Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Xian BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 11:35    Onderwerp: Full HD TV en PS3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Apr 2007
Berichten: 52

Hallo,

Ik was over het laatst eens aan het googlen en ik kwam dit tegen

http://weblog.pcmweb.nl/2007/06/geef_mij_maar_h.html

Hier zeggen ze dat als je games van de PS3, die maar tot een resolutie van 720p gaan, op een Full HD TV die tot 1080p gaat, er lelijk uitzien of lelijker dan als je die op een HD-ready TV speelt die zoiezo maar tot 720p gaat ... ?

Is dit waar ? Want bij hebben binnen een week onze Full HD TV (Sony 40W2000) en het zou spijtig zijn als m'n games er toevallig slecht uitzien omdat het een Full HD TV is ...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Devilly BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Sep 2006
Berichten: 2484

Ik geloof dat dit klopt ja. Ik heb zelf niet zo'n tv, maar ik heb gehoord dat de PS3 geen upscaler heeft, de 360 heeft deze wel, waardoor het beeld inderdaad minder is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24890

De PS3 scaled wel up met de recente firmware 1.80. Eens je deze aanzet scaled hij mooi op net zoals de Xbox 360. Daarnaast is het een beetje larie dat 720p er lelijker uitziet op een 1080p dan op een 720p televisie. Afhankelijk van de grootte van het scherm zie je niet eens het verschil tussen 720p en 1080p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xian BerichtGeplaatst: 17 Jun 2007 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Apr 2007
Berichten: 52

Zolang Resistance niet lelijker is op een Full HD TV dan op een HD-ready TV, vind ik het best ... Ik begon me al zorgen te maken omdat de TV die we hebben gekocht maar nog niet hebben, wel niet goedkoop was (Sony 40W2000)

Ik heb momenteel 3 games, Resistance (tot 720p), Oblivion (tot 720p), en Sonic (miskoopje) (1080p ?) en binnenkort Ninja Gaiden sigma die volgens mij op 1080p kan draaien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 22 Jun 2007 19:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

maak je geen zorgen,PS3 upscaled en Full-hd is sowieso beter dan READY-HD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group