Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Rene Groen BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 14:46    Onderwerp: Tips voor TV gevraagd Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

In 2007 heb ik een Sony KDL-40V3000 TV gekocht, echter begint deze nu de nodige kuren te vertonen (bij het aanzetten na lange tijd uitgestaan te hebben lijkt het alsof het beeld ingebrand is, hetgeen pas na enige tijd wegtrekt). Om deze reden ben ik op zoek naar een nieuwe TV, echter ben ik totaal niet thuis in deze markt. Ik ben niet merkgebonden, maar heb wel de nodige eisen:
* Beelddiagonaal moet minimaal 40" zijn, met uitloop tot 46"
* Full HD
* Minimaal 4x HDMI en VGA
* Budget rond de 1000 Euro, minder is uiteraard beter
* 3D is een leuke extra als het er toevallig bij zit, maar niets meer dan dat
* Algemeen TV-gebruik, dus zowel TV zelf, films als games

Mijn vraag is dan ook: kunnen jullie me enige kant op sturen qua TV, rekening houdend met bovenstaande punten. Types mogen genoemd worden, maar algemene zaken waar ik met mijn geringe kennis ook rekening mee moet houden in het maken van een keuze mogen uiteraard worden genoemd. Alvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

is dit iets?

http://www.alternate.nl/Samsung/40-LED-TV-UE40F6510SS/html/product/1074791
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Mei 2014 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Hou zeker rekening met input lag als je veel shooters/fighters/rythmn games speelt. In deze lijst vind je de top tv's met het minste input lag
http://www.hdtvtest.co.uk/news/input-lag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group