Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
im2 BerichtGeplaatst: 12 Apr 2007 14:29    Onderwerp: Xbox Live Gold Reageren met citaat

Als je je Xbox 360 aansluit op het internet krijg je automatisch 1 maand Xbox Live Gold. Ik heb ook zo'n camera gekocht en daar zit ook 1 maand Xbox Live Gold bij dus als ik nu die code invoer heb ik dan 2 maanden Gold??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ms90isr BerichtGeplaatst: 12 Apr 2007 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja, had ik ook gedaan met een 3 en 12 maanden account, waar ik tot juni 2008 Zoet mee ben
Terug naar boven
Master Killer BerichtGeplaatst: 10 Mei 2007 09:03    Onderwerp: Reageren met citaat

Ja en als je een nieuwe account aanmaakt met een ander email adres op je Xbox 360. En daarna "Join Xbox Live" doet. Krijg je weer 1 maand gratis online op dat nieuwe account.

Dit kan je niet oneindig doen. Maar 3 keer per Xbox 360.
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: