Auteur |
Bericht |
|
Rene Groen |
Geplaatst: 26 Aug 2007 11:57 Onderwerp: Skate
| |
Eindredacteur

|
Daar is hij dan, het antwoord van Electronic Arts op de Tony Hawk games. Daar waar laatstgenoemde vaak verweten werd dat het allemaal over-de-top en daarmee onrealistisch was, daar kiest EA voor een andere benadering, iets wat we inmiddels in een demo hebben kunnen testen.
Zelf ben ik redelijk tevreden over het eindresultaat. Om me heen hoor ik dat het spel te pittig is, maar dan moet je vooral bij Tony Hawk blijven hangen. Natuurlijk, we zullen flink moeten oefenen om Skate in de vingers te krijgen, maar echt skaten leer je ook niet in één middag. Er is op dit moment nog slechts één puntje waar ik iets minder tevreden over ben, te weten het camerastandpunt. Om het realisme meer te benaderne is deze lager neergezet, toch vind ik deze nog niet heel goed aanvoelen, maar ook dat kan gewenning zijn.
Wat jullie? |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 28 Aug 2007 13:27 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het lijkt me een enorm cool spel maar ik heb een probleempje...
De demo staat bij mij niet tussen beschikbare demos...
Enkel Bioshock, Blue Dragon, Stranglehold en Fatal Intertia (wat een ***-game trouwens).
Straks nog eens kijken of hij ertussen staat, kan ik gelijk even MoH Airborne eens downloaden.
Mijn verwachtingen zijn enorm hoog gespannen. De keuze tussen THPG en Skate worden echter nog moeilijker dan verwacht, gezien dat THPG nu ook terug naar het realisme in het skaten gaat...
Ik denk dat ik Skate wel zal aanschaffen... |
|
Terug naar boven |
|
|
P-Bwoy |
Geplaatst: 28 Aug 2007 13:34 Onderwerp:
| |

|
Ik vind het een geweldige game, ik speelde het een avond lang met een vriend van mij die zelf nogal goed kan skaten en hij vond het ook briljant gedaan. Het is moeilijk maar daarom geeft het ook zoveel voldoening om coole tricks te doen, en dat is iets dat TH compleet mist. De 720 benihana's vliegen je om de oren en zo is skaten gewoon niet.
Ik vind het een wereldgame, ga m zeker halen...
ps: camera vind ik zeeer cool gedaan, mooie view op je board! |
|
Terug naar boven |
|
|
ToxicSnake |
Geplaatst: 28 Aug 2007 13:56 Onderwerp:
| |
![]()
|
Ik skate zelf ook, en ik moet zeggen dat Skate, toch wel een veel realistischer gevoel geeft (ik weet niet of Tony daar wel op gericht is). Je moet nu gewoon moeite doen om iets te doen wat je ook wilde doen.
Het enige ding wat ik wat minder vind is, is de manual, en dan heb ik het eigenlijk alleen over het in balans houden. Want dat is nu wel erg makkelijk geworden.
Verder kan ik niet wachten op het hele spel  |
|
Terug naar boven |
|
|
im2 |
Geplaatst: 28 Aug 2007 18:36 Onderwerp:
| |

|
Persoonlijk vind ik dit spel stukken beter dan Tony Hawk, het enige wat ik nog mis zijn tricks als darkslide en casper of nog enkele lip tricks
En is er al iemand die zijn eigen filmpje gevonden heeft op skate.Reel?
Er zitten precies nog wat bugs op de website zodat je oneindig veel moet inloggen... |
|
Terug naar boven |
|
|
360spin! |
Geplaatst: 08 Sep 2007 10:55 Onderwerp:
| |

|
ik vind skate da bom! alleen is het idd moelijk diepte in te schatten met die camera :S maar voor de rest?  |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 25 Sep 2007 14:31 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik had het probleem opgelost (US account aanmaken) en Skate is een pak beter dan Tony Hawk.
Daar waar Tony Hawk net hetzelfde doet als zijn voorganger (zelfs het user-created gezicht is nog zo lame als de pest) is Skate echt wel verfrissend.
Geen jumps meer met 3 720° spins en 2 salto's op een electriciteitskabel 10 meter in de lucht maar gewoon lekker een fllipkick op een tafel grinden en er zo goed mogelijk terug afgaan...
Ik vind het realisme echt gewoon zalig werken, ook is het systeem van flickit wel cool als je het eenmaal wat onder de knie hebt.
Ik ga hem dus héél zeker in huis halen  |
|
Terug naar boven |
|
|
wa |
Geplaatst: 25 Sep 2007 15:04 Onderwerp:
| |
![]()
|
spijtig te zeggen maar ik vond tony hawk steeds slechter worden daarom ben ik blij dat ze nu skate hebben als vervanger. |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 01 Okt 2007 11:38 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik heb hem nu enkele dagen en ik vind hem echt prachtig. De stad is echt leuk om in te skaten en is een pak realistischer neergezet als een stad in Tony Hawk (waar alles haast een ramp of jump is).
Het systeem voor te skaten gaat ook wel enorm diep en vergt tenminste een beetje oefening voordat je echt knappe trucs kan.
Yup, zeker een game die Tony Hawk van zijn troon kan stoten en dit blijkt ook uit de meeste reviews.
Het enige wat me af en toe stoort is dat je niet even je skateboard onder je arm kan nemen en even lopen om je goed te zetten maar zo hard nodig is het nou ook weer niet... |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|