Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2
|
No'tje |
Geplaatst: 11 Nov 2013 01:01 Onderwerp:
| |

|
Gaat eigenlijk wel goed met me sinds ik dat hele verhaal hier boven heb neergezet. Ik zit zowaar rustig achter mijn PC op internet en raak niet hopeloos verdwaald.
Ik heb eigenlijk even een weekje pauze nodig. Even gaan drukte en geen beeldschermen zo heeft mijn hoofd echt een keertje ontspanning. Misschien dat ik dat meteen deze week ga doen.. dus je hoeft je niet druk te maken.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 11 Nov 2013 01:34 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Ik hou wel een oogje in het zeil. Doe gewoon geen dingen waar niemand beter van wordt  |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 20 Nov 2013 13:42 Onderwerp:
| |

|
Wajoo, hebben jullie het NFS:Rivals fiasco al meegekregen? Mijn god, de game is dus hardlocked op 30FPS. Ofja, in het kort: PC gamers zijn weer de lul door console limitaties. Hier het hele artikel:
http://www.cinemablend.com/games/Need-Speed-Rivals-Gimped-PC-60fps-Completely-Breaks-Game-60649.html
Het slaat ook werkelijk nergens meer om, ik heb echt met een heel groot aantal games dat ik eerst 100.000 patches moet downloaden voordat de game het uberhoubt doet. Ik word er schijtziek van. Het komt al helemaal niet professioneel over, komt er weer een AAA game uit en ben ik helemaa enthousiast om het te gaan spelen doet ie het niet, nee.. eerst wachten op game ready drivers en de eerste lading patches.. -_- |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 20 Nov 2013 14:39 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dat wordt weer een Day One patch die deze limiet moet gaan opheffen. Eerst de horrorgames met een locked resolutie, toen COD met een nep geheugenlimiet, en nu een FPS limiet. Krijgen we eindelijk eens games op PC die niet meer tegen de restricties van current gen aanlopen, gaan devs zelf restricties verzinnen. |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina Vorige 1, 2 |