vind u de 360 zijn geld waard ? |
ja voor het monemt wel |
|
12% |
[ 1 ] |
nee teveel problemen met console |
|
50% |
[ 4 ] |
ja de games zijn goed |
|
37% |
[ 3 ] |
|
Totaal aantal stemmen : 8 |
|
Auteur |
Bericht |
|
rolf |
Geplaatst: 21 Jun 2007 07:38 Onderwerp:
| |
|
ze moeten er zon koelings ding in stoppen als ze em maken, bij elke 360 die ze binne krijgen. en anders koop ik zelf zon extra koel ding.
maar, ik vind de games wel goed. ik denk alleen dat ik over 2 jaar een niewe moet kopen want dan is de garantie verlopen en is ie al weer kapot -.- |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Jun 2007 15:51 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
tyger1 schreef: | daar ben ik helemaal mee eens daarom zou ik 1jaar garantie bij willen
want het is hun fout. In plaats van zoveel geld neer te tellen voor 2 extra contens op GTA4 zouden ze beter hun console helemaal toppie maken | Maar je moet begrijpen dat het in orde maken van hun console hen niets oplevert en ze door de GTA content meer kunnen verkopen. Dan is de keuze snel gemaakt. |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 21 Jun 2007 21:29 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | tyger1 schreef: | daar ben ik helemaal mee eens daarom zou ik 1jaar garantie bij willen
want het is hun fout. In plaats van zoveel geld neer te tellen voor 2 extra contens op GTA4 zouden ze beter hun console helemaal toppie maken | Maar je moet begrijpen dat het in orde maken van hun console hen niets oplevert en ze door de GTA content meer kunnen verkopen. Dan is de keuze snel gemaakt. |
ja maar ze moeten aan de toekomst denken. nu ze laten zien dat ze een hardwarematig flutapparaat hebben gemaakt en er niks aan doen, koopt niemand hun volgende console. ik hoogstwaarschijnlijk niet teminste als ze zo door gaan. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Jun 2007 21:33 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
rolf schreef: | Joni Philips schreef: | tyger1 schreef: | daar ben ik helemaal mee eens daarom zou ik 1jaar garantie bij willen
ja maar ze moeten aan de toekomst denken. nu ze laten zien dat ze een hardwarematig flutapparaat hebben gemaakt en er niks aan doen, koopt niemand hun volgende console. ik hoogstwaarschijnlijk niet teminste als ze zo door gaan. | Heeft de PS2 geleden onder het feit dat de launchconsoles suckten? Hinderde het DS hinge probleem de DS Lite? Verkocht de Nintendo 64 slecht omdat de SNES verkleurde? Over 5 jaar is 90% van het publiek het probleem al vergeten. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaStEr_E1 |
Geplaatst: 22 Jun 2007 12:07 Onderwerp:
| |

|
Behalve de mensen die hem al tientallen keren hebben moeten opsturen, ik zou na 2 keer al focking pist zijn... en dan hoor je mensen die hem al 4 of 5 keer hebben opgestuurd.
Achja wie weet is de volgende console van MS niet zo'n flopper en heeft hij niet zoveel kinder ziektes.
gr |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 22 Jun 2007 12:56 Onderwerp:
| |

|
MaStEr_E1 schreef: | Behalve de mensen die hem al tientallen keren hebben moeten opsturen |
Tientallen keren? |
|
Terug naar boven |
|
|
rolf |
Geplaatst: 22 Jun 2007 13:14 Onderwerp:
| |
|
Joni Philips schreef: | rolf schreef: | Joni Philips schreef: | tyger1 schreef: | daar ben ik helemaal mee eens daarom zou ik 1jaar garantie bij willen
ja maar ze moeten aan de toekomst denken. nu ze laten zien dat ze een hardwarematig flutapparaat hebben gemaakt en er niks aan doen, koopt niemand hun volgende console. ik hoogstwaarschijnlijk niet teminste als ze zo door gaan. | Heeft de PS2 geleden onder het feit dat de launchconsoles suckten? Hinderde het DS hinge probleem de DS Lite? Verkocht de Nintendo 64 slecht omdat de SNES verkleurde? Over 5 jaar is 90% van het publiek het probleem al vergeten. |
daar ben ik het niet mee eens, van bijna iedereen hoor ik dat zijn 360 al meerdere keren kapot is geweest en dan dnek ik niet dat er veel mensen zijn die nog ik microsoft geloven. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaStEr_E1 |
Geplaatst: 22 Jun 2007 15:05 Onderwerp:
| |

|
Hehe niet tientallen, bedoelde tal keren hehe dan was het wel heel erg geweest! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|