Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Kujatochi BerichtGeplaatst: 11 Jul 2007 13:08    Onderwerp: Computerland.nl Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 44

heeft iemand al eens een laptop of iets anders besteld via computerland.nl, en vóórdat je de bestelling hebt gekregen de bestelling geannuleerd? Is dat mogelijk?

Ik heb namelijk de Acer Aspire 5104 besteld maar geprobeerd te annuleren vanwege lange levertijd...Maja, nog niets gehoord of gezien .

iig bedankt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Neerhof BerichtGeplaatst: 11 Jul 2007 13:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2297

Een beller is sneller...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Jul 2007 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17909

Neerhof schreef:
Een beller is sneller...


Wat hij zegt, bij elke winkel staan nummers, even bellen en je weet het zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kujatochi BerichtGeplaatst: 11 Jul 2007 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 44

Ja, dat zou handig zijn als ze überhaupt een nummer hadden... Computerland bestaat uit filialen in Nederland en een Computerland internetwinkel. Nu is het zo dat de internetwinkel wordt beheerd door ISL Automatisering...En die geven dus geen nummer en zeggen dat ze alleen namens computerland werken. Dus geen nummer. En reageren op emails doen ze niet...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 11 Jul 2007 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Kijk of ze ingeschreven staan bij kamer van koophandel, zoja probeer via daar een nummer te fixen. Hopelijk levert het wat op.
Succes ermee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Tom_V BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 09:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Aug 2006
Berichten: 1712

Ik weet niet of het je veel zal helpen in deze, maar heb wat opgezocht voor je.

Citaat:
Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) wordt afgesloten, heeft de consument een opzegtermijn van zeven werkdagen. Binnen die zeven werkdagen mag hij dus de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen.

Geen boete bij opzeggen
De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen. Hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.

Wanneer gaat de termijn in
De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kujatochi BerichtGeplaatst: 12 Jul 2007 09:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2006
Berichten: 44

Thanks guys ,

Ik heb geloof ik nadat ik de bevestiging van betaling heb gekregen op de zevende dag een email naar ze gestuurd en daar in vermeld dat ik mijn bestelling annuleer. Of ze die email überhaupt lezen is een tweede. We zullen zien. Straks even op ISL.nl kijken voor een nummer ofzo. I'll keep in touch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group