Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2  
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Dellion schreef:


Wat ook normaal is is dat dat binnen het topic blijft, daarom noem ik het namelijk in dat topic en maak ik er zelf (heel belangrijk) geen topic van.


Je hebt gelijk hoor, maar je kunt er dus niet op rekenen. Eenvoudige oplossing: post geen persoonlijke dingen. Dit is nu de derde keer dat ik het zeg. Het is niet relevant hoeveel je post, wát je post, daar gaat het om.


Vraag aan een mod of er een slotje op kan omdat je het niet prijs stelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 17:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Als je zoiets post in het bikkel topic roep je natuurlijk reacties (en in deze dus, draadjes) op. Zoiets zou imo dan beter bij het +- topic gepast wezen.

Daarnaast moeten meningen kunnen en blijven verschillen. Ik ontken niet dat Dellion's kijk op dingen ietwat.. afwijken, maar een alternatieve opinie is zeker niet verkeerd

Mag imo ook wel een slotje op. Voor de rest ben ik het met Wesli eens. Proffessionele hulp hoort aangeboden te worden, en hoe symphatiek het ook is dat je mee probeert te helpen, is er een wezenlijk verschil tussen jou en een psychiater.

Tenslotte hoop ik dat dit meisje van 17 uit haar depressie komt en ziet dat de wereld ook best kleurig kan zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Tja dat is waar.. Maar ik baseer mijn mening op feiten. En oplossingen zie ik niet als een telkens vaststaand iets, maar als iets dat anders kan zijn bij verschillende mensen of omstandigheden.
'zelf hulp bieden' wil tevens niet zeggen dat ik de proffesionele hulp afsla, maar enkel dat ik daar met haar zelf naar ga kijken i.p.v te melden: je hebt hulp nodig , kijk eens daar en daar, en haar vervolgens de rest zelf laat doen.
Hulp verschilt ook per persoon. Ook kun je niet (zeker via een forum) gelijk zeggen dat het om aandachtstrekkerij gaat, daarom was het al vanaf het begin een nutteloze discussie omdat de meeste mensen tegenwoordig vanuit gaan hoe zei zelf naar dingen kijken. En als je toevallig iets heb meegemaakt waarin het enkel aandachtstrekkerij is (9/10 keer tegenwoordig) is de keuze dus al snel gemaakt.

Met als gevolg iets dat verre van een discussie is.

Het bikkel topic is ook om dingen te vermelden, als ik vermeld dat ik om die reden niet kan slapen lijkt me dat niet vreemd. Er worden wel vaker uitgebreidere berichten gegeven daar dan enkel 'bikkel!'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group