Auteur |
Bericht |
|
Kujatochi |
Geplaatst: 21 Aug 2007 18:51 Onderwerp: Final Fantasy VIII (PC)
| |

|
Hier zijn vast wel wat mensen die me kunnen helpen hoperlijk .
Ik heb laatst weer eens zin gekregen om FFVIII te spelen, dus heb ik hem op mijn laptop geďnstalleerd. als ik hem opstart met de 1.2 patch -zonder patch krijg ik zwart scherm - doet hij het prima...maar onder het lopen hakkelt hij als de ziekte...(onder de tussenfilmpjes helemaal niet...loopt ie vloeiend)...Kan iemand me vertellen wat er mis is? Thanks  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cor |
Geplaatst: 21 Aug 2007 19:17 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Op internet kan ik hier niet echt iets over vinden, afgezien van de suggestie dat je te lage system specs zou hebben. Lijkt me aardig sterk dat dat het geval is gezien de leeftijd van die game.
Dan maar eerst wat standaarddingetjes:
Graphics staan wel op hardware, via het FF8config programmaatje? En als ze daar al op staan, probeer es software. Ziet er beroerder uit, alleen de game heeft het niet zo op nieuwere hardware.
Ook nieuwste drivers etc. geďnstalleerd? Niet dat dat laatste me voor zo'n oude game nodig lijkt, maar toch.
Misschien ook eens kijken of compatibiliteitsmodus nog enig effect heeft (rechtermuisklik op ff8.exe, eigenschappen, compatibiliteit, en dan op windows 98 zetten).
Dat de filmpjes vloeiend lopen lijkt me niet meer dan normaal, aangezien dat gewoon FMV's zijn.
Kun je me ook vertellen wat voor videokaart daarin hangt (of hoe zoiets ook maar heet in laptoptermen)? |
|
Terug naar boven |
|
|
Kujatochi |
Geplaatst: 21 Aug 2007 20:43 Onderwerp:
| |

|
videokaart die erin hangt is een ati mobility radieon x1300 128 mb;-)
edit: als ik compi op win 98 zet crasht hij al voordat hij iets doet  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
|