Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 04:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

The Last of Us was echt geweldig, wat een top game! Verder was het goed gepresenteerd echter wel jammer, net zoals bij Microsoft, dat Beyond al van tevoren bekend was. Verder had ik wel meer Vita games verwacht.

Sony gaf me niet dat slechte gevoel wat ik bij Microsoft wel had, met Usher en Justin Bieber en zo.. je kan wel het verschil zien dat Microsoft zich op de casual gamer heeft gericht en Sony hier meer voor de echte gamer ging, maar ach who cares.. uiteindelijk speel ik straks The Last of Us en dan ben ik dat al helemaal vergeten en ik denk dat mensen die Halo 4 straks spelen dat ook hebben.

Morgen Nintendo, die uiteraard wel met veel verrassingen zullen komen, ja we weten over Pikmin 3 echter is hier 0% van bekend, de nieuwe Mario weten we ook maar 3 seconden van en voor de rest weten we ook nog maar vrij weinig over wat de Wii U in staat is, ik zou het Nintendo Netwerk deze week nogmaals onder de oog willen hebben..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 04:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Idd Joni, vreemd ik had tenminste op 1 van die aankondigingen gehoopt. Jammer.

Maar toch, beste conference tot nu toe. Al de games die ik wil. Een 9.5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 04:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Oh en natuurlijk de sexy Ellen Page! <3<3<3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 04:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Tot nu toe:

MS 2/10
EA 4/10
Ubisoft 8/10
Sony 9.5/10


Sony was all about teh gaemz.

++Beyond
++The Last of US
+GOW
+AC Liberation
+PSABR
+CoD Declassified
+Wonderbook
+LBP Karting
+Soundshapes

Ubisoft had een grote verassing met Watch Dogs maar meer ook niet.

MS was gewoonweg slecht, niemand zit op EA Sports crap te wachten op je conference.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 04:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Valt me trouwens op hoeveel games veel lijken op Uncharted.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 06:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Indd Nino

Ziet er naar uit dat ik niet super veel hebt gemist, al ziet Zombi U er wel prachtig uit. Misschien gameplay trailer vanavond at Nintendo?

COD Vita was natuurlijk ook geen nieuws, maar alleen de titel onthullen en geen gameplay is wel zielig.. misschien meer nieuws hierover vanaf de beurs zelf...

Killzone Vita wss dus niet op E3 evenals Bioshock. jammer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 07:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Sony was aardig, maar ik mis een echten AAA nieuwe aankondiging. Dat krijg je als je al je titels maanden van tevoren aangekondigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 08:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lol volgens mij was dit de lameste E3 ooit, of het is waar en games boeien me geen kut meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

hahahahahahaa zie ik nou dat de Sony persco even lame was als de anderen? xD Wonderbook hahah wtf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24891

Geen HD collecties, geen nieuwe Plus features, geen Vita aankondigingen, geen cloud gaming, geen Agent of andere nieuwe third-party games. Zoveel dingen die ontbraken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 11:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Paintskillz schreef:
Lol volgens mij was dit de lameste E3 ooit, of het is waar en games boeien me geen kut meer.


E3's zijn al jaren lame alleen blijven mensen keer op keer gehyped worden. Waar is de tijd dat mensen keer en keer gehyped werden omdat ze dachten dat men de remake van FFVII zou zien ^^'.

Hideo Kojima was goed verstopt trouwens .

Btw Vita lijkt dood er werd zo weinig over gezegd... Assasins creed zag er goed uit tot dat je de PS3 versie zag en afvroeg waarom je Vita versie zou verkiezen boven de PS3 versie.

Ach ja nu allemaal Tokyo Game show gaan hypen =p.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 11:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Citaat:
Btw Vita lijkt dood er werd zo weinig over gezegd... Assasins creed zag er goed uit tot dat je de PS3 versie zag en afvroeg waarom je Vita versie zou verkiezen boven de PS3 versie.


Het is niet een kwestie van kiezen, het zijn 2 verschillende games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Gonintendo streamed de Nintendo conferentie vanavond ook.

Lawliet schreef:
Sony was aardig, maar ik mis een echten AAA nieuwe aankondiging. Dat krijg je als je al je titels maanden van tevoren aangekondigd.


Beyond wisten we nog niets vanaf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Zal het simpel uitleggen => De vita game werd getoond mensen vonden het er goed uitzien..... De PS3 werd getoond en de mensen vergaten de vita game. Moest je vragen welke game men zou kopen moest men kiezen dan wint de PS3 game het met gemak.

Bij Nintendo krijg je dan vaak discussies waar een deel de Mario/Zelda console game verkiest en een ander deel de Handheld game.

Maar goed al blij dat het geen port is

@Ninodude: Er was zelf al een thread van op Gamed:

http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=10029
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ja dat klopt, echter niet maanden van te voren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

De PS3 kreeg alle aandacht op de E3, terwijl ik eigenlijk ook een beetje Vita love had verwahct. Maar in plaats daarvan krijgen we een 20 minuten durende Wonderbook presentatie. Daar is echt veel te veel tijd in gestoken... Als Sony de games niet tweede maanden eerder hadden aangekondigd, was de persconfo een hele goeie geweest (minus Wonderbook en Vita afstoting)

Verder moet je nu ook niet ineens doen alsof de Vita dood zou zijn aangezien er de afgelopen weken al genoeg is aangekondigd dat dit jaar nog moet verschijnen. I WANT TO BELIEVE!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Kleine zes uurtjes mensen!



Wat? Plaatje is te groot? ....

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Mafusto schreef:
De PS3 kreeg alle aandacht op de E3, terwijl ik eigenlijk ook een beetje Vita love had verwahct. Maar in plaats daarvan krijgen we een 20 minuten durende Wonderbook presentatie. Daar is echt veel te veel tijd in gestoken... Als Sony de games niet tweede maanden eerder hadden aangekondigd, was de persconfo een hele goeie geweest (minus Wonderbook en Vita afstoting)

Verder moet je nu ook niet ineens doen alsof de Vita dood zou zijn aangezien er de afgelopen weken al genoeg is aangekondigd dat dit jaar nog moet verschijnen. I WANT TO BELIEVE!


Idd, PSV was disappointing, amper games. Wel afgelopen jaren heeft Sony toch meer games laten zien op de Gamescom.

So far de Vita games voor de 2de helft van het jaar waar ik in geinteresseerd ben:

Soundshapes
Sly 4
Persona 4
AC 3 Liberations
CoD Blops Declassified
PSABR
SF X Tekken
Soul Sacrifice(2013?)
New Little Kings Story


Dan heb je nog Dragons Crown, Dust en Bioshock voor volgend jaar. Ze konden tenminste nieuwe gameplay van Dragons Crown en Dust 514 laten zien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 12:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857



Sony E3 in a nutshell.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 14:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Lawliet schreef:


Sony E3 in a nutshell.


Mwa wel erg overdreven hoor. Er waren zeker wel genoeg games bij Sony. Nog een echte AAA game/verrassing had het wel echt geweldig gemaakt. Alleen wat weinig Vita support omdat iedereen dat had verwacht. Ik denk ook dat de Vita games vooral op de beursvloer te vinden waren na de presentatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wat ik juist miste was nieuwe aankondigingen, maar Sony laat al alles zien twee maanden van tevoren dus de verrassing effect is er vanaf. Ook jammer dat we geen nieuwe IP zagen voor de Vita. CoD, AC III en Battle Royale zijn leuk, maar ik mis toch een echte originele Vita game. De drie games voelen een beetje aan als lui werk. We hebben meer exclusives nodig om de Vita een succes te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Als ze Last of Us, Beyond en God of War Ascension voor de E3 hadden bewaard had iedereen gezegd dat dit de beste E3 in 100 jaar was geweest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Gezer schreef:
Als ze Last of Us, Beyond en God of War Ascension voor de E3 hadden bewaard had iedereen gezegd dat dit de beste E3 in 100 jaar was geweest.


100 jaar is overdreven, maar het klopt wel. Sony had haar kruit niet voor de E3 moeten verschieten als ze geen andere aankondigingen hadden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 05 Jun 2012 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Vita is niet dood maar voelt zeker niet levend aan. Vorig jaar tijdens de Nintendo conference zag je de ene comment na de andere van mensen die een 3DS gaan halen voor MK7 of Nieuwe Mario/Resident evil etc game..

Dit jaar tijdens de Sony conference was er niemand die poste dat hij geinteresseerd was in de aankoop van een Vita.

Had Kojima nu gisteren op de podium gekomen en een nieuwe MGS game had getoond voor de Vita dan had dat nu eens echt een surpise geweest en hadden we 15 comments van mensen die een vita gaan kopen (waaronder 10 comments van Gezer).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 12 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group