Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5, 6 Volgende
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:22 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | NGP is meer iPhone dan Nintendo. Maar ik hou wel van de afkorting NGP, ik ben alleen benieuwd wat ze ervan gaan maken. N... G... PlayStation, maar ik vind geen idee voor de NG. | New/Next Generation? |
|
Terug naar boven |
|
|
Uchiha_Shadow |
Geplaatst: 28 Jan 2011 18:53 Onderwerp:
| |

|
GekooktEi schreef: | Ik vind het op zich wel grappig dat de 3DS nu als noviteit een PSP-style "stick" heeft, en de NGP nu juist een echte analoge stick krijgt  |
Ik heb 'm zelf natuurlijk nog niet geprobeerd, maar volgens testers werkt de 3DS stick veeeeel beter dan dat vreselijke ding op de PSP.
Maar deze zien er uiteraard nog weer iets beter uit  |
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 28 Jan 2011 19:09 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | De processor is de krachtigste mobiele processor ooit |
Niet echt. Er zijn zat snellere/krachtigere processoren. De Cortex A15 bijvoorbeeld is al 4 keer krachtiger dan de A9.
Ook van de GPU bestaan snellere variaties. De NGP krijgt een 4 core GPU maar de GPU is verkrijgbaar tot en met 16 cores. |
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 28 Jan 2011 19:23 Onderwerp:
| |

|
Lol ik wist niet eens dat de PSP een "stick" had, ik dacht altijd dat het een microfoon of speaker moest voorstellen. Trouwens, iemand hier die weet of de NGP PSP spellen kan spelen? Dat zou superchill zijn, FFIV, Kingdom Hearts & Daxter wil ik namelijk nog steeds spelen.
En ben het volledig met Uchiha_Shadow eens, de 3DS en vooral de NGP hebben echt een belachelijke launch line up, het zijn bijna allemaal sequals/spin-offs/remakes. =/ |
|
Terug naar boven |
|
|
KingLikesCookies |
Geplaatst: 28 Jan 2011 19:24 Onderwerp:
| |

|
ninodude schreef: | Lol ik wist niet eens dat de PSP een "stick" had, ik dacht altijd dat het een microfoon of speaker moest voorstellen. Trouwens, iemand hier die weet of de NGP PSP spellen kan spelen? Dat zou superchill zijn, FFIV, Kingdom Hearts & Daxter wil ik namelijk nog steeds spelen. | Ja, maar niet met UMD dan. Citaat: | NGP will be able to play PSP titles, minis, PS one classics, video and comics from the PlayStation Store. |
Laatst aangepast door KingLikesCookies op 28 Jan 2011 19:25; in totaal 1 keer bewerkt |
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 28 Jan 2011 19:25 Onderwerp:
| |

|
PSP titels moeten wel gedownload worden. UMD's gaan niet werken. |
|
Terug naar boven |
|
|
the_dan |
Geplaatst: 28 Jan 2011 19:31 Onderwerp:
| |

|
En als je de game al hebt?
zoals gran turismo enzo |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 28 Jan 2011 20:04 Onderwerp:
| |

|
Zou het PS2 spellen kunnen spelen? PS2 ports naar de PSP2 zou wel bruut zijn. |
|
Terug naar boven |
|
|
Cain |
Geplaatst: 28 Jan 2011 21:20 Onderwerp:
| |

|
the_dan schreef: | En als je de game al hebt?
zoals gran turismo enzo |
Als je die gedownload hebt lijkt mij dat geen probleem, ervan uitgaande dat gedownloade games gekoppeld zijn aan accounts. Hoe Sony het gaat regelen met UMD is mij onbekend. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Jan 2011 21:42 Onderwerp:
| |

|
Ik heb een twintigtal titels origineel op mijn PSP; UMD-versies. Hopelijk is er een manier om deze op mijn NGP te zetten. Ben namelijk niet van plan al die titels opnieuw te kopen.
Je zou dan natuurlijk kunnen zeggen dat ik mijn PSP gewoon moet houden, en dat doe ik dus ook. Maar zeg nu zelf, het is niet ideaal om twee handhelds ten alle tijde bij te hebben. Dat is zeer ongemakkelijk, zelfs. Dus Sony... hopelijk kunnen jullie een passende oplossing bedenken
Maar eerlijk gezegd ben ik bang van niet... niet alle titels zijn namelijk digitaal verschenen... |
|
Terug naar boven |
|
|
PS3gamerXD |
Geplaatst: 28 Jan 2011 21:43 Onderwerp:
| |

|
Het zou mij niks verbazen dat Sony helemaal niks regelt wat UMD's betreft. Net als met de PSP Go dus. Helaas. |
|
Terug naar boven |
|
|
dantekloon |
Geplaatst: 28 Jan 2011 21:47 Onderwerp:
| |

|
Mr. Awesome schreef: | Ik heb een twintigtal titels origineel op mijn PSP; UMD-versies. Hopelijk is er een manier om deze op mijn NGP te zetten. Ben namelijk niet van plan al die titels opnieuw te kopen.
Je zou dan natuurlijk kunnen zeggen dat ik mijn PSP gewoon moet houden, en dat doe ik dus ook. Maar zeg nu zelf, het is niet ideaal om twee handhelds ten alle tijde bij te hebben. Dat is zeer ongemakkelijk, zelfs. Dus Sony... hopelijk kunnen jullie een passende oplossing bedenken
Maar eerlijk gezegd ben ik bang van niet... niet alle titels zijn namelijk digitaal verschenen... |
NGP krijgt ook zijn eigen games toch, dan zijn de oude PSP games overbodig.
In de Nintendo Wii kunnen toch ook geen NES en SNES casettes in en moet je de games downloaden. |
|
Terug naar boven |
|
|
Asianator |
Geplaatst: 28 Jan 2011 22:01 Onderwerp:
| |

|
dantekloon schreef: | Mr. Awesome schreef: | Ik heb een twintigtal titels origineel op mijn PSP; UMD-versies. Hopelijk is er een manier om deze op mijn NGP te zetten. Ben namelijk niet van plan al die titels opnieuw te kopen.
NGP krijgt ook zijn eigen games toch, dan zijn de oude PSP games overbodig.
In de Nintendo Wii kunnen toch ook geen NES en SNES casettes in en moet je de games downloaden. |
In de PlayStation 2 kunnen toch ook PlayStation-games? En in de PlayStation 3 kunnen toch ook PlayStation-games? En in de 60GB PlayStation 3 kunnen toch ook PlayStation 2-games?
Aangezien de NGP de opvolger is van de PSP, zou ik graag zien dat er volledige achterwaartse compatibiliteit is. Ik speel graag op mijn PSP. En ik zal ook graag spelen op een NGP. Maar om beide systemen bij me te hebben, vind ik overbodig. Daarom hoop ik dat Sony een manier vind om de mensen met UMD-games tevreden te stellen bij de aankoop van een NGP. |
|
Terug naar boven |
|
|
Christian Vuye |
Geplaatst: 29 Jan 2011 14:33 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | "New hardware is like new pussy. It's exciting at first but after you've experienced enough fresh ****** over the years- while there's still always a bit of excitement when something new comes along- you learn that sooner than later, the new and exciting becomes the standard and dependable and so it's best to just stay focused and greatful on what you've got at the moment and if you need to make a change, it'll just happen organically."
"It was not anti NGP at all. I'm just saying we are grateful Sony is letting us make games for the PS3 and if NGP is in our future, that will rock but it's not something I'm thinking about cause I'm so focused, happy, and greatful 4 the hardware we're currently using" |
|
|
Terug naar boven |
|
|
No'tje |
Geplaatst: 29 Jan 2011 15:03 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 29 Jan 2011 17:04 Onderwerp:
| |

|
Persoonlijk maakt de hardware upgrade niet zo veel voor mij uit. Natuurlijk is het wel een plus punt voor ontwikkelaars om een grote fantastiche game te ontwikkelen. De ultieme reden voor mij als ik een nieuwe handheld of console koop is de games. Games, games, games. Hardware specs komt op de tweede plaats. Uncharted en LittleBigPlanet lijken me nu al geweldige games en ik hoop dat de PSP2 net zo vette games krijgt als op de 3DS. |
|
Terug naar boven |
|
|
elemeNt |
Geplaatst: 01 Feb 2011 12:45 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | - You can use it as a controller for your PS3.
- If you are connected to Wi-Fi anywhere in the world and your PS3 is on standby at home, you can play the game in your PS3 on your NGP without the disk. |
|
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 01 Feb 2011 14:16 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|
Ellentjeeah |
Geplaatst: 01 Feb 2011 15:11 Onderwerp:
| |

|
Ik wilde sowieso al eens een PSP kopen,
Maar als deze nieuwe versie beter is, is dat natuurlijk handiger.
Trouwens wel vet handig als je je PS3 game op die NGP kan doen. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 03 Feb 2011 13:46 Onderwerp:
| |

|
Citaat: | In preparation for the launch of the NGP, Sony is also asking developers that games released only in the UMD format to try and launch them through the device's special memory card format, so that more people can enjoy them.
Sony said that it is still working out deals and overcoming legal hurdles, but that it won't release something like an external UMD reader, which was rumored for the previous PSP Go.
This may annoy current PSP owners who have a large collection of games on the UMD format and want to play those titles on the Next Generation Portable. |
 |
|
Terug naar boven |
|
|
sotarK |
Geplaatst: 03 Feb 2011 13:51 Onderwerp:
| |

|
Ik hoop dat de NGP PSP games wel upscaled.
Het zal geen NGP kwaliteit worden maar het maakt het wel interresanter.
Je kan PS3 games spelen als die in je PS3 zitten en je hoeft schijnbaar alleen maar je PS3 op standby te hebben staan. |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Feb 2011 14:25 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
elemeNt schreef: | Citaat: | - You can use it as a controller for your PS3.
- If you are connected to Wi-Fi anywhere in the world and your PS3 is on standby at home, you can play the game in your PS3 on your NGP without the disk. |
|
Een soort remote play dus, maar dan met PS3-games in plaats van een handjevol supported games zoals PixelJunk. Nou ja, leuk. Ik geloof alleen dat de disc dan toch echt wel in je PS3 moet zitten, anders zou het spel op de HDD van de PS3 moeten staan...
Maar goed, Remote Play werkt verder net zo.... Dat kan ook vanuit stand-by, je moet dan alleen je PS3 een standaardaccount geven waar hij automatisch mee inlogt als je hem opstart en dan kan dat gewoon.
Joni Philips schreef: | NGP is meer iPhone dan Nintendo. Maar ik hou wel van de afkorting NGP, ik ben alleen benieuwd wat ze ervan gaan maken. N... G... PlayStation, maar ik vind geen idee voor de NG.
KingLikesCookies schreef: | New/Next Generation? |
|
Er is al sinds de aankondigingsdag bekend dat het staat voor Next Generation Portable, volgens mij  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Feb 2011 21:59 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
We zijn aan het gokken voor de definitieve naam.  |
|
Terug naar boven |
|
|
GekooktEi |
Geplaatst: 03 Feb 2011 22:30 Onderwerp:
| |
Grammar Führer
![]()
|
Joni Philips schreef: | We zijn aan het gokken voor de definitieve naam.  |
Ah, zo. Er vanuit gaande dat Sony de initialen van de codenaam behoudt dus. Kwam ook door de reactie van KingLikesCookies dat ik dat niet begreep, maar ik vond het al onwaarschijnlijk dat jij niet zou weten waar het voor stond.
Ik denk dat er veel fantasie voor nodig is om daar een goede naam van te brouwen. Je bent sowieso ergens de woorden Playstation en Portable nodig, maar die vallen beide onder de P Ja of Handheld ofzo maar er zit geen H in.
Of het zou dan de PlayStation NGP moeten worden, dat kan natuurlijk wel. Niet dat ik dan inderdaad wat kan verzinnen voor NG.
Maar, denk jij dan dat ze deze afkorting verder gaan gebruiken voor de "echte" naam? Of speculeer je voor de grap? |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Feb 2011 22:31 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ik hoop dat ze hem houden, klinkt leuker dan PSP2. |
|
Terug naar boven |