Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 16:52    Onderwerp: ps2 probleem Reageren met citaat

ja ik weet het het is erlaat voor maar ik heb mijn ps3 laten ombouwen en ik krijg hem over 3 maanden terug dus...

maar ja mijn ps2 speelt geen games af met een blauwe en een zwarte achtekant terwijl ze toch voor de ps2 zijn maar hij speelt ze niet af weet iemand wat ik kan doen?

alvast bedankt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je PS2 lens eens kuisen/poetsen
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat

net nog gedaan ik heb helemaal uit elkaar gehaald en dan weer in elkaar gezet hij is niet kapot want hij kan wel andere cd's afspelen dus dat hielp niet
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat

deathtanz matisk schreef:
net nog gedaan ik heb helemaal uit elkaar gehaald en dan weer in elkaar gezet hij is niet kapot want hij kan wel andere cd's afspelen dus dat hielp niet

dan licht het waarschijnlijk aan dat spel
Terug naar boven
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 17:03    Onderwerp: Reageren met citaat

die was gloednieuw en dat doet hij altijd ook bij andere cd's die een bauwe of zwarte onderkant hebben.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Je moet eens op Google zoeken, dat is namelijk een bekend probleem.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat

Je lens moet worden afgesteld, ik weet hoe t moet en tis een lastig klusje. Heb het inmiddels drie keer gedaan en je leert het vrij snel. Op google staan wel guides, zal anders vanavond even 1tje voor je zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 15 Jun 2007 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat

http://www.youtube.com/watch?v=Jhof6WtePyM&watch_response&v2 hier is dit eigenlijk wel een goed manier?
en kun je ook water gebruiken in plaats van alcohol.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: