Auteur |
Bericht |
|
Kujatochi |
Geplaatst: 11 Jul 2007 13:08 Onderwerp: Computerland.nl
| |

Geregistreerd op: 09 Mei 2006 Berichten: 44
|
heeft iemand al eens een laptop of iets anders besteld via computerland.nl, en vóórdat je de bestelling hebt gekregen de bestelling geannuleerd? Is dat mogelijk?
Ik heb namelijk de Acer Aspire 5104 besteld maar geprobeerd te annuleren vanwege lange levertijd...Maja, nog niets gehoord of gezien .
iig bedankt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Neerhof |
Geplaatst: 11 Jul 2007 13:13 Onderwerp:
| |
Geregistreerd op: 24 Sep 2006 Berichten: 2297
|
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 11 Jul 2007 13:45 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

Geregistreerd op: 20 Okt 2003 Berichten: 17909
|
Neerhof schreef: | Een beller is sneller... |
Wat hij zegt, bij elke winkel staan nummers, even bellen en je weet het zo. |
|
Terug naar boven |
|
|
Kujatochi |
Geplaatst: 11 Jul 2007 22:51 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Mei 2006 Berichten: 44
|
Ja, dat zou handig zijn als ze überhaupt een nummer hadden... Computerland bestaat uit filialen in Nederland en een Computerland internetwinkel. Nu is het zo dat de internetwinkel wordt beheerd door ISL Automatisering...En die geven dus geen nummer en zeggen dat ze alleen namens computerland werken. Dus geen nummer. En reageren op emails doen ze niet...  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaStEr_E1 |
Geplaatst: 11 Jul 2007 23:41 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 21 Nov 2006 Berichten: 102
|
Kijk of ze ingeschreven staan bij kamer van koophandel, zoja probeer via daar een nummer te fixen. Hopelijk levert het wat op.
Succes ermee. |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 12 Jul 2007 09:04 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 31 Aug 2006 Berichten: 1712
|
Ik weet niet of het je veel zal helpen in deze, maar heb wat opgezocht voor je.
Citaat: | Bij elke overeenkomst die op afstand (bijvoorbeeld via Internet of telefoon) wordt afgesloten, heeft de consument een opzegtermijn van zeven werkdagen. Binnen die zeven werkdagen mag hij dus de overeenkomst kan herroepen zonder opgaaf van redenen.
Geen boete bij opzeggen
De leverancier mag hiervoor geen boete in rekening brengen. Hoogstens mag hij de kosten voor het terugzenden voor rekening van de consument laten komen. Als de consument binnen de zeven werkdagen al betaald heeft, en daarna alsnog de overeenkomst herroept, is de leverancier verplicht om binnen dertig dagen de betaling terug te storten. Als de consument een financieringsregeling heeft afgesproken, dan wordt deze mede herroepen.
Wanneer gaat de termijn in
De termijn van zeven werkdagen gaat in op de dag waarop de consument de goederen ontvangen heeft, mits de verplichte schriftelijke bevestiging dan al binnen is. Als het gaat om een dienst, dan gaat de termijn in op de dag waarop de overeenkomst wordt gesloten of op de dag waarop de bevestiging binnen is.
|
|
|
Terug naar boven |
|
|
Kujatochi |
Geplaatst: 12 Jul 2007 09:57 Onderwerp:
| |

Geregistreerd op: 09 Mei 2006 Berichten: 44
|
Thanks guys ,
Ik heb geloof ik nadat ik de bevestiging van betaling heb gekregen op de zevende dag een email naar ze gestuurd en daar in vermeld dat ik mijn bestelling annuleer. Of ze die email überhaupt lezen is een tweede. We zullen zien. Straks even op ISL.nl kijken voor een nummer ofzo. I'll keep in touch  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|