Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Citaat:
maar het was wel kojima die de westerlingen pussies noemde. Maar het was wel Itagaki die de vragen rond MGS4 naar 360 beu was .

And yet......he fails again.......

Laatst aangepast door FloriX op 17 Okt 2008 01:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat

Voor iemand van 39:
-heb je foute vrienden
-mis je de kennis van het engelse woord " remove" in de friends list
-laat je gemakkelijk over je heenlopen
-laat je jezelf gemakkelijk meeslepen
-is je taalgebruik nogal.....laat maar
-open je een topic om vragen te beantwoorden om vervolgens op onze emoties in te spelen en de vraag helemaal niet te beantwoorden
-we snappen nog steeds niet waarom je nu de 360 haat en de ps3 als altaar gebruikt om je 39 jaar oude rituelen uit te voeren

(dit is dus serieus bedoelt)
Terug naar boven
L!nk BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 02:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Tom_V BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 06:50    Onderwerp: Reageren met citaat

Laat ik eerst even duidelijk stellen dat het mij worst zal wezen tussen welke consoles jij een overstap maakt. Gamen draait immers om plezier maken en het doel heiligt de middelen

Dat je het plezier op je Xbox 360 verloren bent door een paar foute vrienden (zoals je schrijft in je OP) is betreurenswaardig. Er zijn immers genoeg manieren om rustig op je console te kunnen gamen zonder gestoord te worden. Jezelf de offline status geven, of grote kuis houden in je vriendenlijst bijvoorbeeld.

Wat mij echter verschrikkelijk stoort is dat je op deze website momenteel op dezelfde onberedeneerde manier omgaat met de Xbox 360 als maanden geleden met de PS3. Waar je vroeger geen kans onbenut liet om een discussie te overhitten door alles van Sony af te kraken, zien we nu het omgekeerde met het Microsoft product. Waar je vroeger geen respect had voor PS3-gebruikers, heb je nu geen respect meer voor Xbox 360-gebruikers.
Dit draagt helemaal niet bij tot discussies op Gamed en al zeker niet tot je eigen geloofwaardigheid.

Als een product van Microsoft je niet bevalt, dan kun je dat ook op een normale, kritische manier zeggen. Door niet zomaar in de wind weg te lullen, zullen heel wat mensen voorbij je schrijfstijl en (helaas reeds opgebouwde) reputatie kijken. En dat levert zonder twijfel heel leuke discussies op!
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 09:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Xbox knop -> FriendsList -> Remove 'friends' -> Enjoyment

K had zelf vroeger aardig wat last van mensen die ik ontmoette via Halo 3. Zij maar friends requests sturen en ik accepten om er later achter te komen dat het 10-jarige Amerikaantjes zijn die ten eerste, absoluut niet kunnen gamen in tegenstelling tot hun beweringen en ten tweede, als ik game, verkies ik dat mijn teammates niet om de 2 seconden Fuck, Yeah bitch, who's your f-ing daddy, I'm owning (op de laatste plaats dan nog), bunch of noobs etc. schreeuwen.

Dat je omgewisseld bent van console voor zo'n reden is al helemaal gek. Als ik nu op je friendslist sta bij PS3 en ik vraag je van Saints Row 2 te gaan halen, ga je dan gelijk naar de Wii grijpen?

En verder kan ik het niet beter uitleggen dan Tarantino's laatste 2 alinea's ^_^
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Kunnen we het beleefd houden?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat

Nou de mijne krijg je niet, moet ie maar leren nadenken. Das niks persoonlijks hoor, tis gewoon epic fail
Terug naar boven
vinnie13 BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat

Stelt dit een vage reclame voor de ps3 voor?
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

FloriX schreef:
Das niks persoonlijks hoor

Waar is dat plaatje van die ezel dan goed voor?
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat

EenGeregistreerdeGast schreef:
FloriX schreef:
Das niks persoonlijks hoor

Waar is dat plaatje van die ezel dan goed voor?

A voor het humoreske effect
B om de epic fail nog maar eens te benadrukken
Terug naar boven
Zokun90 BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat

lol
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Waar slaat dit verhaal op? Je probeert ons te zeggen dat jou vrienden heel gemeen tegen je waren? Nouja ik heb geen ruk verstand van consoles dus ik bemoei me er verder niet mee, maar ik denk dat gamed.nl niet echt een site is voor emotionele jeugdverhalen. 39 jaar...
F*kcing triest :+

Laatst aangepast door StijnNL op 17 Okt 2008 15:20; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:19    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:
Waar slaat dit verhaal op? Je probeert ons te zeggen dat jou vrienden heel gemeen tegen je waren? Nouja ik heb geen ruk verstand van consoles dus ik bemoei me er verder niet mee, maar ik denk dat gamed.nl niet echt een site is voor emotionele jeugdverhalen. 39 jaar...

Whahaha, www.gamed.nl/trauma's
Terug naar boven
StijnNL BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik heb echt bijna medelijden met die man . +1 voor die "vrienden"
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat

CnC 3 Pwnage schreef:
Ik heb echt bijna medelijden met die man . +1 voor die "vrienden"

Iedereen kan natuurlijk liegen over zijn leeftijd
Ik kan ook beweren dat ik een 52 jarige ongetrouwde man ben die vroeger in de kerk is misbruikt en daardoor posttraumatische stress heb opgelopen waardoor ik mijn liefde voor postzegels tot een obsessie heb laten ontwikkelen en samen met mijn knuffelbeer Patty mijn laatste jaren doorbreng op sites als gamed om kleine kinderen te lokken met mooie postzegels om ze vervolgens te droppen in een woestijn in Nevada en vervolgens in mijn flatje lachend in slaap val terwijl de buren 112 bellen omdat er een bloedspoor op het tapijt op de gang zit waardoor ze denken dat ik een kattenmoordenaar ben omdat Suusie, de lieve rode kater van mijn buurman Steve, gisternacht verdwenen is, en hoewel ik het niet was zal ik voor eeuwig de vreselijke pijn der onschuld moeten verdragen omdat ik in een samenleving leef waar mensen zich meer bekommeren om katten dan om mensen en Tom Cruise is mijn geile beer en god is een alien met rode tentakels en een enorme aars
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

/random mode UIT

Wat the FUCK heb ik nou weer getypt
Terug naar boven
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat

Beetje raar om hier een heel topic over te maken, er valt ook niet veel meer over te zeggen aangezien MaartenL en tarantino al genoeg hebben gezegd.

Allereerst wil ik vragen waarom je zo nodig een valse geboortedatum moet geven? Natuurlijk kan het zijn dat je daadwerkelijk 39 jaar bent maar het komt echt niet geloofwaardig over met de manier waarop je schrijft en de manier hoe je je gedraagt. Het is een belachelijke reden dat je niet goed kan typen, ja ik ben 15 jaar en werkloos maar ook al had ik een fulltime baan dan kon ik alsnog wel op een normale manier typen met of zonder typfouten.

En ik snap niet waarom je 80 vrienden in je vriendenlijst hebt op Xbox Live en je je zo laat meeslepen door ze. Je kon gemakkelijk wat mensen verwijderen zoals de 4 die jij noemt, of je verwijdert gewoon UNO van je Xbox 360. Ook ben je erg stupid als je je telefoonnummer gaat geven aan mensen die in je vriendenlijst staan op een gameconsole tenzij het echt hele hele goede vrienden zijn, en dat zijn ze niet op de manier waarop jij ze beschrijft.

Ik wens je veel plezier met je PS3 maar maak niet meer zulke onnodige topics met rare trauma's..
Terug naar boven
FloriX BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Terug naar boven
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 17 Okt 2008 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Volgens mij gaat dit topic nergens heen, als jullie geen begrip voor elkaar kunnen tonen, dan rest mij niks anders meer dan dit topic te sluiten.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: