Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    

GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    

Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 00:08    Onderwerp: PS3 nu nog meer slim! Reageren met citaat

Pics:

Source diversoe fora.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 00:11    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik vind hem er niet mooi uit zien maar compact zal die wel zijn, even groot als de Ps2 Slim?
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 00:13    Onderwerp: Reageren met citaat

Jeff Rigby had gelijk, damn.

Nja, bekendmaking op Gamescon en release rond september aan €199?

16GB tot 500GB model dayyum

Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat

Gamesom aankondiging lijkt logisch net voor Nintendo met de Wii U aankomt.

Als de geruchten kloppen komt sony dan ook met een 16 GB versie van wrs tussen de €130,00- €150,00.
Terug naar boven
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 00:44    Onderwerp: Reageren met citaat

Goedkoper dan de 3DS lol, mischien maar mijn Slim vervangen, loopt telkens vast tijdens BF3, weet niet of het aan die game ligt.

high res fotoshop van de voorkant

http://i.imgur.com/IGt9j.jpg
Terug naar boven
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur

Misschien maar voor dit model eens gaan. ik twijfel om er 1 te halen, misschien dat dit mij over de streep trekt. onder de 200 euro en ik ga hem wss dan wel halen
Terug naar boven
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 01:47    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik zou wel de eerste generatie even afwachten... de eerste PS3 slim had ook wat voeding kwaaltjes
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 02:33    Onderwerp: Reageren met citaat

Gezer schreef:
Goedkoper dan de 3DS lol, mischien maar mijn Slim vervangen, loopt telkens vast tijdens BF3, weet niet of het aan die game ligt.

high res fotoshop van de voorkant

http://i.imgur.com/IGt9j.jpg

De consoles zijn gewoon niet sterk genoeg voor BF3

(Er zijn meer mensen met de zelfde problemen, ook met de oude ps3's)
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 08:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Was wel te verwachten. Afhankelijk van de prijs ga ik een 160 of 500 GB versie halen. (en dan eventueel een andere HDD in die 160 GB) Ik heb wat meer ruimte nodig en ik wil mijn launch-PS3 toch in mint condition houden.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat

@Gezer Je moet nu toch weten dat Jeff altijd gelijk heeft, alleen duurt het soms iets lnnger dat het verschijnt

Deze eneratie duurt echt te lang als er nu alweer een tweede slimmodel aangekondigd gaat worden. Alleen snap ik het nut van de 16Gig PS3 niet in. Ik dacht juist dat Sony PS3's wou verkopen dooor het vernieuwde plus, maar de meeste plus retail games gaan niet op die harde schijf passen...
Terug naar boven
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:
@Gezer Je moet nu toch weten dat Jeff altijd gelijk heeft, alleen duurt het soms iets lnnger dat het verschijnt

Deze eneratie duurt echt te lang als er nu alweer een tweede slimmodel aangekondigd gaat worden. Alleen snap ik het nut van de 16Gig PS3 niet in. Ik dacht juist dat Sony PS3's wou verkopen dooor het vernieuwde plus, maar de meeste plus retail games gaan niet op die harde schijf passen...
Terug naar boven
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 18:01    Onderwerp: Reageren met citaat

Mafusto schreef:

Zie het als de 4GB-versie van de Xbox 360. De 16GB-versie is natuurlijk bedoeld voor mensen die niet online gaan, en slechts af en toe een spelletje spelen.

Echter voel ik me nu wel afgezet door Sony, die mij slechts een 160GB Slim wilde geven voor mijn kapotte 60GB-console...
Terug naar boven
konnichiwa BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat

Die 16 GB is dus voor mensen die totaal er niets van kennen. Ze zien het gewoon als een goedkope PS3.
Terug naar boven
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur

Ik zie het als een model waarbij ik het niet erg zou vinden om de HDD eruit te halen en weg te gooien.
Terug naar boven
Mafusto BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat

Mensen die er dus weinig of niks van af weten gaan wel een 16gb kopen en verwachten er de Plus instant game collectie mee af te kunnen spelen. Ik snap waarom Sony een goedkope versie in de markt wil gooien alleen snap ik niet waarom je dan geen 40/50 gb harde schijf erin gooit en er een maand gratis plus bij geeft. Dit zal niet veel duurde zijn maar geeft wel hetzelfde effect. En is makkelijker te adventeren.
Terug naar boven
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Jul 2012 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat

Of voor mensen wiens oude ps3 net dood ging en de HDD willen vervangen (of zou dat niet met de slim S kunnen)
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: