Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

Wat voor soort vakantie heb jij het liefst? (alleen aanklikken als je een dergelijke vakantie ook daadwerkelijk gedaan hebt. Dus geen backpacken in Azie aanklikken als je niet verder dan de camping in Zeeland bent geweest)
Stedentrip
0%
 0%  [ 0 ]
Groepsreis
0%
 0%  [ 0 ]
Backpacken
18%
 18%  [ 2 ]
Zon, zee en strand
18%
 18%  [ 2 ]
Roadtrip
9%
 9%  [ 1 ]
Op de camping
9%
 9%  [ 1 ]
Luxe resort
0%
 0%  [ 0 ]
actieve vakantie
9%
 9%  [ 1 ]
Seks en feestviervakantie in Zuid Europa
27%
 27%  [ 3 ]
Natuur opzoeken
0%
 0%  [ 0 ]
Cultuurvakantie (musea, festivals, gebouwen)
9%
 9%  [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 11

Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 12:19    Onderwerp: Wie gaat er op vakantie dit jaar 2013 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Het is weer 2013, dus tijd voor een nieuw "wie gaat er op vakantie dit jaar" topic.

Het is crisis, ik hoorde op het nieuws dat er minder mensen dit jaar op vakantie gaan of in ieder geval minder ver weg. Laten we eens kijken waar de gamed members hun vakantie vieren.

Ikzelf heb de eerste vakantie al gepland voor juni. Dan bezoek ik mijn tot nu toe favoriete stad voor de tweede keer: Rome.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Waarschijnlijk ons appartement in Turkije.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik ga backpacken in zeeland, wat moet ik dan invullen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Backpacken aanvinken?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nelus schreef:
Backpacken aanvinken?


Nee!!! Niet backpacken aanvinken!!!

Backpacken mag je alleen aanvinken als je het weleens hebt gedaan. Misschien lijkt het je helemaal fantastisch, maar vind je het verschrikkelijk als er eenmaal bent.

Daarom alleen iets aanvinken wat je al hebt gedaan en wat je goed is bevallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nelus schreef:
Backpacken aanvinken?
Ja maar ik geniet ook graag van de zon zee en strand tijdens het backpacken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

En wat als je:
- Stedentrip
- Backpacken
- Zon, zee en strand
- Roadtrip
- Op de camping
- Feestviervakantie in Turkije
- Cultuurvakantie (musea, festivals, gebouwen)
Al hebt gehad.

Mijn favo combi is backpacken/verschillende campings om steden te bezoeken, cultuur te 'snuiven' en te relaxen. Actief valt voor mij onder relaxen.

Afgelopen zomer bijv. twee weken camping gedaan met mn vriendin en van Salzburg, naar Wenen en uiteindelijk Bratislava geweest. Daarna met twee vrienden naar Oezbekistan en Kazachstan geweest om te backpacken. Daar veel oude cultuur gezien, lekker gegeten/gedronken, paardgereden in de bergen en gewandeld.


Laatst aangepast door L!nk op 09 Jan 2013 14:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Oh, nou, ik heb 2 keer zo'n 'seks en feestvier vakantie gehad'. Lloret de Mar en Chersonissos nog wel (heel cliché). Mijn vakantie in Albufeira was met verlegen jongens, dus het werd toen een chill vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

*kiest backpacken, dat is het meest inclusive*

Voor deze zomer nog geen plannen, iig iets doen met mn vriendin en dan afhankelijk van plannen na de zomer (waarschijnlijk voor onderzoek naar China/Japan) nog iets anders plannen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

L!nk schreef:
En wat als je:
- Stedentrip
- Backpacken
- Zon, zee en strand
- Roadtrip
- Op de camping
- Feestviervakantie in Turkije
- Cultuurvakantie (musea, festivals, gebouwen)
Al hebt gehad.

Mijn favo combi is backpacken/verschillende campings om steden te bezoeken, cultuur te 'snuiven' en te relaxen. Actief valt voor mij onder relaxen.

Afgelopen zomer bijv. twee weken camping gedaan met mn vriendin en van Salzburg, naar Wenen en uiteindelijk Bratislava geweest. Daarna met twee vrienden naar Oezbekistan en Kazachstan geweest om te backpacken. Daar veel oude cultuur gezien, lekker gegeten/gedronken, paardgereden in de bergen en gewandeld.
Dan kies je welk component je het meest aanspreekt of de lading dekt en dan licht je het toe in de comments.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Wil mijn stem ook uitbrengen, maar mijn optie staat er niet tussen
(Famile/vriendin/vrienden bezoek)

JANUARI-FEBRUARI
Ik heb mijn eerste reis al staan op 25 Januari 2013 tot 18 februari
Bij mijn vriendin
Chendgu, China, ook gaan we weer naar Leshan, waarschijnlijk ook met zijn 4(ik+vriendin+ouders) naar Lijiang, als dat niet door gaat gaan we met zijn 2 naar Chongqing.

JULI-AUGUSTUS
In Juli of Augustus 2013 is de planning dat mijn vriendin naar Nederland komt, dan was mijn plan 7 tot 10 dagen Nederland, 1 week Frankrijk, 1-2 dagen België, 1-2 dagen Duitsland, 1 week Spanje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Met de aankomende geboorte van mijn zoon zal er weinig vakantie in zitten dit jaar, of we moeten nog ergens een weekje in een huisje gaan zitten. Geen vliegtuigreis in ieder geval dit jaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
the_dan BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Rene Groen schreef:
Met de aankomende geboorte van mijn zoon zal er weinig vakantie in zitten dit jaar, of we moeten nog ergens een weekje in een huisje gaan zitten. Geen vliegtuigreis in ieder geval dit jaar


Lekker naar duitsland of belgie,

Moet te doen zijn lijkt mij toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Waarschijnlijk naar Ierland
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 17:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Rene Groen schreef:
Met de aankomende geboorte van mijn zoon zal er weinig vakantie in zitten dit jaar, of we moeten nog ergens een weekje in een huisje gaan zitten. Geen vliegtuigreis in ieder geval dit jaar
Een kind krijgen is toch veel leuker dan welke vakantie ook.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Nelus schreef:
Oh, nou, ik heb 2 keer zo'n 'seks en feestvier vakantie gehad'. Lloret de Mar en Chersonissos nog wel (heel cliché). Mijn vakantie in Albufeira was met verlegen jongens, dus het werd toen een chill vakantie
Ik heb zelf 6 keer zo'n vakantie gehad. Waaronder ook LLoret en Chersonissos en moet zeggen dat ik er nu wel klaar mee ben.

Ik ben ook al 31 dus ook gewoon te oud er voor. Ik ga nu liever iets anders doen in de vakantie. Veel bekijken en het land echt leren kennen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik heb actieve vakantie gekozen. Ik weet nog niet waar ik dit jaar heen wil maar het wordt een fietsvakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 09 Jan 2013 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Weslii schreef:
Rene Groen schreef:
Met de aankomende geboorte van mijn zoon zal er weinig vakantie in zitten dit jaar, of we moeten nog ergens een weekje in een huisje gaan zitten. Geen vliegtuigreis in ieder geval dit jaar
Een kind krijgen is toch veel leuker dan welke vakantie ook.


Dat zeker!

@ the_dan: Ja hoor, komt wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 10 Jan 2013 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Wss drie weken Noorwegen dit jaar, blijft een mooi land, als je nog eens iets anders wil, dan is Noorwegen een aanrader!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 11 Jan 2013 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Annoying Orange schreef:
Wss drie weken Noorwegen dit jaar, blijft een mooi land, als je nog eens iets anders wil, dan is Noorwegen een aanrader!


Quoted for truth! Noorwegen is echt prachtig!


Dit jaar met een vriendengroep naar Blanes, ben eigenlijk niet van het zuipen maar het wordt vast gezellig!

Ik ga ook nog twee weken met mijn ouders mee, ik kan een vriendin meenemen dus dat wordt ook top! Probably Italië, we hebben altijd andere plannen maar we komen ieder jaar weer uit op Italië, haha.

Als het goed is ga ik ook nog naar een festival, welke hangt van de line up af, nog even kijken dus!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Jan 2013 18:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Het leukst vind ik een balans tussen cultuur, natuur en party. Ik ga als het goed komt drie keer op vakantie. Met broers en oude vrienden, vrienden van de middelbare school en met mn vriendin.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 11 Jan 2013 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ellentjeeah schreef:
Annoying Orange schreef:
Wss drie weken Noorwegen dit jaar, blijft een mooi land, als je nog eens iets anders wil, dan is Noorwegen een aanrader!


Als het goed is ga ik ook nog naar een festival, welke hangt van de line up af, nog even kijken dus!


Welke muziekstijl?
Same hier namelijk. Maar ik moet een balans vinden qua festivals tussen algemene muziek vrienden (gaan naar lowlands wss) dubstepvrienden (resist) , mainstream hardstyle (defqon) vrienden en waar ik zelf graag heen wil, een hardcore festival. Haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 12 Jan 2013 09:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Dellion schreef:
Welke muziekstijl?
Same hier namelijk. Maar ik moet een balans vinden qua festivals tussen algemene muziek vrienden (gaan naar lowlands wss) dubstepvrienden (resist) , mainstream hardstyle (defqon) vrienden en waar ik zelf graag heen wil, een hardcore festival. Haha


Rock, classic rock, indie rock, alternative etc.
Dus voor mij wordt het wel iets als Rock Werchter, Pinkpop en Lowlands.

En ja, als die geruchten over Graspop waar zijn zou het wel flink awesome worden. Maar geruchten blijven geruchten haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 14 Jan 2013 09:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

Ellentjeeah schreef:
Dellion schreef:
Welke muziekstijl?
Same hier namelijk. Maar ik moet een balans vinden qua festivals tussen algemene muziek vrienden (gaan naar lowlands wss) dubstepvrienden (resist) , mainstream hardstyle (defqon) vrienden en waar ik zelf graag heen wil, een hardcore festival. Haha


Rock, classic rock, indie rock, alternative etc.
Dus voor mij wordt het wel iets als Rock Werchter, Pinkpop en Lowlands.

En ja, als die geruchten over Graspop waar zijn zou het wel flink awesome worden. Maar geruchten blijven geruchten haha.


Qua festivals vind ik Pukkelpop ook erg leuk, is in hetzelfde weekend als Lowlands en vaak met ongeveer dezelfde line-up, maar dan met Belgen ipv suffe NLers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Jan 2013 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Citaat:


maar dan met Belgen ipv suffe NLers


want.. fuck logica?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group