video marketplace komt naar Europa en ze sluiten een deal met Disney om ook hun films aan te bieden.

Sony: zal een nieuwe PSP lanceren. Spaarde kosten noch moeite om van Home een interessant community-netwerk te maken, dat ook vanaf de mobieltjes bereikbaar moet zijn. Kondigde twee timed-exclusives aan en legde nog even een accent op de Killzone trailer.

Ik weet m.a.w. wél wie de minst interessante conferentie had (Nintendo), maar niet wie nu als grote winnaar uit de bus komt. Voor mij hebben én MS én Sony een paar interessante aankondigingen gedaan.

Het grote probleem is - denk ik - dat er veel nieuwtjes al maanden in een geruchtencircuit circuleren door toedoen van één of andere loslippige medewerker. Het is volgens mij dus steeds moeilijker voor de 3 consoles om het publiek te verbazen op een beurs als E3.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Sony, de andere vond ik gewoonweg niet interessant. Nintendo had Mario Kart Wii dus die verdienen een tweede plaats, maar de vele aandacht voor non-games verpestte het toch. Op het gamingfestival kies je voor games, niet non-games.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 11:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony: veel games, toch nog aankondigingen en een interessante show

Microsoft: bewees de allerbeste eindejaarslineup te hebben, geen aankondigingen.

Nintendo: Mario Kart Wii ftw, maar dat nongames gezeik interesseert me geen reet.

Ergo:

1)Sony
2)MS
3)Nintendo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 11:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Eigenlijk waren alle conferenties niet geweldig, aangezien de meest interessante titels voor mij multiplatform titels als RE5 en Assassin's Creed vond. Aangezien deze als eerste werden getoond op de Microsoft presentatie vond ik die het beste. Jammer is wel dat er weer Xbox 360 games naar de PC gaan. Nintendo liet erg fijne beelden zien van Mario Galaxy wat me ook vrolijk stemde.
Sony kwam niet verder dan netwerk en home gezeur en kleine trailers die je nauwelijks kon zien. MGS en Killzone zijn wel grote titels maar boeien me niet echt. Dus:
1. Microsoft
2. Nintendo
3. Sony
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 11:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Sony,
Ten eerste heb ik alleen Consoles van sony.
Ik vond het leuk toen ze zeiden dat ze een deal hadden met NC soft,killzone,MGS4 en HOME zag er ook zeer geslaagd uit.

oohja ,en natuurlijk UT3 en HAZE timed exclusive.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
Jammer is wel dat er weer Xbox 360 games naar de PC gaan.

Waarom is dat nou weer jammer?

Verder vond de persconferentie van Nintendo behoorlijk saai, weinig verrassends. De andere twee vond ik gelijkwaardig. Het gameaanbod van Microsoft voor 2007 is erg sterk en daar lag dan ook de nadruk op en Sony deed wat er verwacht werd, maar ook niet meer.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 13:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jesse schreef:
Citaat:
Jammer is wel dat er weer Xbox 360 games naar de PC gaan.

Waarom is dat nou weer jammer?
De reden om een 360 te verkopen verdwijnt.
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat snap ik, al valt dat ook wel mee, Gears of War komt bijvoorbeeld een heel stuk later. Ik zelf vind het alles behalve jammer dat Microsoft dit doet, het gaat er toch om dat nu meer gamers kunnen genieten van goede spellen.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Alle drie de persconferenties leken zich voor het grote deel te richten op de eindejaars / begin 2008 line-up, iets wat zowel begrijpelijk als jammer is. Hierdoor gaven ze echter wel een duidelijk beeld van wat we zoal mogen verwachten, en hierbij vind ik Microsoft de sterkste line-up hebben. Hun presentatie was weliswaar ietwat rommelig, maar de games die ze toonden hadden vrijwel allemaal een hoge kwaliteitswaarde.

De tweede persconferentie, die van Nintendo, vond ik duidelijk de minste. Veel te veel gegooi met cijfertjes die leuk zijn in bedrijfspresentaties, maar niet voor een gamerspubliek. Daarnaast vond ik het getoonde ook veel te matig. Wii Fit gaat ongetwijfeld een groot publiek aanspreken, maar het ging te vaak in op de nieuwe gamers, de mensen die voorheen nooit games speelden, etc. Het enige wat me echt is bijgebleven is Mario Kart voor de Wii, maar een verrassing kunnen we die titel niet noemen.

Als laatste kwam Sony en hun presentatie begon zeer sterk met Home en de overgang naar het echte publiek. Helaas zakte het 'rustige' al snel weg naar 'saaie' en moest ik soms even m'n best doen om de aandacht erbij te houden. Een PSP redesign is erg mooi om te zien, evenals een zeer sterke PSP line-up qua games. Ook enkele mooie PS3 titels, hoewel me deze toch iets minder zijn bijgebleven, mede omdat we naar vier kleine schermpjes moesten staren in plaats van een mooi geheel. De afsluiter met Killzone 2 was erg sterk, hoewel Metal Gear Solid me iets minder deed, wellicht omdat we naar een filmpje keken in plaats van een hands-on presentatie kregen.

Opsommend:

1) Microsoft
2) Sony
3) Nintendo

MS en Sony zitten zeer dicht bij elkaar, ik heb puur gekeken naar de games die mij het meeste aanspreken, Nintendo volgt op redelijk grote afstand.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Nintendo's persconferentie vond ik niets aan dus die komt mooi op 3. Sony's persconferentie was interessanter, vooral dan door Killzone 2, en deels door Gran Turismo en MGS 4. Die van Microsoft was echter nog interessanter: Halo 3, Call of Duty 4, Splinter Cell Conviction en nog beter Assassin's Creed
1)Microsoft 2)Sony 3)Nintendo
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat

dnarbeis schreef:
Sony,
Ten eerste heb ik alleen Consoles van sony.
Ik vond het leuk toen ze zeiden dat ze een deal hadden met NC soft,killzone,MGS4 en HOME zag er ook zeer geslaagd uit.

oohja ,en natuurlijk UT3 en HAZE timed exclusive.

Dus daarom was die van Sony het beste of heb je de andere niet gezien

Trouwens vond ik de Little big planet trailer het best van allemaal

http://www.gametrailers.com/player/21598.html
Offtopic: Weet iemand het nummer dat in deze trailer voorkomt
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat

The Go! Team - Get it Together
Terug naar boven
onno BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat

Nee dat is het niet dat was van de vorige trailers niet van deze
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 13 Jul 2007 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind dat Microsoft duidelijk het beste gameaanbod heeft voor 2007.
Maar dat heeft weinig te maken met de persconferencie.
Toch kies ik dan voor Microsoft's persconferentie.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Jul 2007 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond de E3 helemaal niet zo geweldig. Heel weinig nieuws (als in nieuwe games) en alleen maar meer beelden. Erg jammer.

Sony vond ik het meest aanspreken. Gewoon weg omdat die toch wel wat nieuws had.

Microsoft was te standaard met de games die we al kennen

Nintendo had beter bij een huishoudbeurs kunnen staan met zijn non-games!
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 17 Jul 2007 04:37    Onderwerp: Reageren met citaat

ik zou bij ms trouwens eerder RE5 of gears of war (pc) ipv halo wars...
ik heb iig niet zoveel van halo wars meegekregen bij de presentatie

maar ik vond die van ms toch het beste omdat ze me er toch nog even aan herinneren dat de rest van dit jaar flink wat geld gaat kosten... iets wat ik niet echt had bij de ps3 (natuurlijk heb ik die niet , maar ik vond de geshowde games niet allemaal even boeiend)... bij de wii had ik al helemaal zoiets van 'boeiend'... gezever daar...

alleen jammer dat ms weinig aankondigingen deed en dat ze niet mgs4 naar de 360 hadden kunnen krijgen met een flinke zak geld, dat zou ik wel cool gevonden hebben

1 microsoft
2 sony
3 nintendo
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: