Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
FreeMad BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 14:58    Onderwerp: Halo universum Reageren met citaat

ik zag dat er nog geen officieel topic is voor het halo universum dus dit is het dan. (arg, halo 3, halo wars, peter jackson project)
wat vindt je nou van halo ben je er fan van vind je het wel aardig of is het te groot.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FreeMad BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat

om gelijk maar te starten heb ik hier de nieuwe gelekte short promotie trailer van halo 3.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 15:08    Onderwerp: Reageren met citaat

Het Halo universum is geweldig. Ik zit er net weer middenin. Halo 1 vorige week uitgespeeld, voor de 6e keer en Halo 2 ben ik nu mee bezig.

Wel is duidelijk dat Halo 2 wat minder is dan deel 1, dat had ik bij release al wel door, maartoch, het blijkt bij de 2e playtrough weer. Wel is deel twee veel grootser en grafisch indrukwekkender, zelfs op de Xbox 360 staat de game z'n mannetje nog.

Nu alleen nog de open battles van Halo1 met de presentatie van Halo2, in Halo3 en de trilogie heeft een geweldige afsluiter. Maja, dat is afwachten en hopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
FreeMad BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat

Roderick schreef:
Het Halo universum is geweldig. Ik zit er net weer middenin. Halo 1 vorige week uitgespeeld, voor de 6e keer en Halo 2 ben ik nu mee bezig.

Wel is duidelijk dat Halo 2 wat minder is dan deel 1, dat had ik bij release al wel door, maartoch, het blijkt bij de 2e playtrough weer. Wel is deel twee veel grootser en grafisch indrukwekkender, zelfs op de Xbox 360 staat de game z'n mannetje nog.

Nu alleen nog de open battles van Halo1 met de presentatie van Halo2, in Halo3 en de trilogie heeft een geweldige afsluiter. Maja, dat is afwachten en hopen.

helemaal mee eens maar de multyplayer van halo 2 was op de lange termijn een stuk beter. (afgesloten van XBL)
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 17:28    Onderwerp: Reageren met citaat

ik had eigenlijk nooit HALO spellen gespeeld, maar ik ben nu bezig met HALO 1 en die vind ik best goed, maar om nou te zeggen dat het zo'n mega goed spel is... nee
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 17:58    Onderwerp: Reageren met citaat

bedenk wel ff dat het de game is die de control lay out voor shooters voor de laatste generatie heeft gedefineerd... en het gaat bij halo om de sfeer, het verhaal en de intensiteit... vind je de eerste 2 niet goed dan vind je de game niet super...
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Fiercy Dragon schreef:
bedenk wel ff dat het de game is die de control lay out voor shooters voor de laatste generatie heeft gedefineerd... en het gaat bij halo om de sfeer, het verhaal en de intensiteit... vind je de eerste 2 niet goed dan vind je de game niet super...
Heel wat PS2 launchgames (Quake, TimeSplitters) gebruikten gelijkaardige controls, pas bij Halo is het ingeburgerd gewoon.
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vond Halo 1 single player vermakelijk maar ik irriteerde me aan erg veel dingen. Zoveel copy & past werk. Het leek allemaal zoveel op elkaar. Soms was de 4de kamer gewoon een kopie van de eerste tweede en derde kamer met een lichte verandering. Muurtje verplaast. Generator erin gezit. Wat vijanden klaar.

Muziek vond ik weer wel erg goed. Vooral de soundtrack/theme die je hoort als je in actie komt. Ik heb de game om deze reden maar voor de helft op legendary uitgespeeld.

Luie copy pasters.
Terug naar boven
rolf BerichtGeplaatst: 23 Aug 2007 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat

ben ik het volledig mee ééns
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Aug 2007 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Joni Philips schreef:
Fiercy Dragon schreef:
Heel wat PS2 launchgames (Quake, TimeSplitters) gebruikten gelijkaardige controls, pas bij Halo is het ingeburgerd gewoon.

Je hebt gelijkaardig en je hebt perfectie. Dat laatste gaat het em nu net om.
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 13 Sep 2007 12:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik krijg langzaamaan het gevoel dat Halo 3 wel eens het beste deel uit de serie kan worden. Sterker nog: deze game kon wel eens naast Bioshock gaan staan als het gaat om reviewcijfers. Mits deze game niet afgekraakt wordt door de hype die eromheen hangt (zo zie je bij Heavenly Sword wel een beetje) kan dit echt super gaan scoren. De eerste indrukken die ik vandaag las zijn iig geweldig...zet je schrap:

4 player co-op
Citaat:
Four-player co-op would've been great. Online co-op would've been excellent. But four-player online co-op? Way to go, Bungie. You just blew our minds.

De meta-games in de campaign mode
Citaat:
when you start collecting skulls and activating their gameplay mods, things will get interesting. Sure, you and your pals can make short work of Legendary...but how will you fare when everyone is invisible, absorbs twice as much damage, and attacks with grenades only?

Eigen multiplayer maps maken met Forge mode
Citaat:
Forge is limited only by the inventiveness of its users. Folks at Bungie admit that they ultimately have no idea what players will be able to achieve with Forge -- and considering that they were doing cool things with the series before it was open for customization, Forge could keep the Halo 3 community thriving well into the next Xbox's lifetime.

De A.I. in deel 3
Citaat:
The Brutes in particular are considerably cannier this time around -- sure, they're still violent and strong, but they behave more like Elites. Unlike Elites, though, they're willing to wield all manner of weapons, so it's harder to predict how a given scenario will pan out. In fact, we played through a few Campaign levels multiple times and found that every single major encounter was totally different every time -- and that enemies on normal difficulty behave more like they did in Halo 2's Heroic mode.

Level design in Halo 3
Citaat:
what we've seen of Halo 3 assuages our concerns -- its missions seem to offer the variety of Halo 2 and the more open format of the original Halo. Big battles can be approached from many different directions, further adding to the gameplay variety. But there's no copy-and-paste level design....

Graphics
Citaat:
Halo 3 has some of the nicest graphics we've ever seen. Bungie has focused less on tiny details and more on getting the general feel of the game right -- Halo 3 employs some of the best HDR (high dynamic range) lighting we've ever seen, avoiding the excessively glossy look of other high-definition games. Where most developers get carried away with surface effects and end up creating a world that looks to have been built of modeling clay slathered in grease, Halo 3's visual surfaces behave like the things they're mimicking. Rocks and wood and grass are dull, metal surfaces have luster but don't go overboard with reflectivity, and everything looks "lived in." Good graphics aren't just about detail, but about art direction -- and we like the direction Halo 3 has taken.

Lengte van de game een zorg?
Citaat:
we'll be a little bummed if we clear the Campaign in just 10 hours. It's just that Halo 3 plays so well -- it's such a refinement of the series -- 10 hours just doesn't seem like enough. Ah, but maybe we're just being selfish...especially when you factor in multiplayer. And Forge. And saved films. And Bungie Recommends. And...you know what? Never mind.

Simpel gezegd: 4 player co-op is geweldig, de meta games en de Forge mode zorgen voor oneindige replayvalue, de A.I. is zo goed dat de campaign steeds opnieuw spelen ook steeds heel anders is. Het vervelende levelrecycling uit deel 1 en 2 is eruit en de game ziet er uiteindelijk dus freaking goed uit. Hopelijk is de game niet te kort.

Impressies komen van 1up trouwens.
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 13 Sep 2007 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat

1up heeft al zoiets met de beta gedaan en het enige wat ze deden was een hype bouwen. dus ik denk dat dat nu ook het geval is.
overegens heb ik het idee dat de hype voor Halo 2 groter was dan deze.

edit 2: het is al van de lucht gehaald.

Laatst aangepast door FreeMad op 14 Sep 2007 19:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
FreeMad BerichtGeplaatst: 14 Sep 2007 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat

als je heel erg bang bent voor SPOILERS adviseer ik je niet verder te lezen.
dit gaat niet over het einde maar over IRIS. de ARg van halo 3. het was al ten einde maar de mistrieuze adjunctetreflex was terug en poste dit.

Citaat:

The Empty Casket

This vessel I have stolen is leaking
A jar too small to hold an ocean
I cracked it open it to bear me up
Another soul snuffed to speed my passage
Another life desiccated and scattered to the Grand Cycle
I wish to say, just once and truly
This was not a whim
I shared Adjutant Reflex’s pain as it passed
It knew who I was
And why I came
It knew that there was purpose to this
And that a sacrifice had been forced upon it
As it was on trillions past
Another sacrifice comes
But for whom?
The answer lies very far from here
Eleven days
One hour
Thirty eight minutes
And untold light years
Look for me in the dark
Where he cannot find us

This is the way the world ends.

als je veel van halo begrijpt zitten hier een paar spoilers in.
en op xbox site staat de nieuwe (al door mij geposte) trailer
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 16 Sep 2007 01:13    Onderwerp: Reageren met citaat

vandaag toch maar mn halo 3 gepreordered + xbox live gold 13 maanden abbonement (12 + 1 maand gratis, de speciale halo editie)
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 22 Sep 2007 19:59    Onderwerp: Reageren met citaat

nog 4 daagjes (sorry voor dubbelpost, maar ik wou dit niet met een edit erin zetten )
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 23 Sep 2007 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Augustus Bioshock en nu Halo3. Mooi om te zien.
Terug naar boven
im2 BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 06:43    Onderwerp: Reageren met citaat

Ongelooflijk gewoon
Terug naar boven
Devilly BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 08:26    Onderwerp: Reageren met citaat

Hele mooie scores, dat is zeker. Zelfs gamespot geeft het spel een 95, terwijl die site games meestal een stukje lager scoort dan de andere grote sites. Gewoon een supertopper, dat is zeker.

De videorecensie op gametrailers vond ik ook aardig indrukwekkend moet ik zeggen, vooral kijkend naar het spel zelf dan, niet naar de recensie. Die heb ik maar voor de helft gevolgd.
Terug naar boven
Fiercy Dragon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat

scores van ars technica gaan van 0-70 ofso? :O

gamer.nl heeft trouwens een 9 gegeven, maar ik heb m niet doorgelezen want ik wil geen reviews lezen voor ik het spel heb uitgespeeld (vanaf woensdag ga ik dus een paar dagen offline , geen mensen van de 360 hier in die tijd waarschijnlijk )

EDIT:
de 360 verkopen zijn in amerika tot het wii niveau gestegen deze week en dat is waarschijnlijk te danken aan het succes van bioshock en bovenal, de aankomende halo 3 release (ik check iig vgchartz.com even na de halo 3 launch voor de verkopen )
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Morgen is het eindelijk zover ^_^

Of overmorgen maar die dag verschil gaat het ook niet meer maken.

Eindelijk kan ik die Halo 2 "for Vista" naast me neer leggen en terug genieten van de game. Op console is de impact van Halo gewoon meer voelbaar en duidelijker waarom het zo'n leuke game is. De PC-versie is gewoon onspeelbaar en onvoldoende aangepast (en duur O.o ).

Ik zal sowieso nog wel online zijn want ik kijk wel eens de site af tijdens mijn werk (en mijn werk is helaas niet games testen). Ik ben heel benieuwd naar de review (wss van Roderick? )
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Jep, maar het duurt allemaal even. Heb nog geen reviewcopy dus voor of op release hoef je de review niet te verwachten. Het zal dan ook meer een review zijn die in-depth gaat en waarmee je zelf kunt kijken of je het met de enorme stroom aan aangehaalde punten eens bent of niet. Ik ga dus proberen een zo uitgebreid mogelijke review van de game te maken. Veel aan het cijfer hebben jullie toch niet: de wereldpers heeft duidelijk gemaakt dat het een goede game is.
Terug naar boven
wackyprofessor BerichtGeplaatst: 24 Sep 2007 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat

Nu maar hopen dat de game niet na paar maanden toch tegenvalt.
Mijn LE ligt al klaar ^^
Terug naar boven
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Hij valt niet tegen vind ik

Dat is toch al een goed teken aangezien ik Halo goed vond (niet meer dan goed, niet minder) en Halo 2 een hype vond (ok de MP was wel leuk).

Halo 3 is gewoon fun. SP is tot nu toe wel lekker en de MP is voor later maar die zal wel enorm goed zijn...

Overigens vond ik wel dat het saved film gedoe lekker lang nodig had om een filmpje in te laden maar ben de feature nog maar net aan het ontdekken...

Zeker de moeite waard >_<
Terug naar boven
Roderick BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 17:46    Onderwerp: Reageren met citaat

Ben je verdorie eindredacteur bij Gamed en heb je de game niet op release. Zit te denken of ik de game morgen niet maar gewoon moet kopen...t wachten is zo moeilijk bij deze game.
Terug naar boven
HcV83 BerichtGeplaatst: 25 Sep 2007 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik ben een beetje pissig op dit moment.
Tot twee keer toe halo3 bij de Dbyte proberen los te peuteren. Eerste keer zei de verkoper rond 17.45 terug te komen (als concurrentie al begon te verkopen zouden zij ook los gaan)
Ondertussen beetje op internet rondgekeken en ja hoor amerika wordt hij dus een dag eerder gereleased. Ik keek verder: las ik dus dat de Dbyte in Arnhem Halo3 ook al gewoon verkocht.
Dus ik rond 17.45 mooi weer naar de Dbyte bij mij in de buurt rijden. Maar zelfs met beargumentatie de game nog niet meegekregen.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

Ga naar: