Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

vind u de 360 zijn geld waard ?
ja voor het monemt wel
12%
 12%  [ 1 ]
nee teveel problemen met console
50%
 50%  [ 4 ]
ja de games zijn goed
37%
 37%  [ 3 ]
Totaal aantal stemmen : 8

Auteur Bericht   
rolf BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007 07:38    Onderwerp: Reageren met citaat

ze moeten er zon koelings ding in stoppen als ze em maken, bij elke 360 die ze binne krijgen. en anders koop ik zelf zon extra koel ding.

maar, ik vind de games wel goed. ik denk alleen dat ik over 2 jaar een niewe moet kopen want dan is de garantie verlopen en is ie al weer kapot -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

tyger1 schreef:
daar ben ik helemaal mee eens daarom zou ik 1jaar garantie bij willen
want het is hun fout. In plaats van zoveel geld neer te tellen voor 2 extra contens op GTA4 zouden ze beter hun console helemaal toppie maken
Maar je moet begrijpen dat het in orde maken van hun console hen niets oplevert en ze door de GTA content meer kunnen verkopen. Dan is de keuze snel gemaakt.
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
tyger1 schreef:
want het is hun fout. In plaats van zoveel geld neer te tellen voor 2 extra contens op GTA4 zouden ze beter hun console helemaal toppie maken
Maar je moet begrijpen dat het in orde maken van hun console hen niets oplevert en ze door de GTA content meer kunnen verkopen. Dan is de keuze snel gemaakt.

ja maar ze moeten aan de toekomst denken. nu ze laten zien dat ze een hardwarematig flutapparaat hebben gemaakt en er niks aan doen, koopt niemand hun volgende console. ik hoogstwaarschijnlijk niet teminste als ze zo door gaan.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jun 2007 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

rolf schreef:
Joni Philips schreef:
tyger1 schreef:

ja maar ze moeten aan de toekomst denken. nu ze laten zien dat ze een hardwarematig flutapparaat hebben gemaakt en er niks aan doen, koopt niemand hun volgende console. ik hoogstwaarschijnlijk niet teminste als ze zo door gaan.
Heeft de PS2 geleden onder het feit dat de launchconsoles suckten? Hinderde het DS hinge probleem de DS Lite? Verkocht de Nintendo 64 slecht omdat de SNES verkleurde? Over 5 jaar is 90% van het publiek het probleem al vergeten.
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat

Behalve de mensen die hem al tientallen keren hebben moeten opsturen, ik zou na 2 keer al focking pist zijn... en dan hoor je mensen die hem al 4 of 5 keer hebben opgestuurd.
Achja wie weet is de volgende console van MS niet zo'n flopper en heeft hij niet zoveel kinder ziektes.

gr
Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat

MaStEr_E1 schreef:
Behalve de mensen die hem al tientallen keren hebben moeten opsturen

Tientallen keren?
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
rolf schreef:
Joni Philips schreef:
tyger1 schreef:

Heeft de PS2 geleden onder het feit dat de launchconsoles suckten? Hinderde het DS hinge probleem de DS Lite? Verkocht de Nintendo 64 slecht omdat de SNES verkleurde? Over 5 jaar is 90% van het publiek het probleem al vergeten.

daar ben ik het niet mee eens, van bijna iedereen hoor ik dat zijn 360 al meerdere keren kapot is geweest en dan dnek ik niet dat er veel mensen zijn die nog ik microsoft geloven.
Terug naar boven
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 15:05    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe niet tientallen, bedoelde tal keren hehe dan was het wel heel erg geweest!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: