Auteur |
Bericht |
|
FreeMad |
Geplaatst: 21 Feb 2007 11:00 Onderwerp: Halo 3 Beta Key
| |

|
ik vroeg me af of mensen hier al een beta key hebben of nog krijgen(via crackdown). en ook wat je ervan vindt.
ik koop crackdown bijna zeker. dus zit halo 3 er bij mij ook in.
en wat ik ervan vindt is dat het wel een goed idee is van bungie. omdat ze waarscheinlijk een hele sterke mod beveileging hebben. dus denk ik dat alleen de netwerk verbindingen worden getest en andere dingen van dat soort |
|
Terug naar boven |
|
|
Tom_V |
Geplaatst: 21 Feb 2007 18:35 Onderwerp: Re: Halo 3 Beta Key
| |

|
FreeMad schreef: | ik vroeg me af of mensen hier al een beta key hebben of nog krijgen(via crackdown). en ook wat je ervan vindt.
|
Op de website van bungie vond ik dit:
Citaat: |
How will the Crackdown invite work?
Once the Halo 3 beta has been activated (start date is still TBD) you simply go to the Downloads menu in Crackdown to download the Halo 3 beta. After that, you will need to launch the Halo 3 beta from within Crackdown. You will need an Xbox 360 with a hard drive and an Xbox Live Gold account. |
Maar ach, ik ben één van die mensen die Crackdown zal kopen voor Crackdown. Halo kon en kan me niet bekoren. |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 21 Feb 2007 19:02 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ook ik heb Crackdown vanwege Crackdown, de Halo 3 beta is een leuk extraatje, maar niet dé reden van de game. |
|
Terug naar boven |
|
|
Roderick |
Geplaatst: 21 Feb 2007 19:50 Onderwerp:
| |

|
Jij hebt Crackdown om hem te reviewen
Maar gelijk hebje hoor. De game is veel te leuk om alleen te halen voor die beta key. Sterker zelfs, die hele key boeit me niet echt. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 21 Feb 2007 20:55 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Na de Crackdown demo is het behoorlijk duidelijk, de game moet je echt halen voor de game.
Roderick, ik heb moeite te geloven dat die key je niet interesseert, nadat je me álle Halo filmpjes hebt laten zien
EDIT: En even voor de compleetheid, ik heb geen 360, maar toen ik de demo speelde vond ik het wel een briljante game. |
|
Terug naar boven |
|
|
FreeMad |
Geplaatst: 30 Mei 2007 18:27 Onderwerp:
| |

|
de beta is nu al even uit en er is al een hoop bekent geraakt maar recentelijk zijn er een paar andere errors gekomen namelijk die van in de beta costum game type te komen. hoe het te doen heb ik dit gevonden.
Citaat: | Create a party with a friend
* Get 6 people in one of the parties
* Go to your friend's party with the six people
* One of those 6 people will get booted
* The person booted will have the custom lobby
* That person then invites everyone |
ik weet niet of het werkt maar het schijnt dat het niet altijid werkt.
maar er is ook nog een andere menier dat is gewoon joinen bij vrienden die het al aan hebben wegaan en het costum games scherm verscheint bij je.
meschien komt er dan nog een gamed toernooi. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|