Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 11:50    Onderwerp: PlayStation Vita games Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

In dit topic zal ik bijhouden welke Vita games er uitkomen omdat er verwarring heerst wat er zoal te verkrijgen zal zijn.

De games voor 2012(incompleet):

Assassin’s Creed 3: Liberation
Call of Duty: Declassification
Dr Who and the Eternity Clock
FIFA 13
Foosball 2012
Guacamelee!
Jet Set Radio
LEGO Lord of the Rings
LittleBigPlanet
Madden 13
Need for Speed: Most Wanted
New Little King’s Story
Oddworld Stranger’s Wrath HD
Persona 4
PlayStation All-Stars
Puddle
Retro City Rampage
Rocketbirds
Silent Hill: Book of Memories
Sine Mora
Sly Cooper: Thieves in Time
Smart As
Sonic & All-Star Racing
Sound Shapes
Soul Sacrifice
Street Fighter X Tekken
Super Monkey Ball
World Rally Championship 3
Zen PinBall 2
Zone of the Enders HD collection
Warrior’s Lair
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Geef voor elke game ook een omschrijving. En misschien nog een trailer en screens van de desbetreffende game. Staat mooier
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Valt tegen, enige echte exclusive is AC Liberations, de rest is oud en/of is ook beschikbaar op andere consoles. Maar de line-up is goed als je er van uit gaat dat handhelds nogsteeds als derderangs consoles worden beschouwd, dit is altijd nog beter dan PSP, DS en 3DS die uitgeklede games kregen.

AC, Fifa, Madden en Black Ops moeten nu gaan knallen. Sony had wat betere nieuwe exclusieve games moeten regelen. Nu is de enige 3rd party exclusive dat geen poort is AC Liberations. Waar blijven de Blockbusters die iedereen zou willen spelen zoals: Mass Effect, Elder Scrolls, Fallout, GoW en GTA.

Sony gelooft er zelf ook niet echt in, heb ik het idee, op E3 hoorde je ookal niks over de Vita. Ze kondigden ook games als Last of Us en beyond aan voor de 5 jaar oude PS3 inplaats van de nieuwe vita die wel wat systemsellers kan gebruiken .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 14:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Hebben we onze rasnegatieve member ook weer ^.^.

Van Sony Amerika moet je ook weinig verwachten wat handheld titels betreft. Dit moet allemaal komen van SCEE en SCEJ. Verder zijn er over een aantal weken zowel de TGS als de Gamescon. Daar zullen de nieuwe aankondigen wel moeten komen.

Verder kun je gewoon niet verwachten dat grote 3rd party exclusives in het eerste jaar van een handheld het levenslicht zal zien. De bedrijven die deze spellen afleveren wachten meestal de sales af, voordat ze met een nieuwe game of IP komen. Ook is een handheld niet een platform waar grote consolegames gespeeld zouden kunnen worden. Deze series zullen dus afgebroken moeten worden om goed op een handheld te spelen te zijn. Of de game in kwestie moet al een structuur hebben die goed toe te passen is op handheld, zoals de AC serie de mission-based structuur heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

AltairJack, ik weet niet welk lijstje je kijkt, maar er staan meer Vita exclusives bij hoor (Silent Hill: Book of Memories, Soul Sacrifice en Call of Duty: Declassified (welke niet Black Ops 2 zal zijn)

Laatst aangepast door elemeNt op 02 Aug 2012 19:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 17:43    Onderwerp: Re: PlayStation Vita games Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:

Call of Duty: Declassification

Uitgerekend van jou had ik wel verwacht dat je de echte titel hiervan wist..

Moet zijn Black Ops: Declassified.

AltairJack schreef:
Valt tegen, enige echte exclusive is AC Liberations, de rest is oud en/of is ook beschikbaar op andere consoles. Maar de line-up is goed als je er van uit gaat dat handhelds nogsteeds als derderangs consoles worden beschouwd, dit is altijd nog beter dan PSP, DS en 3DS die uitgeklede games kregen.

Sowieso is COD ook een exclusive (weliswaar een spinoff, maar toch.. Daarnaast heb je ook Burning Skies, etc..

Citaat:
Waar blijven de Blockbusters die iedereen zou willen spelen zoals: Mass Effect, Elder Scrolls, Fallout, GoW en GTA.

Het probleem met deze games is dat ze A teveel ruimte innemen om een straight port te doen, B dat je de spelervaring zodanig moet aanpassen om het op een handheld te krijgen en C het economisch niet verantwoord is om zulke games exclusive op 1 handheld te hebben.

Citaat:
Sony gelooft er zelf ook niet echt in, heb ik het idee, op E3 hoorde je ookal niks over de Vita. Ze kondigden ook games als Last of Us en beyond aan voor de 5 jaar oude PS3 inplaats van de nieuwe vita die wel wat systemsellers kan gebruiken .

Omdat de PS3 een bewezen userbase heeft. Bovendien weten devs eindelijk hoe de Cell werkt, allemaal voordelen die bij de Vita logischerwijs nog niet aanwezig zijn. Daarnaast zijn er tal van games aangekondigd die op een later tijdstip bekend worden gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 19:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Citaat:
Uitgerekend van jou had ik wel verwacht dat je de echte titel hiervan wist..


Hoezo, waarom zou je dat verwachten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

De echte titels van de Call of Duty-game voor de PlayStation Vita is als volgt: Call of Duty: Black Ops: Declassified.

Helaas erg jammer dat er nog geen leuke JRPG's op het systeem verkrijgbaar zijn. Het is precies daarom dat ik momenteel nog steeds de PlayStation Portable verkies boven de PlayStation Vita.

Echter heb ik nu niet echt nieuwe games voor het systeem nodig. Ik vermaak me nog prima met Dynasty Warriors NEXT, Shinobido 2: Revenge of Zen, Everybody's Golf en RIDGE RACER.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 02 Aug 2012 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Red

Anders herhaal je ff 90% van mijn bericht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:

Hoezo, waarom zou je dat verwachten?

Omdat je hier wel van op de hoogte zou zijn? Het was op Gaf en op Gamed zelf wat de titel was..

Mafusto schreef:
@Red

Anders herhaal je ff 90% van mijn bericht


Iets met rasnegatieve members?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 01:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wat maakt het uit lol, zolang je maar weet dat er een CoD voor de Vita komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 09:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Wat maakt het uit lol, zolang je maar weet dat er een CoD voor de Vita komt.

Ik ben alleen benieuwd waar je de oorspronkelijke titel vandaan hebt.. Het komt namelijk nergens anders voor. Als je nou COD: Allied Force had gezegd had ik gesnapt, want daar was een gerucht over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 10:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Redneck

Ik ben een rasoptimist
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 13:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Summer Sale PSN je kunt onder andere de PSP spellen GTA LCS, VCS, CW, Manhunt 2, Midnight Club 3/4 en the Warriors voor 4/5 euro per stuk kopen.

Betere games heb je niet voor de Vita :/. En voor 20 euro heb je al de beste racer(Midnight Club 3), Sandbox game (VCS) en brawler(The Warriors) beschikbaar op de vita.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Aug 2012 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Mafusto schreef:
@Redneck

Ik ben een rasoptimist

Ik geloof je graag
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 19:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Element: ik weet niet of hij hier nog zit, maar stuurde me net een bericht dat Wipeout en Everybody golf 10 euro zijn in MM brussel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Gezer schreef:
Element: ik weet niet of hij hier nog zit, maar stuurde me net een bericht dat Wipeout en Everybody golf 10 euro zijn in MM brussel.
Oh. Spijtig net twee games die ik al heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 20:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Gezer schreef:
Element: ik weet niet of hij hier nog zit, maar stuurde me net een bericht dat Wipeout en Everybody golf 10 euro zijn in MM brussel.


Ik zou WipEout wel voor die prijs willen hebben, maar spijtig genoeg heb ik er en geen geld voor deze maand en is Brussel mij te ver weg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Wacht het was niet Element, element is een frequente bezoeker, ben zijn naam vergeten helaas. Hij was actief rond E3 en over enthousiast.

@mafusto: kom, lekker ciry trippen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Aug 2012 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Misschien ergens in september als mijn Studenten OV te gebruiken is . Van Enschede naar Brussel met de auto is een no go
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 00:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

It wasn't me...
Ben sowieso niet bekend bij winkels in Belgie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Gezer schreef:
Element: ik weet niet of hij hier nog zit, maar stuurde me net een bericht dat Wipeout en Everybody golf 10 euro zijn in MM brussel.
Hij heeft gelogen, of het was maar voor één dag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 19:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Dat is jammer dan, ging er zaterdag eens kijken, waren er nog goeie aanbiedingen qua ps3, vita en blurays?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 20:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Gezer schreef:
Dat is jammer dan, ging er zaterdag eens kijken, waren er nog goeie aanbiedingen qua ps3, vita en blurays?
Nee. Kan trouwens ook zijn dat hij Brussel Basiliek bedoelt, maar bij Brussel denk ik altijd aan die in de Nieuwstraat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Aug 2012 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik ook. Niks in de zomeraanbieding? Jammer. :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group