Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Vikash BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:17    Onderwerp: Trackmania Nations Reageren met citaat

Yo ik ben gereturned

Na 3 jaar geen spelletjes te hebben gespeeld :p kwam ik een leuk spelletje tegen op het internet en ik dacht, laten we dat nou es met heel gamed spelen.

http://www.trackmanianations.com/

Owja tis gratis

Download:

http://www.noos.fr/focus/tm_nations/TmNationsESWC_Setup.exe

http://download.nvidia.com/downloads_emea/Trackmania_Nations/TmNationsESWC_Setup.exe

Mijn account naam is: Guppiej (post je eigen accounts ook dan gaan we gezellig buddien), buddies voeg je overigens toe via de website niet via het spel zelf, je kan je buddies wel zien in het spel zelf.

Schermschoten:

https://www.trackmanianations.com/common/shot.php?image=Tmn01.jpg

TrackMania: Nations ESWC nu beschikbaar!
Download deze nieuwe GRATIS episode van de TrackMania franchise. U wordt deze keer meegenomen naar de Stadium omgeving alwaar u in een pseudo-f1 sfeer kan rondracen naar hartelust op banen die, zoals het bij TrackMania past, een loopje nemen met de realiteit.

Nadeo heeft nogmaals voor een unieke maar toch zo herkenbare trackmania-speelstijl gezorgd waar je algauw ontdekt dat racen in deze nieuwe TrackMania een nieuwe ervaring is en toch trouw blijft aan dat "TrackMania" gevoel.

100 solo banen stomen je klaar voor de online ervaring met enkele nieuwigheden zoals, gesyncroniseerde tijdritten en ge-optimaliseerde netwerkcode die de ervaring op een server met veel spelers nog leuker maakt. Ook in deze editie van TrackMania kan je aan de slag in de MediaTracker en de lakgarage. Bovendien kan je TrackMania nu in onze moerstaal spelen!

Veel plezier

Laatst aangepast door Vikash op 15 Okt 2006 11:35; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Is ondertussen de spyware al uit de game?
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Die zat er tog niet in?
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vikash schreef:
Die zat er tog niet in?
Starforce werd iirc gebruikt als beveiliging en dat is toch spyware
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:39    Onderwerp: Reageren met citaat

How Starforce works
This is how this Driver works...

Starforce has 3 levels.
1: disc validation (like securom)
2: code hooks that check via disc validation at certain triggers used by the software
3: active online authorisation
most use number 2 (SCCT uses 1 and 2)

Starforce uses code hooks (an infinate ammount really) that can trigger the validation check, that cracking a starforce game, while possible, takes ages. Some people may manage to by pass it's protection but as soon as another patch or downloaded conect comes out they have to restart the process.

Due to hear say on messageboards around the inet people have come to the conclusion that starforce is spyware it slows down your pc this is totaly false and a common misconception.

Starforce is a driver, it uses minimal amount of your processing power like any driver on your pc Starforce is neither a virus or spyware it doesn't call home.

Starforce uses a process while you play called validation triggers. What this does the publisher or Starforce themselfs will input a rigger this can be anything from opening a door to killing a certain NCP there is an infinate number. When you set off a trigger it will check for validation, even if pirates get a few they still have to go through the entire game and check and re-check otherwise the game crashes.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Als Starforce geen spyware is, waarom hebben bedrijven als Ubisoft dan patches vrijgegeven voor hun games om de Starforce beveiliging te verwijderen en hebben ze na een rechtzaak zelfs besloten het programma helemaal te schrappen uit hun games. Daarnaast installeert het in het geheim software die informatie blijft verzenden naar StarForce en gemakkelijk te hacken is. Die software geeft ook problemen voor je CD/DVD writer.
http://www.glop.org/starforce/
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja klas et net ook, maja bij mij geeft het geen problemen en als het dat wel doet kan je het makkelijk verwijderen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Vikash schreef:
Ja klas et net ook, maja bij mij geeft het geen problemen en als het dat wel doet kan je het makkelijk verwijderen.
Dat is niet wat de computerwinkel zei na het reparen van mijn PC
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat

Er is gewoon een starforce removal tool :o
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik speel het ook wel eens, nog best vermakelijk als gratis spelletje inderdaad.
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 15 Okt 2006 16:15    Onderwerp: Reageren met citaat

speelde het een tijdje terug ook wel eens, zal het binnenkort weer eens installeren
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 17 Okt 2006 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Wat is nou de beste server? Ik hb het nu een aantal keer gedaan, maar elke ban is weer nieuw omdat ik telkens een andere server aanklik(en omdat er zo enorm veel banen zijn). Op deze manier ben ik eerst de baan aan het verkennen en zijn we alweer bij de volgende als ik het een beetje begin te snappen.
Terug naar boven
Vikash BerichtGeplaatst: 18 Okt 2006 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Kvind fok short en fok common wel goede servers
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: