Auteur |
Bericht |
|
Paintskillz |
Geplaatst: 23 Nov 2013 19:25 Onderwerp:
| |

|
BADAMBUMP
Heb nu al een tijdje dat ik steeds de error code: 80151905 krijg. Volgens de xbox site is dit een fout met het ophalen van je profiel. Maar daar schiet ik ook niet veel mee op, iemand die me kan helpen met een eventuele oplossing?(Heb me account al een paar keer opnieuw gedownload, cache geleegd, nada noppes NOPE) |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 23 Nov 2013 21:06 Onderwerp:
| |

|
Paintskillz schreef: | BADAMBUMP
Heb nu al een tijdje dat ik steeds de error code: 80151905 krijg. Volgens de xbox site is dit een fout met het ophalen van je profiel. Maar daar schiet ik ook niet veel mee op, iemand die me kan helpen met een eventuele oplossing?(Heb me account al een paar keer opnieuw gedownload, cache geleegd, nada noppes NOPE) |
Ik zeg, gooi weg dat kutbox en koop een PS3 of binnenkort de PS4. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 23 Nov 2013 23:35 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Paintskillz schreef: | BADAMBUMP
Ik zeg, gooi weg dat kutbox en koop een PS3 of binnenkort de PS4. |
Dat is nu niet bepaald behulpzaam. Paintskillz heeft weinig aan zulke reacties. Zelf weet ik helaas niet hoe het probleem op te lossen is. Ik heb van dit probleem eerlijk gezegd nog nooit gehoord. Heb je meerdere profielen op je Xbox 360 staan? En mocht dat zo zijn, kun je dan wel gewoon zonder probleem inloggen met één van de andere profielen? |
|
Terug naar boven |
|
|
Annoying Orange |
Geplaatst: 24 Nov 2013 08:18 Onderwerp:
| |

|
Heb je xbox support al gecontacteerd? Die weten er misschien wel meer van af, ik heb namelijk ook nog nooit van dit probleem gehoord. |
|
Terug naar boven |
|
|
crono999 |
Geplaatst: 24 Nov 2013 11:08 Onderwerp:
| |

|
Heb je al je wachtwoord moeten veranderen? Code is van dat je acount niet bestaat of de beveiliging niet in orde is,in dat geval heb je op het email waar je acount opstaat een link/code gehad om je wachtwoord te veranderen. Zolang je dat niet doet kom je ook niet verder.
Soms krijg je ook een pincode in je mail die je dan moet invoeren op je xbox,dan werkt t weer. Anders ff mail sturen naar MS. |
|
Terug naar boven |
|
|
tomjery |
Geplaatst: 08 Dec 2014 17:14 Onderwerp:
| |
![]()
|
Zelf toch maar even SEGA Vintage Collection: Alex Kidd & Co. en SEGA Vintage Collection: Monster World gekocht. Zes toppers voor een tientje!
adil |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 08 Dec 2014 17:23 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
tomjery schreef: | Zelf toch maar even SEGA Vintage Collection: Alex Kidd & Co. en SEGA Vintage Collection: Monster World gekocht. Zes toppers voor een tientje!
adil |
Wat heeft dat met dit topic te maken  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|