Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 11:18    Onderwerp: Pubers met zelfmoordneigingen: Wat denk jij? Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik splits dit even af van het Bikkeltopic om het hier neer te zetten. De discussie tot dusverre:

Dellion schreef:

Net 2 uur gesprek met meisje die best veel problemen heeft. ik kreeg te horen dat ze al 3 keer heeft probeerd zelfmoord te plegen (1x echt heel close) dus hele tijd mee gepraat, en hopelijk geholpen. Lijkt het wel op iig


Redneckerz schreef:

Of aandacht, of moet hulp zoeken. Bovendien, wat is haar leeftijd?


Dellion schreef:

Nee dat zeker niet. ze heeft amper mensen waar ze dat bij zou kunnen doen. sterker nog. alleen ik weet het, en ik moest haar helemaal geruststellen dat ik te vertrouwen ben voordat ze het vertelde. Maar ze is 17.
En hulp gaat dus lastig, ivm dat het dan alleen maar slechter word omdat dan jeugdzorg, en het zou ook gevolgen hebben voor haar broertje waar ze heel erg op gesteld is etc. lang verhaal.

Maar voor nu (iig komende week) gaat het op deze manier vast goed. ik ga volgend weekend naar haar toe iig.


Redneckerz schreef:
Dellion schreef:

Nee dat zeker niet. ze heeft amper mensen waar ze dat bij zou kunnen doen. sterker nog. alleen ik weet het, en ik moest haar helemaal geruststellen dat ik te vertrouwen ben voordat ze het vertelde.

Leuk dat jij je nu worked up gaat voelen over haar situatie.. is ook niet helemaal de bedoeling.

Citaat:
En hulp gaat dus lastig, ivm dat het dan alleen maar slechter word omdat dan jeugdzorg, en het zou ook gevolgen hebben voor haar broertje waar ze heel erg op gesteld is etc. lang verhaal.

Jeugdzorg is imo troep, maar dat betekent niet dat er geen hulp voorhanden is. Als je dat gelijk gaat uitsluiten, dan vind ik dat ontzettend onnozel en ronduit naief. Suicidale gedachten zijn immers geen geintje en hoe mooi het ook is dat je haar probeert te helpen, je bent er niet op getraind. En zodra haar gedachten meer druk op haar gaan leggen, dan zal jij ook gewoon niet meer gehoord worden. Imo is er dus hulp nodig.

Citaat:
Maar voor nu (iig komende week) gaat het op deze manier vast goed..

Geen assumpties maken. Het kan zo weer omslaan. nogmaals, bekijk de situatie en laat iemand er naar kijken die er de nodig know-how voor heeft.


Dellion schreef:

Ten tweede volg ik je advies niet op, aangezien ik de situatie inreallife ken


Redneckerz schreef:
Dellion schreef:
Ten eerste wat is er grappig aan dat ik niet reageer?

Omdat ik een serieus antwoord heb gegeven en je net doet alsof het je geen reet boeit.
Citaat:
Ten tweede volg ik je advies niet op, aangezien ik de situatie inreallife ken

En ik heb er (helaas) de ervaring mee. Het zelf proberen op te lossen is redelijk onmogelijk als de persoon zelf echt vastbesloten is om de daad bij het woord te voegen. Daar dit een 17 jarig meisje is heb ik eerder de indruk dat ze zo is omdat ze is buitengesloten, gepest, overlijden van personen.. Allemaal hele nare en vreselijke dingen, maar op zon leeftijd weet je nog niet goed wat je met zulke depressieve gevoelens aanmoet. Gevolg is dat ze dan gehoor gaan geven aan die gevoelens en gaan lopen roepen dat ze zichzelf van kant willen maken. Uiteraard moet dit serieus genomen worden, maar door iemand die tot de ziel van zon persoon kan dringen om zo de ware aard te achterhalen van het probleem.

Door te denken dat je het zelf kan is imo naief. Sure, het zal vast werken. Maar naief is het nonetheless.

Ik zal wel even een nieuw draadje hiervoor aanmaken..


Bij deze dus. Wat vinden de andere Gamed members?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Dat hangt natuurlijk van de situatie af. De meeste verhalen wat ik hoor zoals gedumpt zijn of ik heb geen vrienden vind ik bullshit en pure aanstellerij. Maar ik ken nu wel een meisje (16jr) die jaren lang met een moeder met "losse handjes" woont en drugs gebruikt kan ik het wel begrijpen.

Hoewel als ze beginnen over zelfmoord (bullshit problemen of niet) vind ik het zeker altijd belangrijk dat er gelijk actie moet komen. Met namen van vrienden en familie is het belangrijkst. Soms geven mensen gelijk op en zoeken ze de gemakkelijke uitweg..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17887

Gezer schreef:


Waarschuwing, serieuze onderwerpen als deze hebben dit soort reacties niet nodig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 15:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hormonen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 16:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Allereerst, 'te doen alsof het je niks boeit' serieus? Het was in het bikkel topic.. Je verwacht dat ik elke nacht bikkel?
Ten tweede is het tevens niet naïef.. Ik heb immers nooit gezegd het zelf te willen oplossen.
Ten derde heb ik niet heel erg behoefte aan deze discussie, heeft niks met jou te maken of wat dan ook. Maar gewoon dat uit de simpelste opmerkingen een algehele gamed haat tegen personen komt zoals gezien in het drugs topic (oh wacht, het wat drinken gamed leden topic of iets in die trand)
ook vind ik het niet echt een interessant discussieonderwerp omdat het bij elke persoon zo erg verschilt (tenzei er een ziektepatroon is i.p.v andere zelfmoord reden)
vandaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Problematiek is situationeel, je moet mensen/kinderen dus uit een bepaalde situatie halen om te revalideren van dat soort gedachtes, een survival bijv kan goed helpen om nieuwe perspectieven te bieden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Gezer schreef:
Snip

Duidelijk heb jij dit nog nooit meegemaakt. Als je respectloos wil wezen, dan doe je dat maar ergens anders.

Dellion schreef:

Ten tweede is het tevens niet naïef.. Ik heb immers nooit gezegd het zelf te willen oplossen.

Nee, maar je wijst wel de optie ''hulp zoeken'' af. Dat vind ik naief.

Citaat:
Ten derde heb ik niet heel erg behoefte aan deze discussie, heeft niks met jou te maken of wat dan ook. Maar gewoon dat uit de simpelste opmerkingen een algehele gamed haat tegen personen komt zoals gezien in het drugs topic (oh wacht, het wat drinken gamed leden topic of iets in die trand)

Je bent tot dusverre de enige die dit als een ''haat'' ziet. Bovendien is dit oude koeien uit de sloot halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 04 Sep 2012 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Laat haar maar niet Gamed zien, met al deze dingen dan pleegt ze spontaan zelfmoord.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Ik ben zeker niet de enige, aangezien er toen ook mensen mijn ''kant'' kozen. Ook is het geen oude koeien uit de sloot halen omdat het connectie heeft met wat hier gebeurd: Reacties naar mij toe, en als ik vervolgens mijn mening laat weten word dit de grond in geboord. Dit is nog niet gebeurd hier, dus zoals ik zeg vat het niet persoonlijk op. Maar daarom laat ik het niet zo ver komen en ga ik hier dus niet verder meer op in.

Ik wijs ook niet de optie hulp zoeken af alleen het hulp zoeken in je eentje . Dat is logisch als het meisje vraagt het tegen niemand anders te zeggen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 17:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Dellion schreef:
Ik ben zeker niet de enige, aangezien er toen ook mensen mijn ''kant'' kozen. Ook is het geen oude koeien uit de sloot halen omdat het connectie heeft met wat hier gebeurd: Reacties naar mij toe, en als ik vervolgens mijn mening laat weten word dit de grond in geboord.

Het is wel oude koeien uit de sloot halen omdat het niks met dit topic te maken heeft.

Citaat:
Dit is nog niet gebeurd hier, dus zoals ik zeg vat het niet persoonlijk op. Maar daarom laat ik het niet zo ver komen en ga ik hier dus niet verder meer op in.

Het doel van een forum is discussie voeren (onder anderen)

Citaat:
Ik wijs ook niet de optie hulp zoeken af alleen het hulp zoeken in je eentje . Dat is logisch als het meisje vraagt het tegen niemand anders te zeggen.

Als dat meisje het alleen aan jou wilt vertellen, wat schieten jullie 2 er dan mee op? Ja, je maakt het bespreekbaar, maar ik vind het onfatsoenlijk om aan te nemen dat zon situatie tot de gewenste oplossing leidt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 18:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Hoe heeft het niet hiermee te maken? Tuurlijk is het doel van een forum een discussie te voeren, maar dat gaat wat lastig als er maar 1 kant is die discussie wil voeren. Als je een algemene discussie wil kun je het dus beter algemeen houden. Als je graag met mij hierover discussieert kun je de discussie beter houden wanneer ik hier ook zin/tijd en behoefte aan heb. Want zoals gezegd heb ik dat op dit moment niet.

Citaat:
maar ik vind het onfatsoenlijk om aan te nemen dat zon situatie tot de gewenste oplossing leidt.


En dat is dus jouw mening, prima. Maar bij bijna iedereen (lees:niet iedereen) is het een hele opluchting als je erover kan praten met iemand en vorvolgens samen met die persoon tot een oplossing te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 19:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zeg kinders, houd de discussie eens bij het onderwerp en niet over jullie zelf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Sep 2012 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Redneckerz schreef:
Gezer schreef:
Snip

Duidelijk heb jij dit nog nooit meegemaakt. Als je respectloos wil wezen, dan doe je dat maar ergens anders.


Ik ben niet respectloos, ik ga geen wall of text lezen om mee te discuteren.

Tja op je vraag van wat ik vind van zulke tieners: ik vind het triest
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 15:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Zulke mensen hebben direct professionele hulp nodig.
Stel je denkt van "Hij/zij stelt zich aan" en een paar weken later word diegene dood aangetroffen in zijn/haar huis.. zelfmoord.
Dan wil je jezelf ook wel voor je kop slaan, want je had diegene kunnen helpen.
Vaak hebben ze alleen maar een duwtje in de juiste richting nodig en dan komt het vaak wel goed.
En als het aanstellen is dan houd dat na een paar gesprekken met een hulpverlener wel op.
Ik heb dat zelf al een paar keer gezien , mensen die een serieuse relatie willen maar keer op keer genaaid worden door playertjes en schijnheilige bitches die het gewoon geen ene fuck kan schelen.
Dan kan je het vertrouwen in de mensheid wel eens verliezen.
Die bitches/playertjes zijn op hun 35ste door heel hun omgeving uitgekotst en dan zitten ze eenzaam in hun flatje of ze worden zwaar ge/misbruikt door hun eigen relatie.
Je moet er niet te makkelijk over denken als je er zelf er niks bij kan voorstellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 06 Sep 2012 22:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik krijg er zelfmoordneigingen van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 09:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Citaat:
Bij deze dus. Wat vinden de andere Gamed members?

Als je 3 keer een poging doet ben je gewoon op zoek naar aandacht. Mensen die echt dood willen hebben namelijk aan 1 poging genoeg.

Moet je je voorstellen wat een totale mislukkeling je bent als je het niet eens voor elkaar krijgt jezelf dood te maken terwijl je het wilt.

Wat overigens niet wil zeggen dat ze geen problemen heeft, maar dood wil ze kennelijk niet. Ze wil aandacht of misschien is het voor haar een manier van hulp vragen (wat natuurlijk ook aandacht is).

In ieder geval niet zelf psychiatertje gaan spelen maar haar gewoon doorverwijzen naar iemand die er voor heeft gestudeerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 15:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Weslii schreef:
Citaat:
Bij deze dus. Wat vinden de andere Gamed members?

Als je 3 keer een poging doet ben je gewoon op zoek naar aandacht. Mensen die echt dood willen hebben namelijk aan 1 poging genoeg.

Moet je je voorstellen wat een totale mislukkeling je bent als je het niet eens voor elkaar krijgt jezelf dood te maken terwijl je het wilt.

Wat overigens niet wil zeggen dat ze geen problemen heeft, maar dood wil ze kennelijk niet. Ze wil aandacht of misschien is het voor haar een manier van hulp vragen (wat natuurlijk ook aandacht is).

In ieder geval niet zelf psychiatertje gaan spelen maar haar gewoon doorverwijzen naar iemand die er voor heeft gestudeerd.

Dat is wat ik ook al een tijdje propageer. Dat is gewoon het meest logische om te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Redneckerz schreef:
Weslii schreef:
Citaat:
Bij deze dus. Wat vinden de andere Gamed members?

Als je 3 keer een poging doet ben je gewoon op zoek naar aandacht. Mensen die echt dood willen hebben namelijk aan 1 poging genoeg.

Moet je je voorstellen wat een totale mislukkeling je bent als je het niet eens voor elkaar krijgt jezelf dood te maken terwijl je het wilt.

Wat overigens niet wil zeggen dat ze geen problemen heeft, maar dood wil ze kennelijk niet. Ze wil aandacht of misschien is het voor haar een manier van hulp vragen (wat natuurlijk ook aandacht is).

In ieder geval niet zelf psychiatertje gaan spelen maar haar gewoon doorverwijzen naar iemand die er voor heeft gestudeerd.

Dat is wat ik ook al een tijdje propageer. Dat is gewoon het meest logische om te doen.


No shit sherlock

Also: ze heeft het aan niemand anders verteld, en ik moest een aantal dagen veel moeite doen om haar te overtuigen dat ik te vertrouwen was.. Toen pas had ze het gezegd, sorry hoor maar dit is onmogelijk aandachtzoekerij

Maar zoals ik zeg, richt deze discussie niet op mij of mijn verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 15:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Dellion schreef:
Redneckerz schreef:
Weslii schreef:
Citaat:
Bij deze dus. Wat vinden de andere Gamed members?

Als je 3 keer een poging doet ben je gewoon op zoek naar aandacht. Mensen die echt dood willen hebben namelijk aan 1 poging genoeg.

Moet je je voorstellen wat een totale mislukkeling je bent als je het niet eens voor elkaar krijgt jezelf dood te maken terwijl je het wilt.

Wat overigens niet wil zeggen dat ze geen problemen heeft, maar dood wil ze kennelijk niet. Ze wil aandacht of misschien is het voor haar een manier van hulp vragen (wat natuurlijk ook aandacht is).

In ieder geval niet zelf psychiatertje gaan spelen maar haar gewoon doorverwijzen naar iemand die er voor heeft gestudeerd.

Dat is wat ik ook al een tijdje propageer. Dat is gewoon het meest logische om te doen.


No shit sherlock

Also: ze heeft het aan niemand anders verteld, en ik moest een aantal dagen veel moeite doen om haar te overtuigen dat ik te vertrouwen was.. Toen pas had ze het gezegd, sorry hoor maar dit is onmogelijk aandachtzoekerij

Maar zoals ik zeg, richt deze discussie niet op mij of mijn verhaal.


Dat is het schoolvoorbeeld van aandachtzoekerij.

3 pogingen doen en die alle 3 overleven heeft haar kennelijk niet de aandacht opgeleverd waar ze op hoopte. Daarom vertelt ze het aan jou, nadat jij eerst een aantal dagen moeite moet doen om haar te overtuigen dat je te vertrouwen bent. Wat je niet snapt is dat die "aantal dagen" jij haar de aandacht hebt gegeven die ze wilde en ze verwacht nu dat je haar nog meer aandacht geeft omdat ze zo zielig is.


Mensen die dood willen hebben aan 1 poging genoeg. Mensen die na 3 pogingen nog steeds leven willen niet dood. Zo simpel is het.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Je zal de situatie wel beter kennen dan ikzelf, sorry dat ik dat niet in zag. :')

Dit bedoel ik nou, ik heb nooit gevraagd om dit topic. Beetje hinderlijk dit dus.. Maargoed.
Dus redneckerz voor in het vervolg, of het algemeen houden. Of checken of ik ook in ben voor een discussie over het onderwerp zodat je het op mij/mijn verhaal kan betrekken. Anders heeft het niet alleen weinig zin maar is het ook nog eens enorm hinderlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Dellion schreef:
Je zal de situatie wel beter kennen dan ikzelf, sorry dat ik dat niet in zag. :')
Geeft niet. Ik vergeef het je.

Dellion schreef:
Dit bedoel ik nou, ik heb nooit gevraagd om dit topic. Beetje hinderlijk dit dus.. Maargoed.

Kan ik me voorstellen maar gooi dan ook niet van alles uit je prive leven online. Dan gebeuren dit soort dingen niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Weslii schreef:
Dellion schreef:
Je zal de situatie wel beter kennen dan ikzelf, sorry dat ik dat niet in zag. :')


Dellion schreef:
Dit bedoel ik nou, ik heb nooit gevraagd om dit topic. Beetje hinderlijk dit dus.. Maargoed.

Kan ik me voorstellen maar gooi dan ook niet van alles uit je prive leven online. Dan gebeuren dit soort dingen niet.


Waar slaat dat op? .. Ik moet toch gewoon iets kunnen zeggen zonder dat men (uiteraard met goede bedoeling) een topic start. Anders ga ik bij deze ook posts van jou opzoeken en daaruit random topics starten, dat is hetzelfde idee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Dellion schreef:
Weslii schreef:
Dellion schreef:
Je zal de situatie wel beter kennen dan ikzelf, sorry dat ik dat niet in zag. :')


Dellion schreef:
Dit bedoel ik nou, ik heb nooit gevraagd om dit topic. Beetje hinderlijk dit dus.. Maargoed.

Kan ik me voorstellen maar gooi dan ook niet van alles uit je prive leven online. Dan gebeuren dit soort dingen niet.


Waar slaat dat op? .. Ik moet toch gewoon iets kunnen zeggen zonder dat men (uiteraard met goede bedoeling) een topic start. Anders ga ik bij deze ook posts van jou opzoeken en daaruit random topics starten, dat is hetzelfde idee.
Voel je vrij om posts van mij op te zoeken en daaruit random topics te starten. Er is niets wat ik op gamed post waar jij geen topic over mag beginnen.

Als je niet wilt dat iemand een topic begint over een persoonlijk verhaal van jou, plaats dat verhaal dan niet op een forum, dan kan er geen topic over gestart worden. Ingewikkelder is het echt niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 10 Sep 2012 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Weslii schreef:
Dellion schreef:
Weslii schreef:
Dellion schreef:
Je zal de situatie wel beter kennen dan ikzelf, sorry dat ik dat niet in zag. :')


Dellion schreef:
Dit bedoel ik nou, ik heb nooit gevraagd om dit topic. Beetje hinderlijk dit dus.. Maargoed.

Kan ik me voorstellen maar gooi dan ook niet van alles uit je prive leven online. Dan gebeuren dit soort dingen niet.


Waar slaat dat op? .. Ik moet toch gewoon iets kunnen zeggen zonder dat men (uiteraard met goede bedoeling) een topic start. Anders ga ik bij deze ook posts van jou opzoeken en daaruit random topics starten, dat is hetzelfde idee.
Voel je vrij om posts van mij op te zoeken en daaruit random topics te starten. Er is niets wat ik op gamed post waar jij geen topic over mag beginnen.

Als je niet wilt dat iemand een topic begint over een persoonlijk verhaal van jou, plaats dat verhaal dan niet op een forum, dan kan er geen topic over gestart worden. Ingewikkelder is het echt niet.


Met 92 posts is het zoeken naar posts van jou überhaupt al zoeken naar een naald in een hooiberg. Niet gek dus.
Voor de mensen die hier wél actief zijn is het niet meer dan normaal dat er persoonlijke informatie op de website komt te staan. Wat ook normaal is is dat dat binnen het topic blijft, daarom noem ik het namelijk in dat topic en maak ik er zelf (heel belangrijk) geen topic van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group