Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

wat vind jij beter
graphiks
33%
 33%  [ 1 ]
fun
66%
 66%  [ 2 ]
overige
0%
 0%  [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 3

Auteur Bericht   
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 17:29    Onderwerp: wat find jij Reageren met citaat

hey wat vinden jullie de belangrijkste,de graphicks of de fun of wat anders,de graphicks boeien mij eigenlijk niet,ik ben meer voor de fun
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Xant1 BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Uhmm, ten eerste heb je deze poll 3 x gemaakt, ten tweede schrijf je graphics op die <-- manier, ten derde na een komma komt een spatie en ten vierde is het het belangrijkste, en niet de belangrijkste .

Heb fun gevoted
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 18:22    Onderwerp: Reageren met citaat

ga je nu elke dag een topic openen?
Terug naar boven
Joker BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat

Leuk dat je discussies/polls/topics wilt starten, maar de kwaliteit moet wel van een beetje behoorlijk niveau zijn. Ik begrijp dat je nog vrij jong bent en misschien wat spelfouten maakt, maar gooi er dan even een spellingscheck overheen. En als topic starter moet je wel een beetje een behoorlijke openingspost maken. Geef wat uitleg, maak mensen enthousiast, geef een goede kickoff voor een discussie. Ook een titel is belangrijk, want als er alleen 'Wat find jij' staat weet je natuurlijk nog niets.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips, als je wat vaker op diverse fora komt snap je vanzelf wel wat ik bedoel. Je hoeft niet zelf elke dag allerlei topics te starten, je kunt ook meepraten in de al bestaande topics. Start alleen zelf een nieuwe poll of discussie als het ook echt wat toevoegt.
Terug naar boven
Nintendo Master BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat

mach je maar 2 keer topics maken,sorry las het eigenlijk nergens,en dat triple topic was een foutje,die 2 moeten eigenlijk verwijdert worden.eh,ik ga ook naar anderen hun topics,kijk maar naar die topic met die frendcodes etc,oh en ik ben 13 jaar oud,het feit dat ik spelfouten maak komt omdat ik te snel op knoppen druk
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 27 Jun 2007 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Jesse schreef:
Leuk dat je discussies/polls/topics wilt starten, maar de kwaliteit moet wel van een beetje behoorlijk niveau zijn. Ik begrijp dat je nog vrij jong bent en misschien wat spelfouten maakt, maar gooi er dan even een spellingscheck overheen. En als topic starter moet je wel een beetje een behoorlijke openingspost maken. Geef wat uitleg, maak mensen enthousiast, geef een goede kickoff voor een discussie. Ook een titel is belangrijk, want als er alleen 'Wat find jij' staat weet je natuurlijk nog niets.

Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips, als je wat vaker op diverse fora komt snap je vanzelf wel wat ik bedoel. Je hoeft niet zelf elke dag allerlei topics te starten, je kunt ook meepraten in de al bestaande topics. Start alleen zelf een nieuwe poll of discussie als het ook echt wat toevoegt.

Amen, en dus een slotje.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: