Auteur |
Bericht |
|
Joker |
Geplaatst: 24 Sep 2006 19:43 Onderwerp: [PC] Battlefield 2142
| |

|
Al vrij snel na het heerlijke Battlefield 2, komt daar BF 2142 in een hele andere setting.
Citaat: |
EA:
Het jaar is 2142 en de dreiging van een nieuwe ijstijd zorgt voor een wereldwijde paniek. De waarheid is duidelijk en meedogenloos: de bodem die niet wordt bedekt door een dikke ijslaag kan maar een fractie van de wereldbevolking voeden. Sommigen zullen overleven, de meeste mensen sterven. In Battlefield 2142 voer je een strijd op leven en dood en schaar je je aan de zijde van een van de twee supermachten: de European Union (Europese Unie) of de onlangs geformeerde Pan Asian Coalition (pan-Aziatische coalitie). Je stort je in de strijd met een verwoestend arsenaal aan hypermoderne vuurwapens, verhullingapparatuur en stationaire geschutsposten. Ook maak je gebruik van de meest indrukwekkende voertuigen die je maar kunt bedenken. Gigantische gevechtsrobotten voeren een vurige strijd op de grond, terwijl futuristische vliegtuigen het luchtruim beheersen. Als je oog in oog komt te staan met zo’n metalen kolos, moet je je verstand en nieuwe snufjes als EMP-granaten gebruiken om de strijd in je voordeel te beslissen. |
Persoonlijk heb ik wel een beetje mijn twijfels. De setting spreekt me minder aan en het draait op dezelfde engine als BF2, wat ook bij BF:vietnam het geval was. Aan de andere kant ziet de titan mode er wel heel leuk uit, dus ik ga het zeker proberen. Wat denken jullie?
Citaat: | Titan Mode— Wage epic-scale war to defeat your opponent's Titan, a massive flying warship, controlled by the team's commander. Players must destroy the Titan's shields, board the craft, fight to it's reactor core and detonate it from the inside – all while defending their own Titan. |
Klik hier voor de preview van gamed! |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 24 Sep 2006 19:47 Onderwerp:
| |

|
mits mijn pc het aankan koop ik hem
onee, kan hij niet, geen dvd lezer/brander  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 26 Sep 2006 09:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb laatst een bèta key kunnen bemachtigen toen EA er 10.000 extra uitgaf voor een weekendje. Dit was meer een demo, 1 map en alleen titan mode, maar toch. Persoonlijk vind ik het zeker wel een leuk spel, alleen het voegt naar mijn idee niet zoveel toe aan BF2. Tuurlijk, de setting is leuk, en de nieuwe voertuigen zijn ook grappig, maar ik kreeg meer het idee dat het een erg goed uitgewerkte mod was dan een nieuw spel.
En de titan mode was iig in de bèta niet zo bijzonder, omdat het er uiteindelijk ook op neerkomt om vlaggen (in dit geval missile silo's) over te nemen, net als in alle vorige battlefields. Tuurlijk, als het schild van de titan neer is kun je hem boarden en hem van binnenuit proberen te slopen, maar dit ging vaak behoorlijk ongecoördineerd en had dus haast nooit effect. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gemaskerde Muchacho |
Geplaatst: 26 Sep 2006 18:06 Onderwerp:
| |

|
Ik denk niet dat mijn PC dat trekt Het kon wel lekker BF2 draaien en Act of War enso.
Ik vind de setting niet echt leuk ik denk dat de "battlefield vibe" weggaat, terwijl dat het leuke is van elke battlefield spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
Caesar Salad |
Geplaatst: 26 Sep 2006 18:57 Onderwerp:
| |

|
Als ik een computer had die het kon spelen had ik het 100% zeker gekocht. Volgens mij wordt het een meesterlijk goed spel. |
|
Terug naar boven |
|
|
NoCaH |
Geplaatst: 27 Sep 2006 18:16 Onderwerp:
| |

|
Heb alleen battlefield 2 modern combat op de x360 gespeeld. Die vind ik wel vet. Naar het schijnt zijn de pc versies nog vele male beter. Dus uiteindelijk komt deze ook wel in mijn collectie. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 10 Okt 2006 21:02 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld. Die titan mode is wel aardig, maar de sfeer staat me niet aan. Het voelt verder gewoon als een bf2 mod. Wat vinden jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
ikkevincent |
Geplaatst: 10 Okt 2006 21:49 Onderwerp:
| |

|
waar kan je de demo downloaden? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joker |
Geplaatst: 10 Okt 2006 21:49 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Mr Black |
Geplaatst: 12 Okt 2006 17:53 Onderwerp:
| |

|
Jesse schreef: | Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld. Die titan mode is wel aardig, maar de sfeer staat me niet aan. Het voelt verder gewoon als een bf2 mod. Wat vinden jullie? |
volledig mee akkoord. Qua kleur en omgeving vind ik BF2 beter. Over het de gameplay ga ik nog niet veel over zeggen, maar eerst eens goed de demo proberen.
Persoonlijk denk ik dat hij te snel na BF2 komt terwijl deze nog altijd niet voor iedereen goed loopt en ze patch na patch moeten uitbrengen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 28 Dec 2006 19:33 Onderwerp:
| |

|
Ik heb deze game gister bij de mediamarkt gehaald en ik moet zeggen dat het een zeer goeie game is. Ik had ook al gevoelens dat die 'vibe' weg was maar dat is totaal niet zo, het voelt nog steeds aan als battlefield
Ik zit alleen met een probleempje. Iets wat ik sinds kort ook bij bf2 heb. Bijna alle servers die ik join waar meer dan 20 man in zitten staat er als de map geladen is : There is a problem with your connection. Daarna word ik gewoon uit de server gekicked. Bij bf2 had ik dat helemaal niet toen ik die pas had. Wie o wie kan me helpen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 15 Jan 2007 23:58 Onderwerp:
| |

|
Eenmaal andermaal?  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 16 Jan 2007 01:02 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Tja, wat ik ervan kan lezen op internet is dat het een veelvoorkomend probleem is en dat EA het probeert te fiksen.
Hier is wat er op Tweakguides.com over staat:
Citaat: | Disconnections: At any time during a game you may find yourself being disconnected from your current server for no apparent reason. While this is frustrating, the only things you can do are firstly check the Readme.txt file for a list of ports to open if you're using a third party firewall, secondly make sure that you've installed the latest patch, and thirdly be absolutely sure you've disabled all background programs (See further below for details), especially messaging/IRC/P2P or any other programs which share your connection with BF2142. EA Games are well aware of this problem since the demo was released and are trying to eradicate it with each patch - the main cause is usually problems with the game's master server which means most of the time it's out of our control. |
Dus als je een firewall aan hebt staan of een router gebruikt kun je proberen de juiste poorten te forwarden (in het geval van een router kan http://www.portforward.com je wel verder helpen). Volgens mij hebben ze trouwens een belachelijk grote lijst die je moet invullen. Als je dat al gedaan hebt kun je blijkbaar enkel wachten op EA.
Dit verklaart trouwens niet waarom hij je er direct na het laden van de map uit wipt, maar daar heb ik verder ook niets over kunnen vinden. |
|
Terug naar boven |
|
|
drakeman12 |
Geplaatst: 17 Jan 2007 19:57 Onderwerp:
| |

|
zit er ook missies in anders is dit een k#t game |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 17 Jan 2007 22:22 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Voor zover ik weet zitten er geen missies in, maar gewoon de standaard conquest mode (waarbij je punten bezet moet houden) en de nieuwe Titan mode.
Waarom is het direct een slechte game als er geen missies in zitten? De vorige Battlefields hadden dat ook niet, en die waren toch zeker niet slecht te noemen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 18 Jan 2007 00:00 Onderwerp:
| |

|
Volgens mij ligt het aan mn verbinding.. Sinds ik die nieuwe pc op mn kamer heb staan (zolder) heb ik een slechte verbinding met internet. Ik heb draadloos en het modem staat helemaal beneden. Bij cod2 heb ik na 10 min spelen ook dikke lag en word ik soms eruit gekicked. Mn pa heeft een receiver gehaald.. iets wat de verbinding versterkt. Een normaal draadloos modem kan alleen nog goeie verbinding hebben tot de slaapkamers/studeerkamers of wat dan ook.. Als je die receiver op daar hangt heeft hij ook goed bereik op zolder. Ik hoop dat het dan wel werkt! Moet alleen wachten tot zaterdag voordat ik het kan installeren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 19 Jan 2007 21:46 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
An0nix |
Geplaatst: 20 Jan 2007 18:25 Onderwerp:
| |

|
Ik heb de demo ervan gespeeld, erg leuk spel maar dat soort spellen gaan mij vaak snel weer vervelen dus dan is het een beetje zonde van mijn geld. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sn34ky |
Geplaatst: 24 Jan 2007 11:04 Onderwerp:
| |

|
Eindelijk hij doet het!!! Eerst d8 ik dat het aan mn specs lag. Nu kan ik gewoon alles op high zetten in een overbevolkte server!  |
|
Terug naar boven |
|
|
Azazel |
Geplaatst: 24 Jan 2007 19:36 Onderwerp:
| |

|
Later ook maar zo'n ding in huis halen dan, aangezien wij thuis ook een WLAN hebben |
|
Terug naar boven |
|
|
StijnNL |
Geplaatst: 14 Jun 2007 18:41 Onderwerp:
| |

|
Was verslaafd, nu afgekickt van BF2142, stond met clark RDX (voor de kenners) eerste van NL...en 20e van World..  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|