Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Dec 2009 09:51    Onderwerp: Gamed Frontpage & Forum Comments Klachten Reageren met citaat
Eindredacteur

Heb je ergens een ongepaste comment gelezen die wij over het hoofd zagen? Meld het hier. We zullen de posts zo snel mogelijk behandelen en hierna verwijderen.

De afhandeling van deze posts is volledig de keuze van het moderator-team. Opmerkingen allerhande over de gemelde posts worden niet getolereerd. Het moderator-team zal beslissen of de comment ongepast is of niet; en of er andere posts dienen verwijderd te worden.

Laatst aangepast door Joni Philips op 21 Jul 2012 12:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nick die een perma ban uitdeelt vanwege een redelijk normale discussie althans ik las mijn reacties alleen, die van AO las ik er niet bij.
Ik eis een tijdelijke ban voor een overspannen nick
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 12:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor op of aanmerkingen over de ban mag je mij een PM sturen.
Terug naar boven
sotarK BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja dat mag gaat dat nog uitmaken dan?
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

sotarK schreef:
Ja dat mag gaat dat nog uitmaken dan?

Afhankelijk van hoe jij reactie formuleert kan dat zeker een verschil uitmaken.
Met reacties zoals deze: http://www.gamed.nl/view/106788/1/2#1799259 gaat dat echter niet werken.

EDIT: Ik faal hard vandaag. 3 keer naar de verkeerde post linken, lol.
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat

sotarK schreef:
Nick die een perma ban uitdeelt vanwege een redelijk normale discussie althans ik las mijn reacties alleen, die van AO las ik er niet bij.
Ik eis een tijdelijke ban voor een overspannen nick

Wauw, niet eens toegeven dat je fout zat, dat je daar het lef nog voor hebt.
Ja dit is totaal offtopic maar ik vind het ongelofelijk zielig van sotarK.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Een ieder heeft zijn zegje nu kunnen doen, graag het dan ook hierbij laten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Een ieder heeft zijn zegje nu kunnen doen, graag het dan ook hierbij laten

Dan zou ik als ik jou was even de berichten in dit topic weer verwijderen

Laatst aangepast door Annoying Orange op 07 Aug 2013 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Aug 2013 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Dat is niet nodig, zolang het maar daarbij blijft
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat

De reactie van Dankteloon is erg sneu in het nieuwsbericht over de bijgeleverde headset.
http://www.gamed.nl/view/106877

had eigenlijk ook wel verwacht dat hij weer zoiets doms zou posten.
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Aug 2013 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Annoying Orange schreef:
De reactie van Dankteloon is erg sneu in het nieuwsbericht over de bijgeleverde headset.

Tja. Dante heeft het nu eenmaal niet zo op westerse dingen. Dat hij het een lelijk ding vind, is echter gewoon zijn mening, ook al is zijn reactie wel ala Dante oftewel ietwat overdreven.

Persoonlijk vind ik dat hier niet echt iets mee gedaan moet worden, wel dat Dante dan ook zo sportief moet wezen zich niet negatief uit te laten als iemand eens iets minder positief reageert op een oosterse game, of Het Oosten in het algemeen.
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 00:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Annoying Orange schreef:

Tja. Dante heeft het nu eenmaal niet zo op westerse dingen. Dat hij het een lelijk ding vind, is echter gewoon zijn mening, ook al is zijn reactie wel ala Dante oftewel ietwat overdreven.

Persoonlijk vind ik dat hier niet echt iets mee gedaan moet worden, wel dat Dante dan ook zo sportief moet wezen zich niet negatief uit te laten als iemand eens iets minder positief reageert op een oosterse game, of Het Oosten in het algemeen.

Tja, het is wel helemaal a lŠ Dante, maar goed dat betekent niet dat hij een vrijkaartje heeft om dit te doen
Er hoeft van mij ook niks mee gedaan te worden, maar ik dacht ik meld het even voor het geval dat
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Annoying Orange schreef:

Tja, het is wel helemaal a lŠ Dante, maar goed dat betekent niet dat hij een vrijkaartje heeft om dit te doen

Ik vind van wel. Hoe onbeschoft zijn mening ook is (en derhalve typisch), blijft het wel zijn mening. Het zou wel prettig zijn als hij kritiek op jappagames kon accepteren though.
Annoying Orange schreef:

Er hoeft van mij ook niks mee gedaan te worden, maar ik dacht ik meld het even voor het geval dat

Tja, dat is iemand vals beschuldigen. Daarvoor krijg je een waarschuwing. En aangezien je er al een hebt, krijg je dus een permban, die vanaf morgen ingaat

(Beetje melig, het is immers bijna weekend)
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Redneckerz schreef:
Annoying Orange schreef:

Ik vind van wel. Hoe onbeschoft zijn mening ook is (en derhalve typisch), blijft het wel zijn mening. Het zou wel prettig zijn als hij kritiek op jappagames kon accepteren though.
Annoying Orange schreef:

Tja, dat is iemand vals beschuldigen. Daarvoor krijg je een waarschuwing. En aangezien je er al een hebt, krijg je dus een permban, die vanaf morgen ingaat

(Beetje melig, het is immers bijna weekend)

Zijn mening mag hij wel geven, alleen mag het wel op een wat normalere manier
En je bant me maar als je wilt als jij je daar goed bij voelt
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 10:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Annoying Orange schreef:

Zijn mening mag hij wel geven, alleen mag het wel op een wat normalere manier
En je bant me maar als je wilt als jij je daar goed bij voelt

Dat is ook wel waar. Maar goed, Dante reageert nu eenmaal zo, hij zal toch echt zelf moeten realiseren dat er ook mensen zijn die wel een Xbone leuk vinden en oosterse games niks.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat

Gelieve hier niet verder discussiŽren over Dantekloon. Nick zal dat erg kunnen waarderen
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 10:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Mafusto schreef:
Gelieve hier niet verder discussiŽren over Dantekloon. Nick zal dat erg kunnen waarderen

Zo onnodig! We waren net gestopt, kom jij weer alles verstieren!

Maar euh... oke... Sorry Nick....
Terug naar boven
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 11:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:

Dank je wel, ik zou bijna overspannen raken met alle mailtjes die ik krijg.
Terug naar boven
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Aug 2013 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar FŁhrer

Mafusto schreef:

Ik wou dit een uur geleden ook al zeggen maar ik vergat op "Verzenden" te drukken. :')

(sorry voor het laatste mailtje Nick. Ik krijg ze zelf ook dus ik weet hoe het voelt.)
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 02 Sep 2013 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Piraterij van Thenativedude:

http://www.gamed.nl/view/107571

Bron:
Rome 2 is nog niet unlocked:
http://store.steampowered.com/app/214950/
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Sep 2013 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Robert schreef:
Piraterij van Thenativedude:

http://www.gamed.nl/view/107571

Bron:
Rome 2 is nog niet unlocked:
http://store.steampowered.com/app/214950/

Dit is een twijfelgeval. Waarom:
- Hij verspreidt geen link. In die zin kan je TND daar niet op laten pakken. Hij roept slechts alleen dat hij het spel al kan spelen. Dat kan door piraterij zijn, of door een bug op Steam.

Was het nou een link geweest dan was deze er uiteraard uit gesloopt, nu ben ik niet zo zeker van de zaak.

EDIT: Ik bedenk me echter dat Dresje een soortgelijk iets deed. En inderdaad, opscheppen over pirated games. Dat zou feitelijk dus betekenen dat TND dezelfde behandeling krijgt. Dat hangt echter van Nick of Joni af, maar mocht Nick niet weten waar dat verhaal van Dresje over ging: Staat in het overzicht, Nick.
Terug naar boven
Robert BerichtGeplaatst: 02 Sep 2013 20:25    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoe is "haha ik heb een voorkeursbehandeling (vroegtijdig spelen) omdat ik hem niet gekocht heb" niet een vorm van opscheppen?

Ik dacht dat gamed hier tegenwoordig niet meer een gedoogbeleid had voor piraterij.

En kijk maar eens hoeveel mensen Rome 2 spelen:
http://store.steampowered.com/stats/

Niemand.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Sep 2013 20:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Er stond een leuke rode knop naast de naam van TND. Nu niet meer.
Terug naar boven
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 12 Feb 2014 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Een gast doet gelijk raar nadat ik hem op interpunctie gebruik aanspreek. Had iets soepeler gekund, zeker waar, maar hoe hij reageert slaat werkelijk nergens op. Nou is het wel vaker dat deze gast idioot doet, hij is overigens een enorme fanboy, op de verevelende manier.

http://www.gamed.nl/view/110426#1810535
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 12 Feb 2014 14:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Volgende keer gewoon niet op reageren, is de lol er snel af.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> De IdeeŽnbus Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: