Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2 Volgende
|
vgo910 |
Geplaatst: 23 Apr 2012 15:32 Onderwerp:
| |

|
Nog steeds mensen hier die VVD gaan stemmen na dit(naar mijn mening) gefaalde kabinet dat vanaf dag #1 al gedoemd was te mislukken? |
|
Terug naar boven |
|
|
dannyveno |
Geplaatst: 23 Apr 2012 16:43 Onderwerp:
| |

|
vgo910 schreef: | Nog steeds mensen hier die VVD gaan stemmen na dit(naar mijn mening) gefaalde kabinet dat vanaf dag #1 al gedoemd was te mislukken? |
Uiteraard. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 23 Apr 2012 17:18 Onderwerp:
| |
![]()
|
vgo910 schreef: | Nog steeds mensen hier die VVD gaan stemmen na dit(naar mijn mening) gefaalde kabinet dat vanaf dag #1 al gedoemd was te mislukken? |
Reden van de mislukking, zoals verwacht: Wilders. Dus als ik op de VVD zou stemmen, zou ik het prima nogmaals doen.
Maar ik mag dit jaar voor het eerst stemmen, dus ik moet even goed nadenken. Niet dat het wat uitmaakt.. Als je stem wat zou uitmaken, zou het al lang verboden zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 23 Apr 2012 17:48 Onderwerp:
| |

|
vgo910 schreef: | Nog steeds mensen hier die VVD gaan stemmen na dit(naar mijn mening) gefaalde kabinet dat vanaf dag #1 al gedoemd was te mislukken? | Mijn ouders. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joris |
Geplaatst: 23 Apr 2012 17:52 Onderwerp:
| |

|
Nou ben blij dat dit matige kabinet weer weg is. Al is maanden wachten op een nieuwe regering ook niet alles. |
|
Terug naar boven |
|
|
AMK281 |
Geplaatst: 23 Apr 2012 18:07 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Als je stem wat zou uitmaken, zou het al lang verboden zijn. |
Amen to that!
Ik mag dit jaar voor het eerst stemmen, dus dat wordt verdiepen. Als het WO maar niet kapot bezuinigd wordt, anders stem ik blanco. |
|
Terug naar boven |
|
|
D: |
Geplaatst: 23 Apr 2012 18:10 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:00 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het enige wat dit hele prut-kabinet heeft bewezen is hoe ze alle voorgaande bouwsels kapot hebben gemaakt.
VVD... het is mijn partij niet. Maar, en dat is iets wat alle links georienteerde partijen allemaal niet hebben is: Ze hebben peper. Het land is dan wel naar de klote, maar de VVD (en het CDA/PVV) heeft dat wel mooi voor elkaar gekregen in die 1.5 jaar.
Nu moeten ze echter dat destructieve gedrag omzetten in constructief gedrag.
De partij waar ik voor zou stemmen, bestaat niet. Dat is namelijk een licht linkse partij met rechtse peper in de kont. Zon partij zou imo de juiste beslissingen nemen op het juiste moment zonder te overhaasten.
Ik moet dus op zoek naar een compromis. Dat wordt weer partijprogramma's lezen..
Dellion schreef: | vgo910 schreef: | Nog steeds mensen hier die VVD gaan stemmen na dit(naar mijn mening) gefaalde kabinet dat vanaf dag #1 al gedoemd was te mislukken? |
Reden van de mislukking, zoals verwacht: Wilders. Dus als ik op de VVD zou stemmen, zou ik het prima nogmaals doen.
Maar ik mag dit jaar voor het eerst stemmen, dus ik moet even goed nadenken. Niet dat het wat uitmaakt.. Als je stem wat zou uitmaken, zou het al lang verboden zijn. |
de PVV heeft het kabinet laten vallen, maar zowel CDA als VVD mogen ook wat van de blame-cake hebben. Rutte en co wisten zelf heel goed dat ze op een heel strak koord liepen, dat moest vroeg of laat fout gaan.
Daarmee zeg ik niet dat partijen zoals de PVDA zoveel beter waren in de oppositie.
D: schreef: | uberhaupt stemmen :') |
Niet stemmen betekent het met alles eens zijn.
Mensen nemen niet de moeite om de programma's te lezen en gaan eerder af op oneliner-debatten en ingezonden brieven van boze lezers in de Spits. dat geeft een vertekend beeld en daarmee zet je jezelf al buitenspel als je een voor jezelf logische keuze wilt maken bij het stemmen.
Het enige wat ik vandaag hoorde was ''Stem op de Piratenpartij'', waarmee nog eens wordt aangegeven (tenminste in mijn klas) dat mensen er niks vanaf snappen. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:07 Onderwerp:
| |

|
Hoera het kabinet is gevallen
Even een heleboel dubbelposten zodat we op een niet geglitchte pagina komen ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:11 Onderwerp:
| |
![]()
|
What the fuck just happened.. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:14 Onderwerp:
| |

|
Er was een account verwijderd en dan komt de bekende gamedglitch tevoorschijn ^^ |
|
Terug naar boven |
|
|
Codewarrior |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:29 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | Er was een account verwijderd en dan komt de bekende gamedglitch tevoorschijn ^^ |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:44 Onderwerp:
| |

|
Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:47 Onderwerp:
| |

|
Gezer schreef: | the_dan schreef: | Er was een account verwijderd en dan komt de bekende gamedglitch tevoorschijn ^^ |
 |
Jij bnt mede schuldig aan de glitch  |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 23 Apr 2012 19:59 Onderwerp:
| |

|
hey de eerste 28 pagina's zijn weg -.-
Dus op wie gaan jullie stemmen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 23 Apr 2012 20:50 Onderwerp:
| |

|
Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
als je zou weten hoe politiek werkelijk inmekaar steekt van binnenuit wil je dat echt niet, ik ben er zelf ook uitgestapt en daar ben ik toch best blij om.
@redneckers: niet stemmen betekend jezelf vertegenwoordigen. punt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Apr 2012 21:15 Onderwerp:
| |

|
Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
Mijn steun heb je! Veel succes mocht ik je ooit in de Tweede Kamer zien!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Apr 2012 21:22 Onderwerp:
| |

|
Asianator schreef: | Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
Mijn steun heb je! Veel succes mocht ik je ooit in de Tweede Kamer zien!  | Tweede Keuken zul je bedoelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 23 Apr 2012 21:24 Onderwerp:
| |
![]()
|
Paintskillz schreef: | Asianator schreef: | Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
Mijn steun heb je! Veel succes mocht ik je ooit in de Tweede Kamer zien!  | Tweede Keuken zul je bedoelen. |
Trololoooo |
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 23 Apr 2012 21:28 Onderwerp:
| |

|
Dellion schreef: | Paintskillz schreef: | Asianator schreef: | Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
Trololoooo |
De partij van de gehoorzame vrouwen.
Wij verzorgen de sandwiches, biertjes en games voor de mannen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Apr 2012 21:38 Onderwerp:
| |

|
Mijn stem heb je al gewonnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 24 Apr 2012 00:18 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
D: schreef: | Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
als je zou weten hoe politiek werkelijk inmekaar steekt van binnenuit wil je dat echt niet, ik ben er zelf ook uitgestapt en daar ben ik toch best blij om.
En dat betekent dat je niks voorstelt in het politieke landschap
Ach, het is nu even afwachten. Al vind ik het wel leuk als er nu veel PVV persiflages komen over het Catshuisoverleg  |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 24 Apr 2012 00:43 Onderwerp:
| |

|
Mogenlijk. Eerst weer even stemwijzer doen, partijboekjes lezen enz. Maar waarschijnlijk wel, ook al ben ik niet heel erg tevreden met het snijden in het onderwijs maar ik ben nog steeds van mening dat een PVDA of SP partij rampzalig zou zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Geplaatst: 24 Apr 2012 09:35 Onderwerp:
| |

|
Redneckerz schreef: | D: schreef: | Ellentjeeah schreef: | Ik zou eigenlijk best de politiek in willen |
En dat betekent dat je niks voorstelt in het politieke landschap
|
dat kan, het politieke landschap stelt voor mij ook niks voor.  |
|
Terug naar boven |
|
|
BeWario |
Geplaatst: 25 Apr 2012 07:57 Onderwerp:
| |

|
Dan moet je ook niet gaan zeuren dat er vanalles mis is met de wereld/nederland
On-Topic: Voor het eerst stemmen, gaat denk ik een een-punts stem worden, en dat is dat het WO niet wegbezuinigd mag worden... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2 Volgende |