Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 08:19 Onderwerp: Het is voorbij:(
| |

|
Na lang na te hebben gedacht. Heb ik besloten om me compleet af te sluiten van gamed
Ik heb er een waanzinnig tijd gehad hier, en wil jullie hier met m'n hart bedanken. Jullie zijn echt geweldig . En een paar personen wil ik het bijzonder bedanken de crew van gamed jullie leveren continue nieuws . Red neckerz van wege t feit dat ie ondanks een eigen mee mening heeft toch zich eigen in een ander mee leeft . Thanks dude
Dan met pijn in m'n hart zeg ik vaarwel en gaat jullie goed |
|
Terug naar boven |
|
|
CowboySpike |
Geplaatst: 02 Okt 2012 08:40 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 08:43 Onderwerp:
| |

|
Dat is iets wat ik je niet kan vertellen . Het heeft niets met gamed zelf te maken . Maar met mij zelf , niet dat ik veel te veel op gamed zit of iets dergelijks maar er zijn dingen die ik niet ga zeggen |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 02 Okt 2012 09:22 Onderwerp: Re: Het is voorbij:(
| |
Redacteur

|
deadlytown schreef: | Na lang na te hebben gedacht. Heb ik besloten om me compleet af te sluiten van gamed
Ik heb er een waanzinnig tijd gehad hier, en wil jullie hier met m'n hart bedanken. Jullie zijn echt geweldig . En een paar personen wil ik het bijzonder bedanken de crew van gamed jullie leveren continue nieuws . Red neckerz van wege t feit dat ie ondanks een eigen mee mening heeft toch zich eigen in een ander mee leeft . Thanks dude
Dan met pijn in m'n hart zeg ik vaarwel en gaat jullie goed |
''Paar personen bedanken'' - Vermeld alleen maar Redneckerz
Wees blij dat ik geen blerend schaap ben zonder eigen opinie
Maar geen dank, het lijkt mij volkomen normaal om om een ander te geven.
Toch: Waarom afsluiten van Gamed? Zo erg is Nick namelijk niet. Er moet dus een andere reden zijn.
Ik weet niet of je msn hebt, maar if so: Stuur me een PM, want ik kan me niet voorstellen dat deze site jou iets fout heeft gedaan waardoor het zon actie rechtvaardigt!
Ben benieuwd! |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 09:24 Onderwerp:
| |

|
Dat heeft gamed ook niet gedaan. Het ligt heel erg persoonlijk |
|
Terug naar boven |
|
|
Robert |
Geplaatst: 02 Okt 2012 09:28 Onderwerp:
| |

|
Tot ziens man, succes verder! |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 02 Okt 2012 09:37 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
deadlytown schreef: | Dat heeft gamed ook niet gedaan. Het ligt heel erg persoonlijk |
Well, my offer still stands. een PM/msn staat nog  |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 02 Okt 2012 10:00 Onderwerp:
| |

|
Veel geluk waar mee je dwars zit of dergelijken. Your always welcome to come back anytime.
Laatst aangepast door Lawliet op 02 Okt 2012 11:27; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 02 Okt 2012 11:12 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Het ga je goed!
Een beetje raar om een site te verlaten maar goed, ik ga er niet achter zitten vissen als het jou persoonlijk ligt.
Je bent natuurlijk steeds welkom moest je beslissen om terug te keren.
Succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Okt 2012 12:24 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Nelus |
Geplaatst: 02 Okt 2012 12:58 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 02 Okt 2012 13:55 Onderwerp:
| |

|
Succes.
Maar wel raar dat je er speciaal een topic voor opent.
Laatst aangepast door sotarK op 02 Okt 2012 14:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 02 Okt 2012 14:01 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Eerlijk gezegd vind ik het nogal raar dat je op deze manier een afscheid aankondigt maar de reden ervan niet wil zeggen. Als dit echter van een persoonlijke aard is wil ik je dit niet ontlokken als je het niet wilt en kan ik je alleen maar het beste wensen. |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:03 Onderwerp:
| |

|
Ik ben er heel slecht aan toe op dit moment zelfs zo slecht dat ik misschien zelfmoord wil plegen, dat is wat ik wil zeggen |
|
Terug naar boven |
|
|
Rene Groen |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:15 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
deadlytown schreef: | Ik ben er heel slecht aan toe op dit moment zelfs zo slecht dat ik misschien zelfmoord wil plegen, dat is wat ik wil zeggen |
Dat is natuurlijk zeer schokkend om te horen, hopelijk kom je hier uit en zoek je hulp bij mensen of professionele instellingen die je kunnen helpen. Het beste en juist door het hier aan te geven, hetgeen ik heel dapper vind, is het misschien een idee om het forum te blijven bezoeken en met mensen te praten. Ze staan wat verder van je af, waardoor je het misschien makkelijker kwijt kunt. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:22 Onderwerp:
| |

|
deadlytown schreef: | Ik ben er heel slecht aan toe op dit moment zelfs zo slecht dat ik misschien zelfmoord wil plegen, dat is wat ik wil zeggen |
Ga met Redneckerz praten. Hij is wel zo'n jongen die er tijd voor je wilt insteken en je uit je problemen wilt helpen. En ik raad je aan om te mediteren, zorgt voor een hoop rust en kan je misschien de situatie wat objectiever bekijken.
Laatst aangepast door No'tje op 02 Okt 2012 21:23; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:22 Onderwerp:
| |
![]()
|
Hey man, kut te horen dat het zo slecht gaat.
Waarschijnlijk helemaal geen vergelijkbare situatie, maar ik heb een maand/iets langer geleden ook een hele slechte periode gehad met uiteindelijk ook zulke ideeen (terwijl ik inreallife juist een heel positief persoon lijk, maar hersenen zijn iets vreemds. en als je dan in een rotsituatie komt lijkt het wel alsof het normaal kunnen denken soms uit gaat, heeft niks te maken met aandacht zoeken of iets dergelijks te maken. maar het is ''natuurlijk'' hoe vreemd dat ook klinkt)
Wat rene idd al zegt, het is goed om met mensen erover te praten.
Dus tja, als je er eens over wilt praten kan je altijd pm'en (geld ook voor als er iemand anders is die problemen heeft) mij irriteert het praten over dat soort dingen iig niet, juist goed om mensen te helpen op die manier.
@ ninodude
Echt? Bij mij heeft hij juist het tegeovergestelde beeld veroorzaakt, iemand die zelfmoord in de meeste gevallen aandachtstrekkerij vind ivm voorgaande discussies met hem.
edit: oh en meditatie? Hoe kun je dat precies leren dan? Want misschien kan ik dat naast het leren van lucide dromen doen. (want ik heb een soort plan gemaakt voor mezelf hoe lucide dromen mij kunnen helpen, en in theorie is het opzich wel logisch. nu moet het nog gaan lukken ) |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:28 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
Dude, Nu WIL ik je spreken op msn of via PM. Dus alsjeblieft: Zet die stap, praten met iemand is werkelijk waar de beste stap.
En net als Rene wil ik ook aangeven dat ik het bewonderenswaardig vind dat je het durft te vermelden.
ninodude schreef: |
Ga met Redneckerz praten. Hij is wel zo'n jongen die er tijd voor je wilt insteken en je uit je problemen wilt helpen.. |
Wow. Weet je, ik krijg vrijwel nooit complimenten ondanks dat ik graag en vaak tijd in anderen steek. Vind dit daarom ook een vermelding waardig Thank you, en overigens ook een compliment aan jou omdat je altijd eerlijk bent in het liefdestopic.
Dellion schreef: |
Echt? Bij mij heeft hij juist het tegeovergestelde beeld veroorzaakt, iemand die zelfmoord in de meeste gevallen aandachtstrekkerij vind ivm voorgaande discussies met hem.
|
In de meeste gevallen is niet waar. Ik vond die specifieke situatie nogal naar aandacht rieken, dat wel. Dat betekent niet dat ik zon verhaal niet serieus neem.
Laatst aangepast door Redneckerz op 02 Okt 2012 21:31; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:29 Onderwerp:
| |

|
T is inderdaad niet voor aandacht trekkrij.
Het is werkelijk zo erg dat ik nu bezig ben wat ik kan doen voor zelfmoord |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:32 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
deadlytown schreef: | T is inderdaad niet voor aandacht trekkrij.
PM ME met je verhaal of een msn adres, ik zit hier klaar.
Of anders doe ik het.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Velqor |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:38 Onderwerp:
| |
![]()
|
In elk geval respect dat je het durft te zeggen, dat had ik toen die periode dat het slechter ging bij mij niet. behalve wat vage +/-'s in het topic waar je dat duidelijk niet uit kon halen
Volgende stap, ondanks dat het misschien nutteloos lijkt, met mensen praten
Dit stond laatst ergens, ik weet niet of het wat is:
http://www.michaelson.nl/
Maar dat is een site van een vader van een kind die zelfmoord heeft gepleegd en nu mensen met dergelijke gedachtes of pogingen probeert te helpen. Ik heb zelf geen ervaring met die site, maar misschien is het ook slim zoiets dergelijks te mailen (zijn ook tal van andere sites die mensen in zo een situatie proberen te helpen) |
|
Terug naar boven |
|
|
MaartenL |
Geplaatst: 02 Okt 2012 21:57 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
deadlytown schreef: | T is inderdaad niet voor aandacht trekkrij.
En wat lost dat op?
Zelf heb ik destijds (we spreken 10 jaar terug) al een zelfmoordpoging geprobeerd en achteraf bekeken was dat geen goed idee. Het enige waar ik nu van spijt heb, zijn de littekens op mijn polsen (een serieuze bitch om uit te leggen op solicitate gesprekken btw).
Als je je persoonlijke situatie wil uitleggen in een PM, mag dat gerust. In ieder geval is zelfmoord geen oplossing. Niet voor jou, noch voor je naasten. |
|
Terug naar boven |
|
|
deadlytown |
Geplaatst: 02 Okt 2012 22:01 Onderwerp:
| |

|
Ik zie t als de oplossing.
Polsen door zitten snijden(lijkt ook niet zo slecht)? Ik wil jou verhaal horen dan , |
|
Terug naar boven |
|
|
Redneckerz |
Geplaatst: 02 Okt 2012 22:03 Onderwerp:
| |
Redacteur

|
MaartenL schreef: |
En wat lost dat op?
Zelf heb ik destijds (we spreken 10 jaar terug) al een zelfmoordpoging geprobeerd en achteraf bekeken was dat geen goed idee. Het enige waar ik nu van spijt heb, zijn de littekens op mijn polsen (een serieuze bitch om uit te leggen op solicitate gesprekken btw).
Als je je persoonlijke situatie wil uitleggen in een PM, mag dat gerust. In ieder geval is zelfmoord geen oplossing. Niet voor jou, noch voor je naasten. |
Ik ben/tracht nu met hem op msn te praten.
treurig overigens om je verhaal te horen Maarten. Dat zal indd best vervelend zijn om dat telkens weer uit te leggen op je sollicitatie.
deadlytown schreef: | Ik zie t als de oplossing.
Polsen door zitten snijden(lijkt ook niet zo slecht)? Ik wil jou verhaal horen dan , |
Als we nou eens even een babbeltje houden, dan komen we al een stap verder. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 02 Okt 2012 22:39 Onderwerp:
| |

|
Redneckerz schreef: | ninodude schreef: |
Ga met Redneckerz praten. Hij is wel zo'n jongen die er tijd voor je wilt insteken en je uit je problemen wilt helpen.. |
Wow. Weet je, ik krijg vrijwel nooit complimenten ondanks dat ik graag en vaak tijd in anderen steek. Vind dit daarom ook een vermelding waardig Thank you, en overigens ook een compliment aan jou omdat je altijd eerlijk bent in het liefdestopic. |
Nou niet meteen sentimenteel worden als er iets positiefs over je word gezegd.  |
|
Terug naar boven |
|
|
|
|
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 9, 10, 11 Volgende |