Auteur |
Bericht |
|
Sayonara |
Geplaatst: 21 Apr 2014 11:13 Onderwerp: Probleem met trophies delen op Facebook
| |

|
Elke keer als m'n trophies op Facebook worden gedeeld, staan ze automatisch op de privacyinstelling dat alleen ik het kan zien. Weet iemand hoe je dit kan veranderen? Ik heb al een keer opnieuw m'n Facebook gegevens ingevoerd bij netwerk op de ps3 en toen deed hij het 1 of 2 keet goed en daarna ging hij weer terug op dat ik t alleen kan zien... |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 21 Apr 2014 11:23 Onderwerp: Re: Probleem met trophies delen op Facebook
| |
Redacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Apr 2014 11:27 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Controleer je privacy-instellingen voor de applicatie op Facebook. Lijkt me niets aan de kant van PS te zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 21 Apr 2014 13:15 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Controleer je privacy-instellingen voor de applicatie op Facebook. Lijkt me niets aan de kant van PS te zijn. |
Ja ik kan dat dus niet vinden. Ik kan wel bij die berichten die die post, maar hij post ze telkens dat alleen ik ze kan zien
het probleem is dus dat hij ze wel post, maar automatisch dat alleen ik ze kan zien en ik snap niet hoe je dat kan veranderen |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 21 Apr 2014 13:21 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
|
Terug naar boven |
|
|
Sayonara |
Geplaatst: 21 Apr 2014 13:59 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | https://www.facebook.com/settings?tab=applications
Daar staat "Apps die je gebruikt". Het 'PSN' zou normaal gezien moeten voorkomen in de lijst. Klik op 'Bewerken' en je kunt de privacy-instellingen kiezen. |
Super! Bedankt Joni! |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|