Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 01:17    Onderwerp: Wat drinkt de Gamed crew tijdens het uitgaan of thuis? Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Simpele vraag, maar tegelijkertijd ook om te zien wat de menschen drinken tijdens het uitgaan en thuis.

Tijdens het uitgaan: Heineken, Jack Daniels Wodka, Tequila, en Pisang Ambon (Bananen drank)

Thuis: Schulten Brau of Holger bier, en Desperados tequila flavoured bier, afgewisseld met een La Chouffe blond bier, welke zeer lekker is op zijn tijd.

Dus, wat drinken jullie? En eventueel, wat zijn aanraders?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Bier, wodka´s ouzo, wiskey (geen red label), meer bier, random mix shit. etc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 02:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Thuis drink ik nooit (drink dus ook nooit alleen) tenzij er vrienden zijn. Drink alleen mee voor de gezelligheid. Wat ik drink hangt totaal van de mood af.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 02:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

water/sinasappelsap. ik zie het nut niet in van alcohol + dat het een van de schadelijkste dingen is die er is volgens de officiele lijst. en ik wil net even wat gezonder gaan leven. zodoende
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jonezy BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 02:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Alles. Hoe schadelijker hoe lekkerder hoe beter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 03:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Lawliet schreef:
Thuis drink ik nooit (drink dus ook nooit alleen)


Jup, anders ben je wel een loner zeg xD

Tenzij het wijn bij het eten is (ik houd niet tho)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 03:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

the_dan schreef:
Lawliet schreef:
Thuis drink ik nooit (drink dus ook nooit alleen)


Jup, anders ben je wel een loner zeg xD

Tenzij het wijn bij het eten is (ik houd niet tho)


Nou als ik drink, wat dus bijna nooit is. doe ik dat meestal wel thuis hoor. Bij vrienden smoke (wiet/hasj) ik wel ipv drank (wedden dat er nu gehaat op smoken gaat komen hier, terwijl ik het meestal maar om de 3 weken doe, en het niet zo schadelijk is als alcohol )
Gewoon roken doe ik niet.

Dus ik denk dat het bij iedereen anders is ipv dat het altijd loner is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 09:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Thuis: Vanalles telkens weer andere fles, moet alles uitproberen.
Tijdens het stappen: Wit bier en wijn, die mixjes zijn me veelte duur, 7 Euro voor een glas Bacardi Cola? Nee dat doe ik niet meer. Zeker nu dat ik edn financiele achteruit gang heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

thee, en als ik niet thuis ben water.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
thee, en als ik niet thuis ben water.


That's cheap.

Ik zelf, meer dat prut met vruchten smaak, water.
Ik drink zelf ook geen alcohol, ten zij een vriend van me het gratis aan biedt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 11:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Well, daar komt mijn waslijst haha
Thuis drink ik meestal bier, we hebben vooral Grolsch en Hertog Jan. Dat is dan ook het lekkerste bier naar mijn idee.
Wijn bij het eten, dan hangt het net van de maaltijd af of het wit/rood/rosé is. Zoete witte wijn doe ik niet aan, ben geen 15 jarige slet.

Als ik uitga komt het meestal neer op bier aangezien de wijn over het algemeen niet te drinken is.
Tequila doe ik ook nog en ofcourse corona.
Ik drink gerust Baileys, Vodka, Sambuca en Whiskey maar dat is meestal als we bij iemand thuis dat doen. Met uitgaan is het meestal aangelengd met water en niet te drinken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Water als ik thuis ben, water als ik wegga.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dellion schreef:


Nou als ik drink, wat dus bijna nooit is. doe ik dat meestal wel thuis hoor. Bij vrienden smoke (wiet/hasj) ik wel ipv drank (wedden dat er nu gehaat op smoken gaat komen hier, terwijl ik het meestal maar om de 3 weken doe, en het niet zo schadelijk is als alcohol )
Gewoon roken doe ik niet.



Ja, dit komt wel een beetje apart over, je bent toch niet serieus overtuigd dat rook inhaleren via je longen niet schadelijk is? Volgens mij geldt nog steeds voor alles dat het weinig kwaad kan als je het met mate gebruikt. Dat geldt dus zeker ook voor alcohol, kennelijk is (rode) wijn zelfs goed voor je in kleine hoeveelheden.

------

Thuis drink ik bier, van mix drankjes ben ik niet zo thuis. Heb er enkele slechte ervaringen mee. Van bier drink ik wel echter allerlei combinaties. Mexicaans bier gaat er goed in, blond bier wat minder.

Voor uitgaan telt gaat hetzelfde op, echter word ik nog wel eens overgehaald om slechte rommel te drinken zoals Goldstrike, Jagermeister en dergelijken. Afgelopen week wel bij een cocktailbar veel dingen geprobeerd. Sex on the beach en Cuba Libre beviel wel goed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190





Turkse leeuwenmelk


lol @ serieuze robert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 12:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Gezer schreef:



lol @ serieuze robert


Ik ben altijd serieus, zeker als ik op gamed SOG aan het vertonen ben...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Thuis: frisdrank/water
Tijdens het uitgaan: pils bier(Stella, Jupiler etc.) maar geen Maes of Nederlandse rommel en dan ook sporadisch sterkere bieren of een triptrap/Duvel ofzo

Sterke drank mag ik wegens mijn leeftijd eigenlijk nog niet drinken en dat doe ik meestal ook niet. Soms is wodka of jenever.

En roken doe ik nu spijtig genoeg sinds een tijdje maar het is wel iets waar absoluut van af wil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Leuke cocktails

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

the_dan schreef:

Tenzij het wijn bij het eten is (ik houd niet tho)

Vind ik zelf ook niet te drinken. Champagne kan nog net maar dat is dan toch alleen op aangelegenheden.

Moet er wel bij vermelden dat bier wel eens wordt afgewisseld met een flesje La Chouffe (gisteren nog gedronken), Desperados (Wat nauwelijks op bier lijkt) en Rossia Red (wat gewoon mixdrank spul is).

Ook hebben we wel eens Royal Club Shandy, maar dat is eigenlijk geen alcohol.

Maar overgroot gedeelte van de tijd is het gewoon bier thuis hoor. Vind wat dat betreft vrijwel alles prima, al is Amstel mijn favoriet. Die mening wordt echter nauwelijks met mij gedeeld als ik het vertel, de meeste prefereren toch Heineken (wat ook prima is). Mixdrankjes is eigenlijk alleen maar als we nog zin hebben om de kroeg in te duiken. Dat is ook de reden dat ik het ook niet vaak drink

Dellion schreef:

Nou als ik drink, wat dus bijna nooit is. doe ik dat meestal wel thuis hoor. Bij vrienden smoke (wiet/hasj) ik wel ipv drank (wedden dat er nu gehaat op smoken gaat komen hier, terwijl ik het meestal maar om de 3 weken doe, en het niet zo schadelijk is als alcohol )
Gewoon roken doe ik niet.

Nee hoor, geen gehaat. Wel verrassend. Je stelt dat je niet drinkt omdat het niet goed voor je is (Het is al eerder aangehaald, maar alcohol in lichte mate is zelfs goed voor je) maar je gebruikt wel wiet/hasj, wat nergens goed voor is.

Zelf nooit de lol van drugs gezien. 1 keer geprobeerd, en waarschijnlijk nog verkeerd ook, en vond er niks aan. Zelfde met roken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 15:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

the_dan schreef:



Dellion schreef:


Nee hoor, geen gehaat. Wel verrassend. Je stelt dat je niet drinkt omdat het niet goed voor je is (Het is al eerder aangehaald, maar alcohol in lichte mate is zelfs goed voor je) maar je gebruikt wel wiet/hasj, wat nergens goed voor is.

Zelf nooit de lol van drugs gezien. 1 keer geprobeerd, en waarschijnlijk nog verkeerd ook, en vond er niks aan. Zelfde met roken.


Alcohol is schadelijker dan de meeste drugs, dat is een feit (die maar weinig mensen weten omdat alcohol een legale, veel gebruikte, drug is)
http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/41900/zie-hier-alcohol-is-veel-schadelijker-dan-heroine.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf

Tevens is wiet/hasj wel op bepaalde punten goed voor, het word immers niet voor niets in veel culturen gebruikt als geneesmiddel tegen kanker. en een heel aantal andere ziektes.. In nederland is dit nog niet zo ver, en zal het nooit zo ver komen. Aan chemo's woord immers het meeste verdiend. Het is hier wel al af en toe zo dat het word medicinaal word gebruikt als soort..stressverlichtend middel. Geen idee hoe je dat precies moet noemen, bij dat soort mensen.

Maar waarom ik dat prefereer is omdat ik het nut niet inzie van alcohol, jezelf verdoven.. waarom zou je dat willen?
Maar ik denk denk dat het een kwestie is van mening verschillen / dat iedereen wat anders goed vind. Zolang je je informeert over drugs (want dat is alcohol ook) is het prima, en dan kan je de juiste beslissingen maken. Want ook al is het slecht, af en toe moet kunnen. zolang het niet te vaak is dat het schadelijk word
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

^Zegt de persoon die nog niet zo lang geleden bij elk biertje een vermelding in het +/- topic zette.

Anyway:

Thuis/bij vrienden: Grolsch bier, Lustige figling cola, Vodka, Wodka, (eigengemaakte) Apfelkorn en Jägermeister.

Uitgaan: Bier van het huis (meestal Grolsch of Heiniken).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 16:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Dellion schreef:
the_dan schreef:



Dellion schreef:


Nee hoor, geen gehaat. Wel verrassend. Je stelt dat je niet drinkt omdat het niet goed voor je is (Het is al eerder aangehaald, maar alcohol in lichte mate is zelfs goed voor je) maar je gebruikt wel wiet/hasj, wat nergens goed voor is.

Zelf nooit de lol van drugs gezien. 1 keer geprobeerd, en waarschijnlijk nog verkeerd ook, en vond er niks aan. Zelfde met roken.


Alcohol is schadelijker dan de meeste drugs, dat is een feit (die maar weinig mensen weten omdat alcohol een legale, veel gebruikte, drug is)
http://www.welingelichtekringen.nl/gezond/41900/zie-hier-alcohol-is-veel-schadelijker-dan-heroine.html
http://www.rivm.nl/bibliotheek/rapporten/340001001.pdf

Tevens is wiet/hasj wel op bepaalde punten goed voor, het word immers niet voor niets in veel culturen gebruikt als geneesmiddel tegen ******. en een heel aantal andere ziektes.. In nederland is dit nog niet zo ver, en zal het nooit zo ver komen. Aan chemo's woord immers het meeste verdiend. Het is hier wel al af en toe zo dat het word medicinaal word gebruikt als soort..stressverlichtend middel. Geen idee hoe je dat precies moet noemen, bij dat soort mensen.

Maar waarom ik dat prefereer is omdat ik het nut niet inzie van alcohol, jezelf verdoven.. waarom zou je dat willen?
Maar ik denk denk dat het een kwestie is van mening verschillen / dat iedereen wat anders goed vind. Zolang je je informeert over drugs (want dat is alcohol ook) is het prima, en dan kan je de juiste beslissingen maken. Want ook al is het slecht, af en toe moet kunnen. zolang het niet te vaak is dat het schadelijk word


Heb je het grafiekje doorgekeken? Ik vind het niet erg overtuigend, kijk die punten die worden aangehaald (sowieso, hoe is dit ooit gemeten?):

- Loss of relationships
- Economic cost
- Crime
- Injury
- Enviromental damage

Dit zijn slechts enkele punten van de lijst maar geen van allen is schadelijk voor je lichaam (muv van Injury maar dat is ook een bij-effect).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 16:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Het RIVM (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu) stelde de volgende lijst samen:

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/46517-alcohol-gevaarlijker-dan-xtc.html

Alcohol dus op de 3rde plek. Ik snap waarom je denkt dat het niet schadelijk is, of minder schadelijk dan andere drugs. dat komt door de beeldvorming die word gecreëerd door media en dergelijke. En dan nog het feit dat alcohol legaal en sociaal geaccepteerd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Die hele discussie over schadelijkheid voor de gezondheid vind ik altijd een beetje lame. Als ik alcohol drink weet ik ook dat dat niet gezond is, maar een hamburger eten of koffie drinken is net zo goed ongezond. Het is de vraag of je de hele tijd met je gezondheid bezig wil zijn, of gewoon de ongezonde shit een beetje met mate gebruikt.

Dellion schreef:

Tevens is wiet/hasj wel op bepaalde punten goed voor, het word immers niet voor niets in veel culturen gebruikt als geneesmiddel tegen ******. en een heel aantal andere ziektes.. In nederland is dit nog niet zo ver, en zal het nooit zo ver komen. Aan chemo's woord immers het meeste verdiend.


Eh wat? Je tumor gaat echt niet weg door te blowen ofzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joris schreef:
Die hele discussie over schadelijkheid voor de gezondheid vind ik altijd een beetje lame. Als ik alcohol drink weet ik ook dat dat niet gezond is, maar een hamburger eten of koffie drinken is net zo goed ongezond. Het is de vraag of je de hele tijd met je gezondheid bezig wil zijn, of gewoon de ongezonde shit een beetje met mate gebruikt.

Dellion schreef:

Tevens is wiet/hasj wel op bepaalde punten goed voor, het word immers niet voor niets in veel culturen gebruikt als geneesmiddel tegen ******. en een heel aantal andere ziektes.. In nederland is dit nog niet zo ver, en zal het nooit zo ver komen. Aan chemo's woord immers het meeste verdiend.


Eh wat? Je tumor gaat echt niet weg door te blowen ofzo.


Net als dat alcohol je niet geneest van alles. Dat is ook niet iets dat word beweert, maar net als met alcohol dat kleine hoeveelheden (in sommige gevallen) positief kan werken.

Maar verder kan alles positief, en negatief werken. Het ligt maar aan wat voor invloed het op je heeft want dat is bij iedereen anders. Lsd kan ook op medicinale manier gebruikt worden. Net als dat xtc een positieve invloed kan hebben.

Kortom, te ingewikkeld en saai allemaal. Zoek lekker zelf uit wat voor jou de waarheid is, als het maar ergens op gebaseerd is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Aug 2012 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Wiet wordt gebruik bij kan ker omdat het de misselijkheid van de chemotherapie tegengaat. Het dient als pijnbestrijding.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group