Auteur |
Bericht |
|
Stefan Vogels |
Geplaatst: 16 Feb 2014 16:28 Onderwerp: Origin problemen
| |
Redacteur

|
Hey allemaal,
Ik heb problemen met m'n Origin. Gisteren deed deze het perfect, maar na het opnieuw opstarten van m'n PC wilt het systeem niet meer opstarten. Ik heb de applicatie al manueel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar vooralsnog werkt dit niet. Op deze manier mis ik dus de Titanfall beta een beetje. Iemand ervaring met dit probleem? |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 16 Feb 2014 20:45 Onderwerp:
| |

|
Open de beta via de .exe en dan start Origin zichzelf op?
i hope |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 17 Feb 2014 11:50 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Citaat: | Then I took the files provided in one of the related topics (https://download.dm.origin.com/origin/beta/OriginUpdate_8_5_2_23.zip) unzipped it into the Origin folder and overwrote everything there.
Then an old version of Origin started and tried to updated itself. It did that, but the file version of the Origin.exe remained 8_5_2_23. The I started the update tool in the origin folder. The file named OriginTMP.exe (or something similar) vanished and the version of the origin.exe changed to the newest version. Now everything is running, hopefully this explanation helps identify the issue. Luckily Origin is working (at the moment...) |
Ergens op de site van EA gevonden... Misschien dat dit zal werken? |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Jun 2014 22:35 Onderwerp:
| |

|
Hm ik heb ook een soort van probleem... Ik dacht na de actie van Hardline ik zal Origin weer eens openen. Nu heb ik alleen helemaal geen games meer in de 'my games' list staan? Ik zou er zeker BF3 en Dead Space 3 moeten hebben van humble bundles  |
|
Terug naar boven |
|
|
Paintskillz |
Geplaatst: 09 Jun 2014 22:36 Onderwerp:
| |

|
elemeNt schreef: | Hm ik heb ook een soort van probleem... Ik dacht na de actie van Hardline ik zal Origin weer eens openen. Nu heb ik alleen helemaal geen games meer in de 'my games' list staan? Ik zou er zeker BF3 en Dead Space 3 moeten hebben van humble bundles  | Zijn denk ik overbelaste servers, heb ik ook last van. :d |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 09 Jun 2014 22:45 Onderwerp:
| |

|
ah oke.. dan ga ik maar geen Dead Space 3 spelen in de pauze tot Ubisoft conference... |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 09 Jun 2014 22:54 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Voorwaarden niet gelezen? EA heeft al je spellen terug genomen in ruil voor dat je Hardline mag spelen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|