Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Mokroveli BerichtGeplaatst: 26 Apr 2007 14:37    Onderwerp: Ik zoek een passende HDTV voor mijn PS3...hellup! Reageren met citaat

Hallo mensen,

Ik heb een aantal dagen geleden een Playstation3 gekocht en nu wil ik passende hdtv kopen. Zoals iedereen weet is het aanbod wat hdtvs betreft erg groot, hierdoor zie ik door de bomen het bos effe niet meer .

Kan iemand mij uitleggen waar ik precies op moet letten qua specificaties met het oog op de functies en mogelijkheden van de Playstation3?

Ik wil namelijk een hdtv hebben die goed aansluit op de mogelijkheden van de Playstation3. De tv mag echter niet te duur zijn, zo tussen de 500 en 800 euro.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Apr 2007 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Aan die prijs zou ik een HD Ready TV zoeken met een HDMI poort en 720p resolutie. Let ook op dat er scartpoorten enzo op aanwezig zijn. Voor de rest enkel naar de winkels gaan en kijken welke er het mooiste uitziet qua beeldkwaliteit.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 26 Apr 2007 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zelf heb er op gelet dat er een pc-aansluiting op zit, maar daarbij is natuurlijk de vraag of je dat wilt.
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 26 Apr 2007 23:29    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb zelf de Philips 32pf5331 en daar zitten 2 HDMI poorten op en 2 SCART, alleen geen PC aansluitingen. Het geeft een prachtig beeld bij mij, alleen via component al.

Verder raad ik je ook aan om in de winkels te kijken.
Terug naar boven
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 27 Apr 2007 07:25    Onderwerp: Reageren met citaat

wij hebben de Sony (kweet niet welke) zijn beeld is geweldig.alleen wat boven je prijs,maar in de mediamarkt heb je er goedkoope goeie.
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 01 Mei 2007 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat

Dank voor de reacties heren.
Terug naar boven
Paul_jambers BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 04:47    Onderwerp: Reageren met citaat

gewoon een sony bravia 109cm met full hd

o wacht dat is mijn droom
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
crono BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 10:12    Onderwerp: Reageren met citaat

Wil je voor kwaliteit,neem een sharp aquos,met 4 milisec is deze dus 2x zo snel als de rest(ook sony bravia is 8 milisec)contrast van 15000:1(let op dynamisch,voor de rest is elk scherm van welk merk dan ook rond de 2000:1)Wel jammer is dat de sharp aquos niet over een hd-component beschikt.

Ga je voor een merk,dan kun je sony bravia nemen,Tis minder dan de sharp maar goed genoeg voor de massa en deze heeft wel een component.

Wil je het zelfde voor veel minder geld,neem een samsung,zelfde specs als een sony bravia alleen heeft samsung tegenwoordig 3x hdmi en 2x component(hd)(sony 2 x hdmi en 1 x comonent-hd)

Let wel,ik heb het hier over 52-inch tv's Full-hd(true-hd)

sharp 4499,00/sony 4535,00/samsung 3599,00
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 12:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Welke halve zool betaalt nu 4500 euro voor een TV terwijl ie weet dat ze over een jaar de helft kosten, een ingebouwde digitale tuner hebben en kwalitatief een stuk vooruit gaan.

Heck, welke halve zool betaalt uberhaupt 4500 euro voor een TV
Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja precies

Laten we het maar op een lager budget houden. Tenzij Mokrovelli fucking rijk is en het van zijn ouders krijgt. Zo ja, dan kan ik wel leukere TV's opnoemen
Terug naar boven
crono BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Lol,voor een 52 inch is dat zekers niet duur.
Welke halve zol haalt er nu een ps3 voor 600 euro??

Aangezien die wel 600 voor een ps3 kan betalen,moet die ook zekers een 32 inch hd ready kunnen halen,die kosten namenlijk ook maar 600 euro.

En laat je niet gek maken meet een hd full onder de 46 inch,want dat heeft geen zin.Kun je net zo goed een hd-ready nemen.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Hij geeft in zijn beginpost aan dat hij een televisie wil voor minder dan 800 euro dus afkomen met televisies van 1000 euro of meer is niet nodig.
Terug naar boven
phantom BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor 1500-1600 euro heb een 1080p 37 inch sharp. Maar ik zou ook even op www.kieskeurig.nl kijken.
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 06 Mei 2007 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

phantom schreef:
Voor 1500-1600 euro heb een 1080p 37 inch sharp. Maar ik zou ook even op www.kieskeurig.nl kijken.

Lees de post boven je eens.
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
phantom schreef:

Jullie lijken wel een stelletje dictators.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 19:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mokroveli schreef:
Rene Groen schreef:
phantom schreef:

Tja, we proberen je maar te helpen. Jij hebt er niets aan als mensen met televisies van 2-3 keer zo duur komen aanzetten, niet?
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 19:55    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Mokroveli schreef:
Rene Groen schreef:
phantom schreef:

Tja, we proberen je maar te helpen. Jij hebt er niets aan als mensen met televisies van 2-3 keer zo duur komen aanzetten, niet?

Je intentie zal vast en zeker zuiver zijn, maar jullie zijn wel erg strikt is me opgevallen. Bij elke kleine misplaatste opmerking worden er al waarschuwingen afgegeven. Ik begrijp wel dat het je taak is orde te houden op het forum hoor, maar iets minder scherpe beoordelingen zouden de site sieren, en jullie als menselijke mods ook .

Terug naar boven
Nelus BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat

Hehe nou dat valt ook wel weer mee Als jij aangeeft dat je budget onder de 1000 euro is, dan lijkt het me toch logisch dat mensen met TV's onder de 1000 euro moeten komen en niet met TV's van 5000 euro
Terug naar boven
Rene Groen BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 20:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Mokroveli schreef:
Joni Philips schreef:
Mokroveli schreef:
Rene Groen schreef:
phantom schreef:

Je intentie zal vast en zeker zuiver zijn, maar jullie zijn wel erg strikt is me opgevallen. Bij elke kleine misplaatste opmerking worden er al waarschuwingen afgegeven. Ik begrijp wel dat het je taak is orde te houden op het forum hoor, maar iets minder scherpe beoordelingen zouden de site sieren, en jullie als menselijke mods ook .

We geven nergens waarschuwingen, we horen zelfs heel vaak dat we hier ontzettend mild zijn, maar als je zelf aangeeft een TV te zoeken in een bepaalde prijsklasse heeft het weinig nut hier met enkele honderden Euro's overheen te gaan. Vind het ook weinig netjes om ons dictators te noemen terwijl we jou hier juist proberen te helpen.

Hoe dan ook, hoe staat het met de vondst?
Terug naar boven
crono BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat

Je kunt natuurlijk ook zeg,pech knul wie vraagt er nu een tv die de mogenlijkheden van een ps3 kan benutten onder de 1000 euro,volgende keer beter je vraag stellen!!!!!

Je heb namenlijk geen tv onder de 1000 euro die alle mogenlijk heden van de ps3 benut. En een Full hd tv moet je niet nemen onder de 46 inch net zoals je geen hd-ready tv moet nemen onder de 26 inch.

Wil je een goede goedkope tv die alles benut wat de ps3 te bieden heeft??neem een 46 inch samsung.

Wil je een tv onder de 1000 euro,neem een hd ready!!
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat

Rene Groen schreef:
Mokroveli schreef:
Joni Philips schreef:
Mokroveli schreef:
Rene Groen schreef:
phantom schreef:

We geven nergens waarschuwingen, we horen zelfs heel vaak dat we hier ontzettend mild zijn, maar als je zelf aangeeft een TV te zoeken in een bepaalde prijsklasse heeft het weinig nut hier met enkele honderden Euro's overheen te gaan. Vind het ook weinig netjes om ons dictators te noemen terwijl we jou hier juist proberen te helpen.

Hoe dan ook, hoe staat het met de vondst?

Ik vind jullie mods vrij koud en heerserig overkomen, maar dat zal dan wel aan mij liggen als je zegt dat velen het tegendeel ervaren. Ik heb weinig ervaring met deelname aan forums, wellicht dat ik moet wennen aan de manier van doen. Mijn excuse trouwens indien ik je heb beledigd.

Mijn voorkeur gaat op dit moment sowieso uit naar een Sony KDL, maar welke variant weet ik nog niet. Kieskeurig vindt +- 40 verschillende KDL'etjes binnen mijn budget, dat maakt de keuze natuurlijk niet makkelijker. Iemand enig idee welke KDL het beste is? De marge is trouwens iets opgeschroefd naar max 1000 euro.

Is dit wat trouwens? : http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/shop/a/ProductDetail/pid/B120970/cid/9004/refId/kieskeurig/

Laatst aangepast door Mokroveli op 07 Mei 2007 21:31; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Mokroveli BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat

crono schreef:
Je kunt natuurlijk ook zeg,pech knul wie vraagt er nu een tv die de mogenlijkheden van een ps3 kan benutten onder de 1000 euro,volgende keer beter je vraag stellen!!!!!

Je heb namenlijk geen tv onder de 1000 euro die alle mogenlijk heden van de ps3 benut. En een Full hd tv moet je niet nemen onder de 46 inch net zoals je geen hd-ready tv moet nemen onder de 26 inch.

Wil je een goede goedkope tv die alles benut wat de ps3 te bieden heeft??neem een 46 inch samsung.

Ik heb geen verstand van electronica, dus hoe zou ik m'n vraag beter kunnen stellen? Het wordt trouwens sowieso een HD Ready. Een Full HD rond de 1000 euro vind je niet.
Terug naar boven
crono BerichtGeplaatst: 07 Mei 2007 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat

@Mokroveli

Was niet tegen jouw bedoelt,maar de modjes hier.

Als je dan toch comentaar wilt geven omdat mensen het juiste advies geven hadden ze beter tegen jouw kunne zeggen,een een tv(welke dan ook) onder de 1000 euro die de volle capicitieit van de ps3 benut heb je niet onder de 1000 euro.

Je hoeft ook niet alleen naar lcd te kijken,je heb nog plasma(tegenwoordig soms goedkoper dan lcd) en rear projectie welke ik op het moment nog het beste vind,ze zijn alleen duur in onderhoud(lampje a 300 euro)Je kunt nog proberen voor een crt(plane) tv te gaan in hd,alleen vind je die niet zo vaak,en ze zijn erg zwaar(50/60 kilo)wel erg goedkoop(ongeveer400),maar helaas niet groter dan 26 inch volgens mij.

Ik heb nu zelf een samsung 32 inch hd ready(omdat de 360 toen nog niet 1080p was) erg tevereden mee,toen 1000euro,nu iets van 599.
Terug naar boven
phantom BerichtGeplaatst: 13 Mei 2007 19:02    Onderwerp: Reageren met citaat

crono schreef:

Hoezo moet je onder de 46 inch geen 1080p nemen? Een 37 inch 1080p tv is scherper dan een 46 inch 1080p tv.
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 13 Mei 2007 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat

Omdat het aantal lijntjes dat wordt gevormd op het beeld pas echt tot zijn recht komt bij een groter scherm.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

Ga naar: